Bazı insanlar,bazen insanlar
(George Bernard Shaw)
“Neslihan,ne yapıyorsun?” dedi Berk şaşkınlıkla. “Yaklaşma!” diye bağırdım. “Ne oluyor?” diye bir ses duyuldu.Serpil hanımın sesi. “Aaa kafayı yemiş bu!” dedi beni görünce şaşkınlıkla. “Neslihan,indir şu silahı” dedi Berk sinirle.“Benim babamı sen mi öldürdün?” dedim Ege denilen çocuğa bakarken.Sustu. “Cevap ver bana!” dedim avazım çıkana kadar bağırırken.Yine sustu. “Ne yapacaksın,onu mu öldüreceksin?” dedi Berk sinirli ses tonuyla. “Evet” dedim öfkeyle.
“Babanı öldürmesi emrini ben verdim ona” dedi Berk sesini yükseltirken. “O sadece benim çalışanım.Emri ben verdim.Vuracaksan beni vur hadi”
“Oğlum,ne yapıyorsun sen?” dedi Serpil hanım şaşkınlıkla. “Ya siz beni delirtmek mi istiyorsunuz?” dedim.Kafayı sıyıracaktım.Neyin içine düştüğümden habersizdim. “İçin soğuyacaksa vur.Ama ben sadece intikam aldım” dedi Ege gözlerimin içine bakarken. “Neyin intikamı?” dedim anlamayarak.
“Ege,kapa çeneni” dedi Berk sinirle gözlerimin içine bakarken. “Ne intikamı?!” dedim bağırarak.Berk sabrı taşmış bir şekilde bana yaklaşırken silahı ona çevirip ayağının altına ateş ettim.Serpil hanım korkuyla çığlık atarken Deniz ve Mahir Aydın da gelmişti. “Anne,ne oluyor?” dedi Deniz korkuyla. “Bu ne densizlik?!” dedi Mahir Aydın öfkeyle.
“Neslihan,sana her şeyi anlatacağım.Bak söz veriyorum” dedi Berk sakin bir şekilde. “Yine beni kandırıyorsun” dedim alayla tebessüm ederken. “İndir şu silahı,konuşalım” Silahı tekrardan Ege’ye doğrultmuştum. “Berk,karının elindeki silah senin değil mi?” dedi Mahir Aydın katı sesiyle.Berk önce bir şey diyemedi.Daha sonra kısık sesle “Benim,baba” dedi. “Peki,karının elinde ne arıyor?Sen silahına sahip çıkamıyor musun?” dedi sinirle kaşlarını çatarak.Berk rahatsız olmuştu ve babasının yüzüne bakamıyordu. “Anlat” dedim Ege’ye. “Babamla ilgili her şeyi bilmek istiyorum,anlat!” Mahir Aydın silahını çıkartıp bana doğrulttu. “Baba,ne yapıyorsun?” dedi Berk şaşkınlıkla. “Benim ailemde kimse böyle densizlik yapamaz” Alayla güldüm. “Çalışanınızı vurmayayım diye siz gelininizi mi öldüreceksiniz,Mahir bey?Hadi durmayın” Ondan korkacağımı düşünüyor olamazdı.
“Neslihan,yeter artık” dedi Berk sabrı taşmışcasına. “Madem konuşmuyorsun,sen bilirsin” dedim Ege’ye bakarken.Tam tetiğe basacakken bir anda bir el bileğimi kavrayıp kolumu havaya kaldırdı ve ben havaya ateş ettim. “Yeter” diyerek Berk silahı elimden aldı. “Ya ne yapıyorsun?Bırak beni” dedim sinirle. “Kes sesini ve odaya yürü.Hadi” dedi gözlerimin içine bakarken. “Bir yere falan yürümüyorum,bana her şeyi anlatacaksınız!” dedim bağırarak.Kolumu Berk’den kurtarmıştım. “Gerçeği bilmek istiyorum diyorum ya”
“Berk,karını odasına götür” dedi Mahir Aydın sert ses tonuyla. “Yürü” dedi Berk tekrardan kolumu kavrarken. “Gelmiyorum seninle hiçbir yere” dedim direterek.Gözlerimin içine baktı sinirle. “Yürü yoksa burada senin kafana ben sıkarım,Neslihan.Bu kadar oyun yeter” Beni sürüklerken “Nedir benim bu Acar’lardan çektiğim arkadaş?Babaları ayrı dert,kızları ayrı dert” dedi.Kızları...Babamın benden başka bir kızı da vardı ve ben bunu düşmanımdan öğreniyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Aşk Öldürür
Teen FictionEliyle boynuma dokundu. "Bu gece benimsin" dedi fısıltıyla.Ondan tiksiniyordum.İğreniyordum.Suratımı buruşturdum. Hafif bir şekilde kafasını eğip boynuma baktı. "Sana da ailene de inanılmaz acılar tattıracağım,Neslihan Aydın" dedi kısık çıkan ses to...