“ there.” Arrelia menarik balik ciumannya, lalu dia memandang Doyoung yang terbuntang. “ sekarang awak percaya yang saya tak ada perasaan jijik pada awak ?”
Terkelip-kelip mata Doyoung memandang Arrelia. Dengan pantas dia mengalihkan pandangan, telinga jejaka itu sudahpun berona pada saat ini.
“ O-okay.” Doyoung bersuara.
Sumpah tadi dia rasa menyampah dan marah sebab dia fikir Arrelia cuma permainkan dia dan berlagak baik—
Tapi kenapa sekarang dia rasa ...
Jantungnya berdegup kencang pula ?!
What the hell is wrong with me ?! Out of all this time ?!
Doyoung menyentuh dadanya, tidak mungkin !
Tidak mungkin perasaan ini !
Hah dia mesti terbawa-bawa dengan keadaan sebab marah tulah perasaan dia begini tiba-tiba !
Sumpah dia tak rasa apa-apa.
Betul tak ada apa-apa !
Eh betul ke tak ada apa-apa ..?
Doyoung pusing memandang Arrelia.
“ can we do that again ..?” soal Doyoung pada Arrelia.
Arrelia mencebik.
“ Eiii buaya ni kan ! Tak habis-habis dengan ambik kesempatan dia !”“ sekali saja saya saya—”
“ diam ! Awak cakap pasal ni lagi, saya kunci pintu beranda. Duduklah awak sorang-sorang kat sini. Dasar buaya tak guna !” bebel Arrelia.Walhal wajahnya turut serta berona ketika ini. Pantas dia melarikan diri ke dalam rumah,
“ no ! Bukan macam tu saya perlukan kepastian ! Lia !” Doyoung bangun, dengan pantas dia mengejar langkah Arrelia. Pergelangan tangan Arrelia dia capai lalu tubuh gadis itu terus saja di tolak ke dinding sebelum dia berdiri di hadapan gadis itu.
Namun bila berada dalam posisi ini ..
Dua-dua membisu, Doyoung pun diam. Wajah Arrelia di renung lama.
Dan ya ..
Perasaan dia pada saat ini ..Doyoung menahan senyumannya. Macam baru saja tadi dia ingat dia rasa menyampah pada kepura-puraan Arrelia ( at least that what was he thought) tapi sekarang perasaan ini sudahpun muncul.
“ A-awak nak apa. L-lepaskan saya.” Ujar Arrelia sambil mengalihkan pandangan, enggan bertentang mata dengan Doyoung. “ kalau awak berani buat apa-apa yang pelik, saya jerit ! Dasar buaya suka ambik kesempatan !” tambah Arrelia lagi.
Doyoung tersenyum lebar,
“ em tadi siapa yang ambil kesempatan siapa eh ?” soal Doyoung balik. “ I never thought a peck like that can make my feeling go crazy ..”“ i-itu lain cerita ! A-awak tak faham !”
“ oh ya ? Fahamkan saya la.”
“ Kim Doyoung !” Arrelia pusing memandang jejaka itu, bibir gadis itu pout. “ jangan macam ni,” ujar Arrelia lagi. “ lepaskan saya dulu—”
“ tak nak. Let me kiss you properly first.”
Arrelia terdiam. Dalam hati sudah menyumpah seranah pada dirinya sendiri sebab buat tindakan tanpa fikir panjang. Dia kembali menoleh untuk memandang Doyoung, kali ini pandangan mata mereka bertemu.
Degupan jantung masa ni jangan cakap, memang tak boleh bincang, lagi-lagi bila dia nampak Doyoung makin menghampiri.
Arrelia pantas memejamkan matanya, debaran di dada dia tahan dengan mengepal penumbuk, sangkaannya hanya dia seorang saja, tapi debaran di dada Doyoung lagi menggila pada saat ini.
Lama dia renung wajah Arrelia yang masih lagi memejamkan mata. Bibir Doyoung akhirnya membentuk satu senyuman kecil.
I'm glad it's you. Bisik hati jejaka itu, akhirnya dia mendaratkan bibirnya pada bibir Arrelia.
PRAKK !
Bunyi benda jatuh itu menyedarkan Arrelia, dia pantas menolak tubuh Doyoung lalu spontan, kepalanya pusing pada arah bunyi itu.
Haruto masih berdiri kaku di tempatnya, terkaku.
“ m-macam mana kau ..?” dia menunding arah Doyoung, Doyoung turut serta menjongket kening.
“ kau buat apa kat sini ?” soal jejaka itu kehairanan.
“ eh aku yang sepatutnya tanya—” Haruto mengalihkan pandangan pada Arrelia, “ cousin—”
“ Don't talk to me !” ujar Arrelia tergesa-gesa lalu dia terus saja berlari ke biliknya. Pintu bilik dihempas kuat selepas itu.
Haruto pandang arah Doyoung semula, dia bercekak pinggang depan Doyoung.
“ serius, apa kau buat kat sini ?”“ I'll stay for the night.” ujar Doyoung sambil mengangkat tangan.
.
.
.Keesokan harinya, ruih satu sekolah bila kelibat Haruto dan Doyoung sama-sama keluar dari limosin yang biasa di naiki oleh Arrelia untuk ke sekolah.
Chaerin mengelipkan matanya beberapa kali, sebaik saja Arrelia turun, dia ke arah kawannya itu. Doyoung dan Haruto dia pandang.
“ asal dua ekor monyet ni datang sekali dengan kau ? Kau terserempak diorang tepi jalan ke macam mana ?” soal Chaerin, hairan.
“ weh agak-agaklah kalau nak cakap !” Bentak Haruto sambil geleng kepala. “ I came from her house.”
“ oh ..” Chaerin mengalihkan pandangan pada Doyoung, “ kau pula asal ?”
“ I stayed over her place too.” jawab Doyoung selamba.
Mata Chaerin terbuntang.
“ huh ?!”
To be continued ..
YOU ARE READING
Badboys | Doyoung ft yedam.
Fanfiction" Yes I am an asshole, but you ain't never gonna find guy like me." " bad,manipulative and liar, but answer me babe, who you need the most in this world ?" This is the route that we created for us, To escape the reality.