*Út közben véletlenül meghallottam,hogy Rebekah Kolt viszi vásárolni és később Klaus is ott lesz,szóval ha hamarabb oda érek mint ők akkor azt hiszik,hogy véletlen lesz,szuper*
Meg is érkeztem a boltba,még Rebeka és Kol nincs itt addig eltudok kezdeni vásárolni.
A tizedik ruhánál tartottam,amikor megláttam Rebekaht így elkezdtem közeledni és nem rá nézni,hogy ő szólítson először.
-Sarah!Te itt? Mi járatban?-kérdezte a tervem szerint Rebekah.
-Ó csak egy-két ruhát jöttem vásárolni,semmi extra,ès te?
-A bátyámnak Kolnak és magamnak jöttünk vásárolni mert már itt az ideje lecserélni azokat a ruhákat.
-És Elijah?Neki sem ártana-mondtam mosolyogva.
-Nem Elijah ilyen rajta nem lehet változtatni.-mondta.
*megjön Kol*
-De Martel,te követsz engem?-kérdezte Perverzen.
-Nem Mikelson azt hiszem,hogy ti követtek engem mivel én voltam itt hamarabb.-kacsintottam.
-Nos hamár itt agy akkor segíthetnél húgomnak aki épp ki akar végezni a ruhákkal.-mosolygott.
-Segíthetek,de nekem is kell ruhát néznem,szóval kiválaszthatjátok majd ti.-mondtam mosolyogva.A ruha vásárlás kifejezetten jó volt és miután kiválasztottuk Rebekah ruháját az enyém jött:
-Ez már vagy a tizedik ruha,és szerintem ez a sárga az eddigi legjobb.
*Klaus megjelenik*
-A sárga igen jól áll tündérem.-nézett egyenesen a szemembe.
-Nem meggondoltam magam ez a sárga undorító és már el is ment ettől az egésztől a kedvem.-néztem egyenesen a szemébe kihívóan.
-Világos,még mindig haragszol,mivel tudnának kiengesztelni?-kérdezte tőlem,mintha ez ilyen egyszerű lenne.
-Nem tudom,Ja még is jó lenne ha nem látnálak soha többé.
*Jön Rebekah és Kol*
-Sarah! Ez a ruha!Próbáld fel.-nyújtotta át Rebekah.
-Jól van,de ez az utolsó mert dolgom van.-mondtam titokzatosan.A ruha:
-EzAz! Ez lesz a tökéletes!-mondtam miközben a tükörben nézegettem magam.
-Nekem az előző előtti jobban tetszett.-fűzte hozzá Kol.
-Csakhogy ez egyszerű de mégis nagyszerű.-mondtam meg mindig magamat nézni mikor megszólal a telefonom.
-Nem akarod felvenni?Kérdezte Rebekah.
-Nem,ez meg rá ér vissza öltözők és én aztán megyek is,nektek további jó szórakozást és Rebekah,ne kíméld őket!Miután kifizettem a ruhát fogalmam sem volt,hogy mit csináljak így hát elvégeztem egy varázs igét pontosabban Elijah miatt ami arra fogja késztetni,hogy egy helyre menjen pontosabban arra a helyre ahová épp készülök.
Felvettem a ruhát amit ma vettem elkészülődtem majd elindultam a park felé mert Elijah ott lesz onnan meg már csak annyi a dolgom,hogy be üljünk az étterembe.
Amikor elindultam minden úgy volt ahogy terveztem Elijah ott ült a padon nekem meg csak el kellet sétálnom és az idegeset eljátszanom:-Sarah!micsoda meglepetés.-mondta Elijah.
-Ó Elijah,mit keresel itt?-kérdeztem ártatlanul.
-Igazából nem...nem is tudom csak éreztem,hogy ide kell jönnöm.
-Áh értem...-mondtam most "szomorúbban."
-Minden rendben?-kérdezte.
-Hát tulajdonképpen találkozom lett volna egy étteremben,de még előtte lemondták...-mondtam kellemetlen hangon,legalábbis próbáltam eljátszani.Hé tudod mit?!Ha úgy sincs dolgod akkor eljöhetnél velem itt van szinte a sarkon,már van egy foglalás is...
-Persze!Miért ne.-mondta nem gyanítva semmit.Minden jól ment.Be mentünk és elfoglaltuk az asztalt,majd rendeltünk.
-Még egyszer köszönöm,hogy nem kellet egyedül ennem.-mondtam hálásan.
-Én köszönöm,hogy eljöhettem,de ha szabad tudnom,akkor kivel találkoztál volna?-majd bele kortyol a vörösborba.
*A fülem mögé rakom az egyik hajam majd elkezdem neki mondani a szemébe nézve.*
-Tudod én nem ismertem Luke barátait és abban reménykedtem,hogy találkozhatok majd az egyikkel,de most nincs itt.
-Sajnálom,hogy velem kell beérned.-mondta lelkiismeretesen.
-Jajj,nem nem örülök,hogy végül így alakult.-mosolyogtam rá mire vissza mosolygott.
*miután már a harmadik vörösbort hozták ki egy kicsit beütött*
-Úh,de meleg van itt,nem megyünk el valahova más hová,tudok egy jó helyet egy bár két utcányira?!
*bele egyezett majd elmentünk oda*-Üdv mit hozhatok?
-Adjon a legerősebből.-szólalt meg Elijah.
-Szóval,Elijah...Elijah...Mikelson te tudsz bulizni?!-kérdezem majd csak mindketten nevetünk.
*kihozzák a piát majd lehúzzuk*
-Na jó tudod mit hiszem ha látom,majd megfogom a kezét és elrántom majd táncoltunk és ittunk megállás nélkül,el is felejtettem szinte mindent majd Elijaht hívják.
-Ne haragudj.-majd felre vonult,de láttam,hogy Rebekah hívja így kaptam az alkalmat és utána mentem.Elijah telefonál:
-Elijah!Hol vagy?-kérdezte Rebekah.
-Semmi baj húgom,csak...-félbe szakítom.
-El-Elijah hol vagy máár lemaradsz egy körről és még nem végeztem veled.-mondtam becsiccsentve.
-ELIJAH!Mi a fene és te mit csinálsz Sarahval?-kérdezte semmit nem értve Rebekah és meghallottam Kol hangját is.
*oda megyek közelebb Elijahhoz.*
-Sa...sajnálom,de még nem végeztünk és...és most nagyon elfoglalt szóval szóval most le teszem a telefont.-használtam a kettős értelmű szavakat majd leraktam.
*Elijah néz,hogy mi volt ez,de már ő id be volt csiccsentve ezért nem nagyon izgatta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy csipetnyi mámor
FantastikSziasztok,Sahra De Martel vagyok és ez itt az én történetem