8.BÖLÜM
"Şimdi hatırlamış olduğunu umuyorum, öyle değilse çok yazık olacak!" yüzündeki yakışıklı gülümsemeye de bayıldım doğrusu... ahh acaba karşımdaki yontulmamış odunla evlenmekle hata mı etmiştim.
Az önceki zoraki gülümsemem otomatikman içten hatta biraz daha zorlarsam davetkar bir gülüşe dönmüştü.
"ah evet hatırladım, Min Do amcaya hiç benzemiyorsunuz yalnız!" ayağa kalkarsam belki o gözlerinin rengini daha iyi seçerim he^^
Gülümsememi hiç bozmadan ayağa kalktığımda boylarımızın da birbirine uyumlu olduğunu farkederek evliliğimi tekrar gözden geçirme kararı aldım. Çocuk çoook yakşıklıydı. Bir de babam bana çirkin demişti. Vay hain...
"anneme benzediğimi söylerler... neyse siz yemeğinize devam edin daha sonra görüşeceğiz nasılsa..!"
"şey.. teşekkürler çok naziksiniz.!" Birbirimize gülümseyerek baktıktan sonra o arkasını dönüp gitti, tamam havasında biraz kibir, ne olduğumu biliyorumluk vardı ama yakışıyor şimdi bee...
Yerime öyle bir çöktüm ki salakça gülümsemem hala yerinde duruyordu. Ah hayaller siz ne kadar güzelsiniz. O boy o pos Allah ım o gülüş, hele o ince kibar eller, Rabb'im sen ne büyüksün!
"heyy!" önümde sallanan ojeli bir adet el dikkatimi toplamama sebebiyet verdi ve o elin arkasında durmuş yemeğiyle ilgilenen kocamı hatırladım.
"ne var?"
"hiç canım salyalarını sil istersen!" yi soo öldür beni kurtul, beni de kurtar kendini de. Ahhh rezil oldum.
"ne salyası canım!"
Chan "hadi ama çocuğa nasıl baktığını gördük!"
Yi soo yanıma yaklaşıp kolumu tutara yüzüme baktı." Ama haklısın, çok yakışıklıydı!"
Yi soo nun gazına gelip ona doğru eğildim kocaman bi sırıtışla "değil mi bence de..!" peşinden de bilindik bi kıkırdama geldi.
Erkeklerin bize dik dik baktığını farkederek hemen doğrulduk ama sanırım artık çok geçti. Chan kollarını göğsünde birleştirmiş Yi soo' ya yiyecekmiş gibi bakıyordu. Jonghyun ise elinde çatalı yemeğine devam ediyordu.
Duymamış olduğunu düşünerek derin bir nefes aldım ve şu bi türlü içemediğim meyve suyumu elime aldım.
"dersi asacakmısın?"
"evet tatlım, bugünü kendimize ayırdık o yüzden üzülerek söylüorum ki bi gün benden ayrı kalacaksın!"
"iyi ne yapalım idare edeceğiz artık!" eşek ya beni üstün başarı göstererek çok zor durumlara sokuyorsun ama yine de senden zekisini görmedim Yi soo'm can arkadaşım benim.
"jonghyun seni okula bıraksın Sena!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKAK AŞIK
Genel KurguYENI HIKAYEM 'GUZ GÜNEŞI'NE BAKMANIZI ÖNERİRİM, SEVGILI OKUYUCULARIM. YENI HIKAYE, YENI HAYATLAR VE YENI OLAYLAR. VIRA BISMILLAH O ZAMAN. "Beni delirtiyorsun Sena!" "özellikle yapmıyorum" dedim ödüllük performansımla.. " sebeplerim vardı, sebebim v...