Özel günlerden mi devam etmeliyim? Neden olmasın.. Mesela sevgililer günü.. Aslında o gün çok bişi yaşamadık bunu sende biliyorsun. Ve aslında sevgililer gününden hemen önce bana bunu kutlamak istemediğini söylüyordun. Ben bunu kabul etmiştim. Kutlamaya gerek yoktu. Varlığın her zaman benim için bir kutlama zaten. Bu yüzden sesimi çıkarmamıştım..
İkimizde sevgili olduğumuzu biliyorduk. Ama o güne kadar hiç sesimizi çıkarmamış vr bi teklifte bulunmamıştık. Bu yüzden ben tanıştığımız ilk günü yani "03/06/2021" tarihini o gün olarak aldım. Sevgili olduğumuz ilk gün, tanıştığımız gündü. Tanıştığımız ilk saniyeden beri kalbim senin için atıyordu. Bunun için söze gerek yoktu..
Sevgililer gününde iş yerimdeydim. Her zaman olduğu gibi. Sen bazen beni iş yerime almaya geliyordun. Bu sefer gelmemiştin. Arabaya binmiştim çantamı yan koltuğa koyup sürmeye başladım. Bir süre sonra evini gördüm ve arabayı park ettim. Arabadan indikten sonra eve yavaş adımla yürüyordum. O sırada ışıkların kapalı olduğunu fark ettim. Anlaşılan uyuyakaldığın için beni almaya gelmemiştin. Kapının önüne geldiğimde çantamdaki anahtarı aramaya başladım o sırada kapının kolundan ses geldi ve kapı aralandı. Bana yine o parıldayan gözlerle bakarken gülümsüyordun. Hazırlanmıştın ve elinde çiçek buketi vardı.
O anki şaşkınlığımı sanırım sana anlatamam.. Kutlamak istemediğini sen söylemiştin. Bunu gerçekten beklemiyordum.
Kollarını açtın ve sana sarılmamı bekledin. Ben ise bekleyemiyordum kollarımı hızla sana sardım. Sana sarılırken yerdeki gül yaprakları ve bahçeye doğru çıkan, yol yapılmış mumları fark etmiştim. Buda neydi böyle? Sen beni aşkınla kalbimi hızlandırıp öldürmek mi istiyordun?
Bana elbise hazırladığını söylemiştin. Mumlar odaya kadar devam ediyordu. Beni bekleyeceğini söyledin ve ben hazırlanmak için odaya çıktım. Odaya girince hala bir kaç mum vardı. Sanırım mumlar kokuluydu, çünkü odaya girdiğim an burnuma çok güzel kokular dolmuştu. Belkide mumlar kokulu değilde, senin kokun tüm odayı kaplamıştı.
En sonunda Etrafı incelemeyi bıraktım. Seni daha fazla bekletmek istemiyordum. Üzerimdekilerden kurtulup benim için bıraktığın elbiseyi giydim saçlarımı hazırlayıp biraz makyaj yaptım.
Daha sonra odadan çıktım ve tüm geceyi aşkınla birlikte geçirdik. Bir şeyler yedik ve belkide biraz dans.. O günü anlatmama gerek var mı bilmiyorum. Çünkü seninde çok net hatırladığına eminim. Tamamlayamamıştık.. Sorun değil. Seninle geçirdiğim diğer günler o günü tamamlıyor. Aşkla çalan müzikler, biraz içki, biraz dans ve biraz da aşk.. Hayır, biraz değil.. Oldukça fazla aşk..
<3..
"Sarhoş olmak için alkole ihtiyacım yok. Aşkın beni her zerreme kadar sarhoş ediyor. Hatta bazen tek bir bakışın, nefesin yetiyor sevgilim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia
RomanceKadın karar vermişti, anılarını sonsuzluşturacaktı... Sonuçta oda insandı ve unutabilirdi, unutmak istemiyordu. Aşkı ile yaşadığı tek bir anı, aldığı tek bir nefesi bile unutmak istemiyordu. Bu yüzden aşkına hediye edeceği o defteri hazırlamaya başl...