11. Bölüm

12 3 1
                                    

Köpeğim Kero nun doğum günüydü. Köpek dediğime bakma, biliyorsun o benim yoldaşım, sırdaşım ve güvendiğim sağlam bir duvardan farksız arkadaş. Onun doğum gününe kendi doğum günlerimden daha çok özen gösteriyorum. Zaten sende doğum günlerini sevmediğimi bilirsin. Bazen doğduğum o güne lanet okuduğum oluyor ama ne yaparsın? Doğduk bir kere. Aslında benim doğduğum gün gözlerimi ilk açtığım gün değil sevgilim. Seninle tanıştığım gün. Seninle tanışana kadar ben hiç yaşamadım. Hayatı sende buldum..

O gün Kero için pasta almaya karar vermiştim. Kero yuda alıp dışarı çıkarmıştım. Sonuçta gün onun günüydü ve yürüyüşe hakkı vardı. Giderken Dondurmacının birine havlayıp duruyordu. Yalnış anlama sevgilim, dondurmacıya saldırmak için değil dondurmayı çok sevdiği için havlıyordu. Ne bu çok mu garip? Evet, kabul biraz öyle ama ne yapayım seviyor. Bende kıyamayıp sade bi dondurma almıştım. Oldukça mutluydu.

Pasta için bi çok yer gezmiştim. Kero yu çocuğum, arkadaşım olarak gördüğüm için her şey özenli ve güzel olsun istiyordum. 2 saat boyunca yürümüştüm ayaklarım ağrıyordu ama değerdi. En sonunda içime sinen bi pasta yaptırdım köpekler için özel pasta yapıyorlardı. Pasta olana kadar kero ile biraz daha yürüdük. Çok beklememiştik çünkü orda hayvanlara özel pastalar, kekler.. Yapıyorlardı. Yani zaten nerdeyse hazırdı bi kaç süsleme yaptılar o kadar. Kero yuda alıp eve doğru yürümeye başlamıştım. O sırada Alvin in evinin önünden geçiyordum ki camda onu gördüm. Kero Alvin i oldukça seviyordu bu yüzden uğramaya karar vermiştim. Alevinde bizi görür görmez kapıya çıkmıştı zaten.

Biliyorsun, Alvin benim ortağım. Onu gerçekten çok seviyorum ve oldukça güveniyorum. Zamanında çok kaos çıkartıp, kaosa girdiğimiz oldu. Bu yolda beni asla tek başıma bırakmadı. Belkide şu an yaşıyor olmamı birazda ona borçluyum. Tamam belki kendisi sorun çıkardığı zamanlarda oldu ama beni çoğu zaman koruyordu ve zarar görmemem için her şeyi yapıyordu. Aynı şekilde bende ona karşı hep öyleydim. Zaten ortak olma sebebimizde birbirimize bu konuda güvenmemizdi.

Alvin bizi görünce sırıtmıştı Kero ise yerinde durmuyor Alvinin üzerine atlamak için çırpınıyordu. O yüzden tasmasını çıkarmıştım ve Alvinin üzerine gitmesine izin vermiştim. Alvinde Keroda çok mutlu görünüyordu. Ancak çok fazla kalamazdık seni bekletmek istemiyordum. Aslında çaktırma ama özlemiştimde. Sen süs almaya gitmiştin. Evde buluşacaktık. Alvine daha fazla kalamayacağımızı söyleyip Keroyu almıştım. Ordan ayrılıp eve doğru gittik.

Sen Kero dan başlarda pek hoşlanmıyordun. Bunun sebebi belkide eski kocamdan kaynaklıdır. Onun adından türeyen bir isim koyduğum için "neden bu ismi koydun?" diyerek bana kızabilirsin. Bunda haklısın, eski ilişkimde çok kırılmış ve parçalara ayrıldım. Sen ise beni hep toparlamaya çalıştın. Bunun adına senden teşekkür ederim. Sen her zaman haklıydın sevgilim.. Ama geçmişim için bana kızma olur mu? Çünkü geleceğim sensin ve geçmişimde sen olacaksın. Kötü her şeyin yerine seninle birlikte geçirdiğimiz anıları bırakacağım..

Hazırlattığım pasta Keroya özeldi. Yani bi köpek onu rahatça yiyebilirdi. Tatlının köpekler üzerinde oldukça sağlıksız olduğunu duydum. Dikkatli olunmazsa ölüme bile yol açabilirmiş. Kero nun sağlığına her zaman dikkat ediyorum işte bu yüzden ona özel pasta yaptırdım.

Eve vardığımızda sen çoktan gelmiş aldığın süslerin bi kısmını Kero için atırdığım odaya asmıştın. Keroyu korumalarıma bırakıp sana yardım etmeye başlamıştım.

İnanır mısın sevgilim? O kadar tuhaf hissetmiştim ki. Seninle birlikte bildiğin küçük bi çocuk için oda süslüyor gibiydik. Bunu düşünmesi biraz şeydi.. Anlarsın ya, gerici ama hoş bir his.

Oda hazır olunca Kero yuda içeri aldık. Kero ya taktığım parti şapkasını hatırlıyor musun? Dur gülme, benimde güldüreceksin. O şabkayı ona takıp pastanın önünde beklemesini söylemiştim. Eğitimli olduğu için sözümü dinlemiş ve pastadan yememişti, fotoğrafını çekmiştim. Kero ya artık pastayı yemesi için izin verdiğimde nasıl yediğini aklıma getirmek istemiyorum. Nerdeyse bizimde yiyecekti.

Kero pastayı yerken bi kolunu omuzlarıma atmıştın. Ben ise başımı hafiften sana doğru yaslamıştım. O şekilde Kero yu izlemiştik. Adeta gururla çocuğunu izleyen anne, baba hissi etrafta dolanıyordu. Bu midemdeki kelebeklerin uçuşmasına sebep oluyordu.

Kero ya hediye aldığını gördüğümde şaşırmış aynı zamanda da çok mutlu olmuştum. Ona aldığın fuları denemiş ve çok sevmişti.

Seninle birlikte de parti gözlükleri takıp fotoğraf çekilmiştik. Bana böyle güzel bi anı bıraktığın için teşekkür ederim sevgilim.. Bunu burada sonsuza kadar saklayacağım..

<3..

"Senden tek istediğim; geçmişin geleceğin.. "

 "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


QuerenciaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin