Final

308 21 15
                                    

Kitap oku,ancak şunu unutma: Kitap kitapdır,sen kitapla değil,aklınla hareket et
(Maksim Gorki)


Berk’in dilinden

1 yıl sonra

“Berk,ne yapıyorsun?” Telefonda abimle konuşuyordum şimdi. “Bahçede oturuyorum öyle boş boş” dedim normal bir şekilde. “Sen ne yapıyorsun?” Abim derin bir nefes verdi. “Babamın işleriyle uğraşıyorum.Bu arada bugün bir herif getirmişler,kızına tecavüz etmiş herif” Küfür etmemek için kendimi zor tutmuştum. “Sen böyle durumlarda ne yapıyordun?Ben bilmiyorum da”

“Beni bulaştırma bu işlere kurban olayım.Siz ne yapmak istiyorsanız yapın.Beni ilgilendirmiyor” Karanlık geçmişimi hatırlamak istemiyordum artık.Evden duyduğum çığlık sesiyle oturduğum yerde korkuyla ayağa fırladım. “Ne oldu lan?” dedi abim merakla. “Bilmiyorum.Konuşuruz sonra” dedim ve telefonu kapadım.Kendimi eve atmıştım.Kalbim deli gibi atıyordu.Bir şey mi olmuştu?

“Beeerkk!” Karımın sesiyle hızla ikinci kata kalktım. “İyi misin?Ne oldu?Bir şey mi oldu?” dedim telaşla. “Kalbim duracak şu an” dedi eşim bana bakıp gülümserken.Gerçekten kafayı sıyırmış olmalıydı. “Kızım sana kaç kez dedim bana karşı bu cümleyi kullanma diye” Sinirlenmiştim.Bundan 1 yıl önce Neslihan’ın kalbi durmuştu.

“Ay ama ne yapayım?Her an kalbim durabilir” Sinirle derin bir nefes verdim. “Hay sana da kalbinin durmasına da” dedim ters bir şekilde. “Sen canımı yakmaktan zevk mi alıyorsun,Hüseyin Acar’ın kızı?” dedim kaşlarımı çatarak. “Aşkım,canını yakmak için söylemiyorum ki” dedi Neslihan geniş gülümsemesine devam ederken. “Yakıyorsun ama” dedim ters bir şekilde.1 yıl önce Neslihan’ın kalbi atmaya devam etmişti.

“Tamam.Tamam.Özür dilerim” dedi şirin gülümsemesiyle. “Affedildin” dedim ben de gülümserken. “Söyle bakalım,ne oldu?” Çok heyecanlı gözüküyordu.Onu bu kadar mutlu etmiş,heyecanlandırmış ne olabilirdi ki? “Hazır mısın?” dedi heyecanlı haliyle.

“Ne oldu kızım,meraklandırmasana insanı” dedim sabrım taşarken. “Ay çok güzel bir şey oldu” dedi Neslihan mutlulukla. “Güzel haber almayalı baya olmuştu.Ne oldu,söyle hadi”

“Ben bugün test yaptırdım” dedi Neslihan mutlulukla. “Ne testi?” dedim anlamayarak. “İçimde bir canlı var mı yok mu anlamak için” Ne dediğini anlayamıyordum. “Ne?” dedim kaşlarımı çatarak. “İçimde bir canlı var,Berk” dedi gözlerini büyüterek. “Neslihan,valla burada benimle takılmaktan kafayı sıyırdığını düşünüyorum artık.Ne diyorsun sen ya?”

“Ay sen cidden gerizekalısın” dedi Neslihan bana ters bir şekilde bakarken. “Senin içinde nasıl bir canlı olabilir Allah aşkına?” dedim çokbilmiş ifademle. “Orasını da sen düşün artık,Berk Aydın.Benim içimde nasıl bir canlı olabilir?” Olamazdı. “Çok minnoş bir canlı var şu an içimde.Ama tabii ömrünün sonuna kadar orada kalacak değil”

“Off Neslihan.Gerçekten sen delirmişsin” Bir anda yediğim tokatla şaşkınlıkla Neslihan’a baktım. “Sen ne yapıyorsun ya?” dedim afallamayla. “Hamileyim diyorum aptal!” dedi Neslihan sinirle. “Hamilesin?” dedim şaşkınlıkla. “Evet”

“Sen...” dedim zorlukla. “Sen misin?Hamile misin?Bildiğimiz hamile yani?” Ciddi miydi? “Bilmediğimiz hamile de mi var be?” dedi Neslihan kaşlarını çatarak. “Bizim...bizim bebeğimiz mi olacak?” dedim gülümserken.O da gülümsedi. “Evet” dedi tebessüm ederek. “Ciddi misin?” dedim kalbim deli gibi çarparken. “Evet diyorum” dedi Neslihan da gülümserken.

“ALLAH BEE!!” dedim sevinçle ve hızla Neslihan’a sarıldım. “Hamilesin.Sen hamilesin.Anne baba oluyoruz biz” dedim mutlulukla. “Çocuğumuz olacak” Neslihan’ın yüzünü avuçladım. “Çok seviyorum kızım seni”

“Ben de seni çok seviyorum” dedi Neslihan gözlerimin içine bakarken. “Daha da mutlu olacağız”

Daha da mutlu olacaktık.

Bir zamanlar düşmanımın kızı diye gördüğüm kız bana kendi ailemden daha iyi aile olmuştu.Bana sevgiyi öğretmişti.Ben onunla mutluluğu tatmıştım.Ben sevdiğim kadınla yeniden hayat bulmuştum.Bu aşk öldürmemişti.Çünkü,aşk dediğin öldürmezdi.Aşk dediğin insanı yaşatırdı.Aşk dediğin insana yeniden bir hayat verirdi.Aşk...Tarif edilemeyecek kadar mükemmel bir şeydi.Doğru kişiye aşıksanız,o zaman aşk öldürmezdi.

.....

Doğru kişiye aşık olmak :)

Mesele tam olarak bundan ibaret işte. Bir olay olduğunda herkes aşkı suçluyor. “Aşk kötü”, “Aşk gereksiz” Sorun aşkta değil arkadaşlar. Sorun aşık olduğunuz kişide.

Sizin için tek dileğim: Hepiniz umarım günün birinde doğru kişiye aşık olur ve yeniden hayat bulursunuz.

Bir veda bölümü yazıp atacağım. O zaman vedalaşırız. Sizleri seviyorum. Kendinize çok iyi bakın :)

Bu Aşk ÖldürürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin