XI

49 2 0
                                    

Amikor oda értem Marcell már az asztalnál ült a pengével ezért meg indulok felé.

-Szia újra Marcell Gerard.-köszöntem,de mindvégig a pengén és Klauson járt a fejem,hogy tudja...
-Mielőtt ezt oda adom szeretnék többet tudni rólad.
-Hát jó,Shara de Martel a nevem Tristan és Aurora féltestvére felteszem ismered őket,Tribrid vagyok,habár ebből mostanra 2 énemet használom mert még nem öltem embert,de ha tovább cseverészünk engem fognak megölni szóval ha ismerkedni akarsz nagyon kérlek ne most tedd és add ide azt a pengét.-mondtam neki,ismét Klaus módon,fura de hatásos.
Épp nyújtja át a pengét amikor valaki hamarabb megfogja.

-A penge,köszönöm tündérem,nem bírtam várni, az idő meg sürget vissza  kell mennem Mystic Fallsba és mivel te is ott laksz vissza viszlek valamint leróttad a tartozásodat,készen állsz?
-Hàt persze,nos örültem Marcel Gerard és élet mentő vagy szó szerint remélem még találkozunk.

Majd össze pakoltam és kocsival neki láttunk az útnak.
-Hihetetlen vagy!-mondtam.
-Nos sokan mondják.
-A penge meg az enyém.-követeltem
-Neked kellett el hoznom nekem szóval az enyém,eszemben sincs oda adni.-mondta gúnyolódva.
-Tudod,nincs semmi közöd ahhoz amit mi csinálunk főleg ahhoz nincs amit én csinálok!!-mondtam mérgesen.
-DE IGEN HA AZ ÉN APÁMRÓL VAN SZÓ!-majd veszekedésbe kezdtünk.
-APÁD?EZT KOMOLYAN ANNAK NEVEZED EZEK UTÁN IS?-vágtam vissza mire kínos csönd lett.
-Későre jár be fogunk menni egy Motelbe.-mondta.
Erre nem válaszoltam semmit,mindaddig míg  oda nem értünk.
-Nem vagyok hajlandó veled egy szobában lenni!

Bemegyünk majd Klaus kikéri a szobákat két egyágyas szobát kért,hála az istennek.
-Holnap indulunk,ha elmész addig magadnak teszel rosszat mert úgyis megtalállak.-mondta fenyegetve.
Majd elvettem a kulcsot es bezárkóztam.
Olyan 22:00 körül járhatott az idő,lent meg egy medencés party szólt így hát meghívtam magam oda.

-Hé!aki ide akar jönni az csak fürdőruhában lehet!-mondta részegen az egyik csávó.
Így hát levettem a ruhám és már rajtam volt ezért csobbantam egyet.

————————————————————Rengeteget ittam valamint ittunk nagyon beütött ezért megfogtam két csávót és felvettem őket a szobámba,nem csak a jókedvében hanem azért is hogy idegesítsem Klaust

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

————————————————————
Rengeteget ittam valamint ittunk nagyon beütött ezért megfogtam két csávót és felvettem őket a szobámba,nem csak a jókedvében hanem azért is hogy idegesítsem Klaust.
Az előjáték megvolt mind a kettővel màr épp vettem volna le a ruhám mire Klaus bejön szinte ránk támad majd megfogja a karom ami nagyon fájt és kiráncigált a szobából át az ő szobájába.
-KLAUS EZ NAGYON FÁJ ENGEDJ EL!!!
-TUDTAM,HOGY NEM LEHET MEGBÍZNI BENNED!-mondta dühösen.
-KLAUS ESKÜSZÖM,HOGYHA NEM ENGEDED EL A KEZEM,ESKÜSZÖM HOGY SOHA NEM ÁLLOK VELED SZÓBA.-próbáltam fenyegetni habár őt ez nem riasztja meg.
-Ó nagyon bánom.majd neki dob az ágyának én meg telibe neki esek és beverem a fejem,ami miatt elájultam.
Reggel a kocsiban találom magam,már vezet.
-Hol vagyunk?-kérdeztem kómásan.
-Nemsokára Mystic Fallsban.Tegnap szépen elájultál.
-Na nem mondod nagyokos.-vágtam vissza mire ő csak mosolyog.
-Megkell értened nem hagytál nekem más választást.
-Szóval minden Sexnél be fogsz rontani és kiráncigálsz majd?-kérdeztem szarkasztikusan.
-Hogy van a karod?-kérdezte nem válaszolva az előző kérdésemre.
Mire én csak le húzom a pulcsimat és megláttam ,hogy tiszta kék zöld és lila foltos.
-Szuperül van köszi.-mondtam majd vissza húztam a pólómat.

Egy csipetnyi mámor Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang