30. Bölüm

57 5 1
                                    

Merhaba,

hikayeyi geç yayınladığım için özür mahiyetinde iki bölüm birden yayınladım.
Aslında bu kadar geciktirmemin sebebi okunma sayısı düşüklüğü idi.

Eski bir hikaye benim için Korkak Aşık, ilk başlayalı 6 sene olmuş baktım da... Bu yüzden yüz üstü de bırakmak istemiyorum tabi. Yine de sonradan bana mesaj atarak hikayeyi soranlara çok teşekkür ederim.
Beni heyecanlandırdılar.
Bu altı sene de yeni hikayeler yazdım, yeni fikirler ürettim. Kalemim, stilim değişti. Bu yüzden yeni bölümlerde kalem farklılığı hissedebilirsiniz.

Yorumunuzu yine de esirgemeyin olur mu?

Puan için değil.. aslında benim de yazmaya çok ihtiyacım var ve belki bunlar beni yazmaya tekrar iter.
Şu sıra çok meşgulüm, tez ve sınavlarım var.
Ama yeni ve accaayip konulu bir hikaye ile dönüşüm muhteşem olacak..
Tamamen yeni bir sayfa açmayı planlıyorum.
Tüm bu yazdıklarımı silip gerçekten yeni bir 'edesbell' de yaratabilirim veya yeni bir hesapla sıfırdan başlayabilirim. İkincisi daha ön planda benim için ama süreç neler gösterecek bilemem.

Hayırlısı diyorum ve sizi hikayemizin son bölümüne gönderiyorum.


hoşçakalın :)




30.Bölüm

"Neden, neden gittin ki? Ve şimdi neden geri geldin? Anlatamadığın ne var, Sena!" Ne yapmaya çalışıyordu, bu kadın? Onun olmadığı bir şehre hatta ülkeye bile alışmışken, şimdi onunla karşılaşma ihtimalimin olduğu bu şehirde o yokmuş gibi nasıl davranırdım ki...

Ve en önemlisi bu kadın, benim için bu kadar önemli miydi? Gidişiyle de gelişiyle de hayatımı kökünden sarsacak kadar değerli miydi?

Tabi ki değildi. Buna asla izin vermeyecektim, asla!

Bunu öncelikle kendime kanıtlamam gerekiyordu ve bu amaçla yapacağım en iyi hamleyi yapmaya karar verdim.

Jessica'yı aradım.

***

Junghyun gittikten sonra Min Woo sunbae ve Yi Soo ile önümüzde projeler için belli başlı fikirleri konuşmuş, onlar hakkında taslaklar hazırlayarak geçen günü bitirdik. Ertesi gün yine dosyalar, fikirler, resimler, olasılıklar, çizimler arasında gidip gelirken oradan oraya fırlatılmış eskizler arasından sıyrılıp sıkı bir çalışmayla akşamı yaptık. Kaybettiğimiz ihaleden sonra daha çok çalışmalı, daha çok iş almalıydık. Bu sebeple çalışma saatlerini pek umursamıyor, öğle tatillerini bile kaydırıyorduk. Ama geceleri bizimdi.

Bu sebeple Chan'le hala küs olan YiSoo ile gece kaçamağı yapmaya karar verdikten sonra işten çıkıp arabama atladıktan sonra direk eve gittim. Yolda da Kai ile kalması için annemi aradım. Babamla bu akşam yemeğe çıkacakların öğrensem de pes etmedim. Sonuç olarak annem Kai'ye evde değil de dışarı da eşlik edecekti. Hem gece alacaktım onu, bu birkaç sebepten dolayı annemi ikna etmem zor olmadı. Babamın kahkahaları, annemin mızmızlanmaları arasında telefonu öpücük sesleri eşliğinde kapattım.

Ailem, bu aralar zor bir zaman aralığında bulunduğumun farkındaydı ve sağduyulu davranarak beni anlamaya çabalıyorlardı. Zor olsa da vazgeçmedikleri için minnettardım.

Eve girmemle anahtarı bir yere çantayı başka yere fırlatmam bir oldu. Ayakkabımın bir teki elimde diğerini sekerek çıkarmaya çalışırken paytak adımlarıyla Kai çıkageldi odasından, elinde oyuncak ayısıyla. Ardından da birkaç gün için bakmaya söz veren yan komşum Hae Na çıkageldi. Çok fazla konuşmayı seven bir kız değildi. Hafifçe gülümseyerek evden çıktı. Bende üstünde fazla durmadım, duramayacak kadar bıkkındım. Uzun bir gün olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKAK AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin