Korkak Aşık- 2

119 5 0
                                    

2.Bölüm


"Off baş ağrısı ne kadar kötü şeymiş! Beynim çatlayacak az kaldı." Diye söyleniyorum ama duyan var mıdır ki, off cidden ağrıyor he ne vardı o kadar uyuyacak ki...


"anne? Nerdesin!"

Ayaklarımı yere sürüyerek aynı zamanda da oflayıp puflayarak salona gittim. Annem televizyonun karşısında bacaklarını bir güzel uzatmış eğlence programı izliyordu, keyfine diyecek yok hanım!


Yüzümü buruşturarak yanına gittim. "açım!"


"kahvaltı etmezsen aç olursun tabi, saat öğlen oldu. Ben ikinciye acıktım.!"


"anne..!" iyi ki acıktım dedim yani hepi topu bir kelimeydi söylediğim. Neyse ki uyaran esimle bir 'anne' dedim ve sustu mu hayır tabi ki... uflayarak televizyona döndü. Hey az önce açım lafını ben etmiştim.


"anne?" dedim bu sefer güzel(!) bir şekilde


"kızım git ye dolaba kilit mi vurdum.!" O da haklı tabi 20 yaşında kızsın annene nazlanıyorsun ayıp sana Sena, bu gidişle kimse almaz seni.

İç sesim dur!!

ayy bu ne yaşlı kadınlara döndüm resmen, titreme geçti içimden bak. Daha gencecik fidan gibi kızım ben.


"aç değil miydin sen?"


"hala açım!"


"o zaman gidip bir şeyler yesene, ne dikiliyorsun başımda.!"


Doğru ya, "hehe pardon. " tam arkamı dönüp gidiyordum ki canım o güzel doymak bilmez canım fırından poğaça istedi. Gerisin geri döndüm.


"anne?"


"ne?" ay bi lafımı tamamlasaydım daha duymadan ne bağırıyorsun ki hayret bir şey ya.


"ben pastaneye gidiyorum, canım poğaça çekti de!" arkamı hızla dönüp başımı tutarak odadan çıktım.

Ah birden başım da döndü. Tabi dün o kadar eğlenir oynarsan uykunda gelir 12 saatte uyursun.


Üstüme kot pantolon ve beyaz bir tişört çekip salona indim. "sen bir şey istiyormusun annecik!"


"fazladan poğaça al bende çay demleyeyim!" annecik ya nasılda hevesle ayağa kalkıp mutağa yollandı. Ay birden başımın ağrısıda geçti he...


Yang hanımın keyfi keyif bugün neyse bulaşmadan hemen kaçalım. Cüzdanımı da alıp durağın yanında ki fırına gitmek üzere yola çıktım. Şu bahçe kapısının gürültüsü beni bir gün kalpten götürecek. Babama söyleyeyim de yağlasın, bir an önce. Yoksa bizim eve ne zaman giriliyor ne zaman çıkılıyor tüm mahallenin haberi olacak.


Saçlarımı savurarak sokağa çıkmıştım ki karşı evi görünce bizim çılgın komşu oğlu aklıma geldi. Dün onla karşılaşmak aklımda bile yoktu. Ne kadar gerildim dün yanında öyle ya aman dur o tarafa bakmayayım ürkütüyor beni, ters bakışlı şey ne olacak. Bir güldüğünü görmedim, gerçi pek yüzüne bakmam ama bakılcak yüzü de olsa sinir şey.

KORKAK AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin