VII

60 2 0
                                    

-Jó reggelt tündérem,jól aludtál?kérdezte majd várta,hogy lemásszak róla.
-Jajj,ne haragudj!-mondtam kellemetlen hangon,majd leszálltam róla.
-HaHa!csak azt ne mond,hogy megint nem emlékszel semmire.
-De most tisztán emlékszem mindenre.-mondtam,de a helyzet kínos volt.
-Legközelebb válassz olyan helyet ahol van ágy.-mondta perverzen.
-Nem-Nem! Nem lesz legközelebb!-mondtam.
-Ugyan,könyörögtél a testemért tegnap,nem hinném,hogyha be lennél csiccsentve nem kívánnál.
-Tegnap sem téged kívántalak csak a szexet,és mivel elküldted azt a fiút muszály volt beérnem veled.-vágtam neki vissza.
-Igen,a ruhám is pont ezt mutatja.-majd nekem dobja ami majdnem kétfelé volt szakadva.
-De ne aggódj tündérem tőlem aztán senki se tudja meg,hogy odáig vagy értem.
-És ha most megbocsátasz mennem kell a dolgomra.-majd vámpír sebességgel elment.
*Hihetetlen,hogy itt hagyott,és ilyen hibát nem szabad elkövetnem soha!*

*Otthon*
-Sziasztok!-köszöntem.
A nappaliban egy magas és igen elegáns pasast láttam beszélni Stefannal.
-Shara,ő itt Elijah Mikelson,a károkért jött,de nem találtam őket ezért meg vártunk(Tegnap nem vittük át).
-Igen,azért mert bűbáj védi.-felmegyek érte vámpír sebességgel.
*Elijah csak néz*
-Shara,ne haragudj,hogy bele megyek a magán életedbe,de pontosan mi is vagy ?
-Tribrid!
-Farkas,vámpír,boszi igen és ez lehetséges.-mondtam 
-Hát örvendek a szerencsének akkor ezek a karók?-kérdezte.
-Igen ezek azok.
*majd megfogta őket és már el is távozott.*
-Nem akarom megzavarni ezt a pillanatot,de Shara keresnek telefonon.-mondta Damon.
Tristan és Aurora volt volt az.
-Na és meg vagy nélkülünk?-kérdezte Tristan.
-Ó Tristan 200 éves vagy nem 17 boldogulok.-mondtam határozottan.
-Jajj Shara tudjuk,hogy nem annyi vagy Tristan és én csak aggódunk.-mondta Aurora.
-Tudom...-mondtam és talán volt egy csöppnyi bűntudatom amiért ők megbíznak bennem én meg felelőtlen vagyok.
-És minden oké,hogy telnek a napok?-kérdezte Aurora.
-Hát tök átlagosan hétköznap suliba megyek majd utána Bonnie mamájához,Ja és Bonnie meg Caroline is tud már rólam,mert ők is érintettek a dologban.
-Ez fantasztikus,van kivel lenned akkor.-mondta Tristan nyugodtan.
-Igen és van még valami,de ne akadjatok ki.-mondtam megingott hanggal.
-Mi az?-kérdezte Aurora.
-Megismertem az ősi hibridet Klaus Mikelsont és még segítettem is nekik...-mondtam.
-Nagyszerű ugyanis pont az ő apját készülnünk igazából mindegy,és tudja,hogy mi vagy?-kérdezte Tristan.
-Igen.-feleltem.
*itt kínos csönd lett,mire megszólalok*
-És veletek mi van?Minden oké,a terv ugyan az?
-Jó hogy kérded,a terv változott az nagyobb buli ha nem megöljük hanem csak kínozzuk élete végéig a Papa tunde pengét nemsokára meg kell keresned.-mondta Aurora.
-Jó de mégis hol?A kereső bűbáj nem használ!-mondtam.
-Igen,ami azt jelenti,hogy egy természetfeletti embernél van.-monda Tristan.
-Megpróbálok utána járni.-mondtam.

"Elijah szem szöge:"
-Nem hiszed el,hogy kivel találkoztam a Salvatore házban öcsém.-mondtam Klausnak.
-Ki találom,Shara de Martel egy a de Martelek közül,ráadásul Tribrid.-mondta Niklaus öcsém.
-Szóval már találkoztál vele.-feleltem.
-Úgy ahogy mondod,de nem igazán érdekel.-mondta határozottan bár nem hittem el.
-Nem?Ne haragudj de egy nálad felsőbbrendű lény nem érdekel?-kérdeztem.
-Úgy ahogy mondod,de nélküle nem fogjuk tudni aktiválni a karót így nagyon örülnék neki ha meginvitálnád minél hamarabb.-majd elment.

Egy csipetnyi mámor Where stories live. Discover now