Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel
(Küçük Prens)Araba bizim evin önünde durmuştu. “Neden geldik buraya?” dedim gergin bir şekilde doğrulurken. “Annenle konuşmak için” dedi bana bakarak. “Ben...bunu...”
“Yapabilirsin” dedi elimi tutarken. “Hem annenin de tüm gerçekleri bilmek hakkı.O da istemez sana düşman olmak.Anne yüreği,kızım.Dayanamaz.Ona her şeyi anlatırsak seni affeder” dedi tebessüm ederek. “Berk,annem bunları kaldıramaz” dedim titreyen ses tonumla.Ben bile kaldıramıyordum ki.Güçlü gözükmem güçlü olduğum anlamına gelmezdi.
“Neslihan,korkma” dedi sakin bir şekilde. “Bak konuşmazsak sonra pişman olabiliriz.Ne kadar ağır olsa da bırakalım öğrensin” Arabanın kapısını açarken “Hadi” demişti bana bakarak.Yavaş bir şekilde kapıyı açıp dışarıya çıktım.Anneme tüm bu olanları nasıl anlatacaktım,bilmiyordum.
Berk kapıyı çalmıştı.Kalbim çok hızlı atıyordu.Her an düşüp bayılabilirdim.Annemi çok özlemiştim.Annem kapıyı açtığında anında gözlerim dolmuştu. “Ne işiniz var sizin burda?!Hangi yüzle geldiniz buraya?!” dedi annem bağırarak.Bizi görünce delirmişti. “Göksu hanım,sizinle konuşmamız gereken bir şey var” dedi Berk sakin bir şekilde.
“Benim sizinle konuşacak hiçbir şeyim yok!” diyerek annem kapıyı kapatmak istediği sırada Berk eliyle kapıyı tutmuştu. “Bilmeniz gereken çok önemli bir konu var.Size gerçekleri anlatmak zorundayız”
“Hangi gerçeklerden bahsediyorsun sen?” dedi annem kaşlarını çatarak. “Sen benim kocamı öldürdün be” Berk yutkundu. “O yapmadı” dedim kısık sesle. “Bak bana bu herifi savunma,alırım ayağımın altına!” dedi annem öfkeyle. “Konuşmamız gerekiyor” dedi Berk tekrardan.Annem çatık kaşlarla ikimize de baktıktan sonra kapıyı tamamen açmıştı. “Geçin” dedi sert ses tonuyla.
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Anneme sarılmak istiyordum.Bana tekrardan ‘kızım’ desin istiyordum.Onun sevgisini hissetmeye ihtiyacım vardı.Ben annemin soğuk yapmasına bile dayanamazken,Berk yıllarca babasının sevgisizliğiyle büyümek zorunda kalmıştı.
“Neslihan benimle isteyerek evlenmedi.Onu ben buna mecbur ettim” Annem dehşetle Berk’e bakıyordu. “Sizinle tehdit ettim yani” Bu adam ne yapmaya çalışıyordu?Annemin onu öldürmesini mi istiyordu? “Ne?!” dedi annem dehşetle. “Sen hangi cüretle-“
“Lütfen anlatmama izin verin” dedi Berk annemin konuşmasına fırsat vermeyerek. “Benim kardeşim Mustafa uyuşturucu bağımlısıydı.Uyuşturucuyla alakası olmayan bir çocuktu oysa.Bir gün öğrendim ki,yani bana öyle söylediler,Mustafa’ya uyuşturucuyu veren Hüseyin Acarmış”
“Ne?” dedi annem inanamaz ses tonuyla. “Siz aklınızı mı kaçırdınız?Hüseyin’in ne işi olur uyuşturucuyla?”
“Yokmuş zaten” dedi Berk suçlu çıkan ses tonuyla. “Ama bana öyle söylediler.Mustafa hastanede tedavi alırken bile birileri ona uyuşturucu verip duruyormuş.Babam Hüseyin Acar olduğunu söyledi.Ben de inandım.Bir gün Mustafa ilacın etkisindeyken annemi öldürmeye kalkıştı” Annemin dehşetle eli ağzına gitmişti. “Ondan sonrasında da babam onun ölüm emrini verdi.Ben...kardeşimi öldürmek zorunda bırakıldım,Göksu hanım” dedi Berk sonlara doğru sesi titrerken.Annemin gözleri dolmuştu.
“Babam sürekli baskı uyguladı.Hüseyin Acar’ı suçladı durdu.Sinirlendim.Öfkelendim.İntikam yemini ettim.Ama Hüseyin Acar’ı ben öldürmedim.Adamlarımızdan biri öldürdü.Daha yeni öğreniyorum Hüseyin Acar’ın bu konuda suçsuz olduğunu.Gerçekten çok özür dilerim”
“Eee kızımı bırakacaksın yani” dedi annem titreyen ses tonuyla. “Gitmek isterse zorla tutamam” dedi Berk bana bakarken. “Anne” dedim titreyen ses tonumla. “Berk bu olaylarda en masum olan kişi” Yutkunma gereği hissettim. “Ve ben ona aşık oldum”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Aşk Öldürür
Teen FictionEliyle boynuma dokundu. "Bu gece benimsin" dedi fısıltıyla.Ondan tiksiniyordum.İğreniyordum.Suratımı buruşturdum. Hafif bir şekilde kafasını eğip boynuma baktı. "Sana da ailene de inanılmaz acılar tattıracağım,Neslihan Aydın" dedi kısık çıkan ses to...