Mutlu ol,çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor
(Peyami Safa)“Sevdiğin çocukla iletişim kurmak istersen yardımcı olabilirim” dedim Mine’ye dönerek.Onu odaya götürmüştüm.İkimiz konuşuyorduk şimdi.Onu tanımak istiyordum.Uzun bir süredir kendimi kimsesiz hissediyordum zaten.Bir arkadaş bana çok iyi gelebilirdi.Belki de şu an en çok ihtiyacım olan şey buydu.
“Teşekkür ederim.Ama o istese beni arar bulurdu zaten” dedi Mine hafif tebessüm ederken. “Ne demek isteseydi?” dedim kaşlarımı çatarak. “O sevmeyi becerecek kadar cesur biri değildi.Ne babamın karşısına dikilecek güç vardı onda,ne de benim elimden tutup beni buralardan kaçıracak cesaret.Ama ben seviyordum işte”
“Yanlış kişiye aşık oldun yani?” dedim hafif tebessüm ederken. “İnsan aşık olduğu an doğru kişi zannediyor işte” dedi gülümsemesine devam ederken. “Sen hiç yanlış kişiye aşık olduğunu farkettin mi?” Durdum.Şimdiye kadar hiç aşık olmamıştım ki.
“Sahi,ilk aşkın kim?” dedi merakla. “Babam” dedim hiç düşünmeden. “Kızların ilk aşkı babası olurmuş” Ben genişce gülümserken onun yüzünün düştüğünü farketmiştim. “Ben...çok özür dilerim” dedim pişmanlıkla.Bazen çok düşüncesizce konuşuyordum.
“Sorun değil” dedi gülümsemeye çalışarak. “Senin ilk aşkın o mu peki?” dedim konuyu değiştirmeye çalışarak.Onaylarcasına kafasını salladı. “Ya ben geldim burada oturdum ama,ev sahipleri kızmazlar değil mi bana?” dedi Mine bir anda rahatsız olmuş bir şekilde. “Berk’in isteği olduğunu söylersek kızmazlar”
“Sanırım evin reisi Berk” dedi Mine gülerek. “Hayır aslında.Babası.Mahir Aydın” dedim ciddi bir şekilde. “Hiç ortalıkta gözükmüyor ama” dedi Mine merakla. “Şu an evde değil çünkü.Ay görsen bir sinir bozucu herif”
“Yaa öyle mi?” dedi Mine. “Valla.Böyle herkese ters ters bakmasını biliyor.Yahu adamın bir kez bile güldüğüne şahit olmadım henüz.Hep asık surat.Valla çekilecek tip değil” Mine kendisini tutamayıp gülmüştü. “Serpil Aydın çekiyor işte” dedi alayla.Ben de gülmeye başlamıştım.
“Kız Serpil Aydın da adamın kadın versiyonu” dedim gülmeme devam ederken. “O da böyle çatık kaşla dolanıp duruyor valla.Bir de ‘oğlum’ aşağı, ‘oğlum’ yukarı.Sanırsın tek oğlu var o da Berk he”
“Kemal abiyi düşünen yok sanırım.Zaten hep küçükler el üstünde tutulur” dedi Mine gülümsemesine devam ederken. “En küçükleri Mustafa sanırım.Ölen çocukları” Mine’nin kaşları çatılmıştı. “Mustafa mı?”
“Tanımıyor musun?” dedim şaşkınlıkla.Berk’in tüm ailesini tanıdığını düşünüyordum. “Mustafa...Mustafa...” dedi düşünür bir tonda. “Mustafa Aydın” dedi kısık ses tonuyla.Ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım.Bir anda yutkundu. “Bağımlı mıydı?” dedi zorlukla. “Evet”
Tekrardan yutkundu. “Hatırladım” dedi kısık ses tonuyla. “Nasıl öldüğünü biliyor musun?” dedim merakla. “Tam...bilmiyorum” dedi zorlukla. “Yani aslında kendisini öldürdüğünü söylüyorlardı.Kullandığı haplar yüzünden kontrolünü kaybetmiş falan”
Kimse Mustafa Aydın’ın katilinin Berk Aydın olduğunu bilmiyordu anlaşılan. “Abla,bana su getirebilir misin rica etsem?” dedi Mine bir anda. “Getiririm tabii” dedim gülümseyerek.Odadan çıktığımda Berk’i kapı önünde Ege’yle konuşunca gördüm.Bu Ege’yi her gördüğümde katil olmak istiyordum.
“Abi,yok işte” dedi Ege çaresiz bir şekilde. “O kızı nasıl kaybedersin,Ege?” dedi Berk öfkeli ses tonuyla. “Kız profesyonel,abi.Valla bak.Sinsirella tarzı bir şey”
“Bir kızla baş edemiyorsun ulan” dedi Berk öfkeyle. “Hangi kızdan bahsediyorsunuz?” dedim merakla. “Kardeşinden” dedi Berk ters bir şekilde bana dönerken. “Benim bir kardeşim yok” dedim dişlerimin arasından. “Babanın kızı diyeyim o zaman” dedi Berk çok bilmiş bir şekilde. “Bu dallama kaybetmiş kızı”
“Peşinde miydiniz ki?” diye sordum merakla. “Evet.İlk uyuşturucuyla olan bağlılığını kanıtlayacak delil bulduğumuz an tepesine çökecektik” dedi Ege bana bakarak. “Ama sen beceremedin” dedim küçümseyici tavrımla. “Beceremedi amına koyduğumun beceriksizi” dedi Berk sinirle.
Berk Aydın derin bir nefes verdi ve tekrardan Ege’ye döndü “Bul bana o kızı,Ege.Başkalarını zehirlemeden bul bana o kızı.Yoksa senin için hiç iyi olmayacak”
“Tamam,abi” dedi Ege hızla ve beklemeden gitti. “Kız nasıl?” dedi Berk bana dönerek. “İyi gibi.Hâlâ korkuyor.Buradan giderse babasının onu bulup yaşatmayacağını düşünüyor”
“Babası onu bulamaz,merak etme sen” dedi Berk normal bir şekilde. “Ya nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun?Valla sendeki rahatlık dünyada yok.Nerden bili-“
“Çünkü,adamı öldürdüm” dedi Berk dan diye.
Ne yapmıştı,ne yapmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Aşk Öldürür
Novela JuvenilEliyle boynuma dokundu. "Bu gece benimsin" dedi fısıltıyla.Ondan tiksiniyordum.İğreniyordum.Suratımı buruşturdum. Hafif bir şekilde kafasını eğip boynuma baktı. "Sana da ailene de inanılmaz acılar tattıracağım,Neslihan Aydın" dedi kısık çıkan ses to...