Korkak Aşık-7

51 4 0
                                    

-7. BÖLÜM-


" gerçekten burada mı uyumayı düşünüyorsun"

Duştan geldiğimde onu hala yatakta görünce o kadar şaşırmıştım ki şaka olduğuna olan inancım temelinden sarsılmıştı.


"öyle olduğunu söyledim, hem zaten yatağımı da almışlar yani artık mecburum burada uyumaya!"

Of ama off yani ne işin var burada, gerçi yatağını da almışlar üzülmüyor değilim ama bana da yazık yahu... saçımı kurutup çıktığım için kendimi oldukça fazla müteşekkir oldum.


"diğer tarafa biraz daha yanaşır mısın?" dedim yorganın bir ucunu kaldırarak...

"ah tamam..!" hayret lafımı mı dinledin sen, vay vay anlayışlı koca seni...


Yatağa uzanarak hemen ona arkamı döndüm, utancımdan ölebilirim şu an... ah bu evlenenler ilk gecelerinde ne yapıyorlar da utanmıyorlar.


bir dakika ne dedim?? Düşüncelerimde kafayı yedi. Salak salak... elimle başıma vurarak kendime aptallığımın cezasını verirken sırtımda bir dürtülme hissettim.


Bir dakika kadar yatakta yalnız olmadığımı anlamakla geçti, yavaşça arkamı dönerek ona baktım.

"efendim?" ne kadar da masumum ay yerim kendimi...


"kafana neden vurduğunu sorabilir miyim?" jonghyun yüzüme öyle bir ifadeyle bakıyordu ki yeni karısının delirmiş olabileceğinden korktuğu çok belliydi. Gülmemek için dudaklarımı ısırarak başımı yastığa gömdüm.


Ona dönerek gülümsedim... tabi ki zoraki bir gülümsemeydi. Yanımda karşı cinsten bir numunenin olmasına alışkın değilim.

"bir şey yok, öylesine alışkanlık!"

Kaşlarını kaldırarak bana baktı "alışkanlık?"


Aferin sana çocuk hobi olarak kendini dövdüğünü sanacak. Of ya...

"ya-yani bir şeyi yanlış yaptığım için kendime sinirlendim. Ondan vurdum, genellikle olur böyle korkma yani daha delirmedim."


Bana bakışından buna pek inanmadığı belliydi ama olsun ben kendimi yine de böyle telkin ediyorum.

"hım anlıyorum.!"


"neyse, iyi geceler!" deyip yorganı boğazıma kadar çektim ve gözlerimi kapattım. Sanırım buna alışmam gerekecek, yanımda başka bir vücut, başka bir kalp, başka bir nefes...


*


Sabah uyandığımda yanımda başka biri vardı, başka bir kız, başka bir ten, başka bir nefes... yatakta doğrulup saçlarımı elimle düzelttim. Sağ tarafıma döndüğümde onu kolunun üzerine bana sırtı dönük olarak yattığını gördüm. Saçları yastığın üzerine gelişigüzel dağılmıştı.


Yavaşça yataktan ayaklarımı sarkıtarak doğruldum. Oda doğuda kaldığından sabah sıcağı öyle bir bunaltmıştı ki uyurken bile terlemişim. Ilık bir duş hararetimi alırdı. Banyoya ayaklarımı sürüyerek gidip musluğu açtım.

KORKAK AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin