Veda

187 13 8
                                    

Selamlarrr.Nasılsınız?

30 bölümlük bir kitabın veda bölümündeyiz şimdi.

Kitap hakkındaki düşünceleriniz benim için çok önemli.Tüm okurlarımın düşünceleri benim için çok önemlidir hep.

Size şunu sormak istiyorum.Eğer bu kitabı siz yazsaydınız finalini nasıl bitirirdiniz?

Açıkcası size şunu söyleyeyim,ben mutsuz sonları seviyorum.Genelde kitap yazarken hep mutsuz sonla bitirmeyi düşünürüm.Ama bu hep böyle olmamalı.Her kitap mutsuz bitemez.

Kitaplarda olan her şey gerçek hayatta vardır.Bizim kurgu dediğimiz şeyler başkalarının yaşantıları olabiliyor.O başkaları kitabı okuyup kendilerini gördüklerinde sonunu merak ederler hep.Acaba bu karakter mutlu olur mu,diye...Aslına bakarsanız böyle düşünerek kendilerini düşünürler.Karakterle o kadar empati duygusu içinde olurlar ki,eğer o karakter mutsuz olursa kendilerinin de asla mutlu olamayacağını düşünürler.Böyle insanların umutlarını öldürmek istemem.Çünkü her kes mutsuz olacak diye bir şey yok bu hayatta.

Arkadaşlar,mutlu olup olmamak tamamen sizin elinizde olan bir şey.Bunların hepsi sizin tercihleriniz.Eğer mutsuz oluyorsanız demek ki bir şeyleri doğru yapmamışsınız.Hayatınızda yanlış olan bir şeyler vardır ve siz buna izin vermişsinizdir.

Sizce,eğer Berk karanlık yolu seçse,babasının işlerini yapmaya devam etse yine mutlu olur muydu?Olmazdı,arkadaşlar.

Her neyse.Fazla uzatmayacağım.Bu kitapla vedalaşıyoruz.Ara sıra uğrar belki birkaç özel bölüm yazarım çok özlediğim anlarda.

Vee size bir güzel haber vereyim.Tabii ki de bu kurgudan sonra yeni bir kurgu geliyor.Ben hiç boş durur muyum,arkadaşlar?

Çok yakın zamanda Karanlığın Çocukları sizlerle :)

Görüşürüz,millet :)

Bu Aşk ÖldürürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin