V

66 2 0
                                    

-Damon!Stefan! Klaus már elment,de kérte,hogy ezt majd vigyétek el adott címet is valami olyasmit mormogott,hogy este 8 körül ráér.
-Miért ment el?-kérdezte Stefan.
-Nem tudom,de ha már itt tartunk akkor miért csináljuk ezt meg neki?-kérdeztem érdeklődve.
-Adósa vagyok,így muszály köszi a segítséget ha kész vagy majd szólj.-El is viharzott.

Különös,na mind egy gyorsan megcsináltam meg ezeket a karókat és csak azt veszem észre,hogy csengetnek.
Bonnie és Caroline volt az.
-Szia Shara!bejöhetünk?
-Persze! Gyertek csak!

Amikor bejöttek Caroline megérezte azt a szert amivel beáztattam a károkat így kérdőre is von:
-Shara!Ez...ez mi?-kérdezi furcsállva.
-Nem értem mire gondolsz.-mondtam remegő hanggal.
-Semmi baj Shara,tudják! Sőt Caroline egy vámpír,Bonnie meg egy boszorkány.-mondta Stefan.
-Ez király mondhattad volna hamarabb is Stefan.-nézek rá szúrós szemmel.
-Teljesem jogos,de akkor nem hittem,hogy maradsz.-mondta.

-Na jó,ezt meg kell ünnepelni én azt mondom és kimerüléséig inni!-vágott közbe Damon.
-Ez jó ötlet!-mondja Bonnie.
-Szóval Shara akkor te mi vagy?-kérdezi Caroline.
-Tribrid,de tudjátok mit erről majd később meg beszélünk,de igaza van Damonnek!
-Na és hova menjünk?-kérdezte Bonnie.
-Ez nem lesz valami jó ötlet!-mondta Stefan.
-Ugyan csak lazulunk.-mondta Damon.
-Van egy ötletem ma van az egyik Gála ahová van meghívóm,nem akartam elmenni,de ha ti is jöttök akkor megvan a hely.-mondta Caroline.
-De egy gálához elegáns ruha kell,nem?-kérdezi Stefan.
-De 19:00 találkozunk itt mindannyian addig készülődjünk!!Istenem annyira jó móka lesz.-mondta izgatottan Caroline.

Elmentek majd felmentem és kiválasztottam egy ruhát vagy egy fél óra után:

Elmentek majd felmentem és kiválasztottam egy ruhát vagy egy fél óra után:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

————————————————————

A sminkem egy natúr smink a hajam meg össze volt fogva.Nem volt más teendő csak várni Bonniékra.
Bő egy óra után meg is jöttek hihetetlenül szépek voltak,mikor láttam  őket az ablakból.
Stefan be is engedte őket mire lemegyek.
-Azta Shara!Nagyon dögös vagy!-mondta Caroline.
-Akkor mi van veletek?!-mondtam ámulva.
-Na akkor mehetünk?-kérdezi Damon.

El is indultunk és  hihetetlen,hogy mennyire elegáns ez a hely.
Viszont amikor be akartunk menni akadt némi gond:
-Hölgyem,értse meg nem hozhat magával + négy főt csak hármat!Ez van a protokollban!
-És akkor hagyjam itt az egyiket?-kérdezte Caroline.
-Nem én írom a szabályokat hölgyem!
-Remek,álljunk félre srácok míg kitaláljuk mi lesz!-mondta Caroline.
*félre állunk*
-Ezt nem hiszem el,mi legyen?-kérdezi Bonnie.
-Igézzük meg!-mondtam.
-Nem,nem lehet verbénát szed.
-Tud rólunk?-kérdeztem.
-Csak sejti.-mondta Stefan,csak biztosra megy ha nem leplezzük le magunkat ránk nem fog gyanakodni.
-Jól van akkor maradok.-mondtam.
-NEM!Majd elbűvölőm a bájommal,mondta Damon magabiztosan.
-Uram,ugyan már nézze meg,hogy kicsíptük magunkat valahogy csak megtudjuk oldani!-mondta reménykedve.
Már épp mondta volna,hogy én mire valaki közbe szól:
-Engedje be őket az egyikük velem van.
-Értettem Mrs.Mikelson.
Majd beengedett minket.
-Nos érezzétek magatokat jól!-mondta Klaus,bár nem ő szervezte a bulit.
Stefan megköszönte, egy darabig elég kellemetlen volt ellazulni,de erre rá segített némi alkohol.

Egy csipetnyi mámor Donde viven las historias. Descúbrelo ahora