Kiállitás

40 2 0
                                    

Haza mentem és gyorsan el is készültem:

Haza mentem és gyorsan el is készültem:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

————————————————————

Este kilenc óra van,így el is indultam egy teremben volt számos szép festménnyel.Elindultam egy pohár pezsgő kíséretében.A képek egyszerűen csodálatosak voltak.Amikor az utolsóhoz értem...elállt a szavam,a fantázia ami benne van a színek szinte ihletet kaptam a festésre csak csodáltam a képet ám ekkor félbe szakítanak.

-Igen jó ízlése van kisasszony.-szólalt meg egy ismeretlen hang.
-Ugyan már!Kérem szólítson Sarahnak,és igen ez a festmény egyszerűen csodálatos a színek a világ emiatt kaptam egy ihletet,és be kell,hogy valljam talán még be is indított egy kép tud ilyet?-mondtam teljesen őszintén.
*csak mosolyog*
-Nem tudja,hogy ki készítette találkozni akarok vele!-jelentettem ki határozottan.
-Nem,nem én vagyok a tulajdonos viszont azt tudom,hogy csak egy hete jelent meg és vették meg tőle ezt a képet,bárki is ez biztos,hogy egy tehetség,és az is biztos,hogy ez a személy egy férfi.
-Annál jobb,beszélnem kell a tulajjal,nos köszönök mindent.-mosolyogtam majd elmentem.

*A tulajnál*

-Szóval mit tehetnék önért Sarah kisasszony?
-Meg szeretném venni az egyik festményüket!-mondtam határozottan.
-Attól tartok,hogy ez nem lehetséges a kép ugyanis nincs a birtokunkban.-mondta a tulaj.
-Mi de ez hogy lehetséges az egyik úr azt mondta hogy megvették.
-Nos ez nem teljesen így volt...-mondta kellemetlenül.
-Hát akkor hívják ide nekem az illetőt egy vagyont fizetek érte mind a képért és azért ha ide hívja.

Az úr telefonált én meg addig a képét bámultam...hihetetlenül gyönyörű azt éreztem ha nem lehet az enyém akkor ki kell szuggerálnom.

-Kerestél.-szólalt meg egy ismerős hang.
*hátra fordulok*
-Ooo itt valami félre értés történt nem téged kereslek Nik.-mondtam gúnyosan.
-Márpedig az én képemért akartál fizetni egy rakás pénzt.
-Ilyen nincs.-állt meg a szavam.
*csak mosolyog,és kínos csönd míg valaki félbe nem szakítja*

-Sarah látom még mindig a kép előtt van azt mondta,hogy felizgatta,de nem gondoltam,hogy ennyire.
*szuper még kínosabb*
-Á igazán?A kisasszonyt egy kép izgatta fel?-kérdezte Klaus szándékosan.
*A pasi közelebb jön és ezt súgja a fülembe.*
-Ha egy kép felizgatta akkor várja meg míg én mit csinálok.
*Klaus ezt persze hallotta*
-És azt is amit én fogok csinálni,ha nem megy el innen.-szólt közbe Klaus.
-Mert mi lesz ha nem?-kérdezte az úr.
-Akkor minden csontja darabokra fog törni,ugyan is a kisasszony a menyasszonyom.-mondta majd magához rántott.
*a csávó elment*

-Hihetetlen vagy!-szólaltam meg.
-Szóval tényleg tetszik a művem?-kérdezte mintha nem lennénk rosszban.
-Hogy tetszik-e?Te-te egyáltalán mióta festesz?-kérdeztem le döbbenve.
*csak mosolyogva nevet*
-El kell ismernem,egy igazi tehetség vagy.-néztem bele egyenesen a szemébe,utána kínos lett a helyzet és gyorsan elnéztem,a pasasra aki ki akart velem kezdeni ép suttogott valakinek valamit aki meg tovább adta és szinte 3 perc alatt körbe ért az üzenet,majd elkezdenek tapsolni.
*suttogva*
-Klaus,most mi is történik?-kérdeztem szinte már kétségbe esve,mikor felvilágosítottak.
-Éljen az ifjú pár!!-kiáltották mindannyian.
*csak mosolyogtunk mind a ketten*
-Csak improvizálj.- súgtam Klausnak,majd közelebb mentem hozzá majd megfogtam a kezét és mosolyogtam,mire ő is elkezdett mosolyogni.
-CsÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!!-elkezdték kiállítani.
-Á igazán jól hangzik,de most nekünk mennünk kell,foglalásunk van és nem akarjuk lekésni.-mondtam kínos hanggal.
-Ugyan már tündérem,ez csak egy csók.-nézett rám perverzen Klaus.
-CSÓKOT!CSÓKOT!CSÓKOT!-kiáltották egyre jobban,mire Klaus meg csókolt,elég hosszasan és nagyon hihetően.
Miután sikerült lerázni az embereket kezén fogva kisétáltunk majd beszélgetésbe kezdtünk.

-Tudod,ez nem helyes.-mondtam neki miközben még mindig a kezét fogom.
-Mi nem helyes?-kérdezte.
-Nem csinálhatunk úgy mintha nem történt volna semmi,megölted a barátomat és most előbb csókolóztam veled,pedig simán megoldhattuk volna ezt az egészet.-majd elengedtem a kezét...
-Nézd...Tündérem eszemben sem volt neked ártani...és sajnálom a barátodat.-mondta teljesen őszintén.
-Végre nem hazugság hagyja el a szádat.-mondtam szarkasztikusan mire ő csak mosolyogni kezd.
*épp indulnék,mikor meg állit*
-Hé Sarah!Ma még a menyasszonyom vagy!
-Nem,nem hinném.-fordultam oda hozzá.
-Pedig de,szóval hadd élvezzem ki,és ígérem,hogy ez lesz az utolsó utána békén hagylak.-mondta teljesen őszintén.
*közelebb megyek*
-Nem.
-Nem?-kérdezte megdöbbenve.
-Adok egy esélyt a barátságunknak.-mosolyogtam rá,majd vámpír sebességgel neki nyom egy falnak majd elkezdünk csókolózni.

Egy csipetnyi mámor Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ