17. Bölüm

8 3 1
                                    

Biraz yılbaşından bahsetmek istiyorum.. Senin için uygun mu? O güne ait tam olarak net anılar hatırlamıyorum. Ama elbette ki hatırladığım anlar var. Lütfen bana hatırlamadığım şeyler olunca kızma olur mu? Bunun berbat bir durum olduğunun bende farkındayım. Ama isteyerek olmuyor. Hatta elimde olsaydı diğer bütün anılarımı seninle olanları unutmamak uğruna unutmayı seçerdim..

Bu birlikte geçirdiğimiz ilk yılbaşıydı. Hatta buraya tarih atmak istiyorum.. İlk yılbaşımızı unutmak istemiyorum. " 01/01/2022"

Sana bi hediye almamıştım ama senin bana aldığını hatırlıyorum. Bi küre, birde not. Bana uzattığın kutuyu senin elinde açmıştım. Ellerin, ellerime değiyordu.. Sıcacıktı.. Her zaman olduğu gibi. O gün dans etmiştik, dudakların müzik eşliğinde dudaklarımda gezmişti..

Yıla nasıl başlarsan öyle devam eder derler sevgilim.. Sencede öyle mi? Öyle olmasını umuyorum. Sadece bu yıl değil, tüm ömrüm senin olsun istiyorum. Biz bu yıla birlikte girdik. Diğer tüm yılları birlikte geçireceğimiz gibi.. Yinede büyük konuşmak istemiyorum ama ölüm bile bizi ayıramaz unuttun mu?

Yılların bile eskitemediği bu aşkla tutunuyorum sana. Sen ise sıkıca tutuyorsun ellerimi. Sana kimseye güvenemediğim kadar güveniyorum.. Ben kendime bile bu kadar güvenmedim..

Ben belkide ellerimi kavrayan ellerine aşığım sevgilim.. Bana kalırsa aşk, ellerden geçer. Ufak dokunuşlardan. Ufak ama sevgi dolu dokunuşlardan.. Elimi tuttuğun ilk gün hissettim aşkını. Ellerinden ellerime geçen o değişik hissi daha önce hiç yaşamamıştım. Elim artık elini tutmadan tek bir gün geçiremiyordu. Beni tutmana ve düşmeme engel olmana ihtiyacım vardı. Sen elimi sıkıca kavradın. Bir daha hiç bırakmamaya söz verdin. Üşüdüğümde, sıcacık elin ellerimi ısıtıyordu. Bu ısı kalbime yansıyordu. Unutma sevgilim.. Sadece sen değil, bende elini asla bırakmayacağım.. Sonsuz aşka inanmazlar ya hani? Ben inandım. Beni inandırdın..

Beni bu sonun içinde sonsuzluğa inandırdın..

Seni sonsuza kadar
Seviyorum...

<3..

"Sen, sen ve yine sen.. Sadece, sen."

QuerenciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin