21. Bölüm

14 4 1
                                    

   Senin için yine bir şeyler hazırlamak istemiştim. Bizim için anıların arasında parlasın diye ışık tutmak istedim. Bu yüzden senin için bir yeri kiraladım. Mumlar, güller ve kemancı.. Hatırladığına bahse var mısın? Bence kesin hatırladın. 

   O gün arabayı bi binanın önünde park etmiştim. Ardından elini tutmuştum ve seninle birlikte o binaya girmiştim. Bina eski ama bi şatoyu andırıyordu. Hoş bir görüntüsü olduğu için orayı seçmiştim. Burada önceden lise mezunlarının balosu yapılırmış ama artık kullanılmıyormuş.

   Elini yine sıkıca kavramıştım. Asla bırakmayacakmışçasına tutuyordum. Birlikte girişteki merdivenlerden çıktık ardından bizi karşılayan büyük kapıyı araladım. Mumlardan çıkan loş ışık tüm salonu kaplamıştı. O sırads kemancı çıkıp slow bir müzik çalmaya başladı.. Ve işte o an.. Belimi kavradın ve benimle dans etmeye başladın. Seninle dans etmek çok güzel biliyor musun? Kendimi bulutlardaymışım gibi hafif ve rahat hissediyorum.. O günde aynısı oldu, kendimi tamamen senin kollarına ve müziğin ritmine bıraktım. Dans ederken adeta güzel ve çirkin masalında gibi hissediyordum kendimi.. Bunun sonsuza kadar sürmesi için her şeyimi verirdim..

<3.. 

"Dans etmektir, aşk. Dansın bedenleri bütünleştirmesidir, hareket ettikçe hızlanan kalp atışlarıdır. Aynı duyguyu tek bedende olarak hissetmektir, aşk..."

QuerenciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin