🌸 52

91 18 0
                                    

“ selamat pul— eh ?”

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

“ selamat pul— eh ?”

Chaerin terpinga-pinga melihat Arrelia yang menerjah masuk ke dalam bilik mereka, wajah gadis itu jelas merah manakala ada Doyoung yang tersengih-sengih di belakang gadis itu.

Chaerin memandang Doyoung tajam,
“ kau .. buat apa kat Arri ? I swear if you did something weird to Arri I will get you arrested !” ujar Chaerin sambil mencekak pinggang di hadapan Doyoung.

Doyoung yang masih ketawa kecil geleng kepala,
“ mana ada,” jawabnya sambil geleng kepala. “ Lia,” dia cuba masuk ke dalam bilik tersebut tapi Chaerin halang, “ sekejap, let me see her a bit.”

Chaerin menjongket kening, masih lagi halang Doyoung dari masuk ke dalam bilik tersebut,

“ Arri should I let him ?”

“ NOOO !” Jeritan Arrelia menidakkan bergema dari dalam bilik tersebut, Chaerin pusing memandang arah Doyoung dengan reaksi muka hear-that ?

Doyoung yang masih tersenyum-senyum mengalah juga.

“ kalau macam tu, kau bagi dia ni. Tak sempat bagi tadi,” ujar Doyoung sambil meletakkan satu kotak kecil di tangan Chaerin. Chaerin mencapai kotak tersebut.

“ okay. Ada apa-apa lagi ?”

Doyoung geleng. Chaerin terus saja menutup pintu bilik sebelum dia ke arah Arrelia. Sebaik saja melihat keadaan Arrelia yang menutup seluruh tubuhnya dengan comfortor di sudut bilik itu, dia terkaku.

DOES THAT MF REALLY DID SOMETHING WEIRD TO YOU ?!”

Kali ini jeritan Chaerin pula memenuhi bilik itu.

“ saya memang dah agak ! Muka-muka buaya begitu tak patut di percayai ! Kau tunggu jap, aku call polis ! Huh biar dia rasa tinggi atau rendah langit tu ! Berani buat sesuatu pada anak orang belum cukup umur !”

Chaerin sudah bersedia untuk menghubungi polis dengan telefon pintarnya tapi Arrelia pantas keluar dari selimut tebal itu lalu telefon Chaerin dia rampas,

“ bukan sshhh bukan b-begitu !” jelas Arrelia, telefon pintar milik Chaerin dia baling ke arah katil,

“ habistu ?” soal Chaerin, polos.

Arrelia diam, namun bila dia ingat kejadian di pantai tadi, pipinya terasa panas semula. Chaerin mengecilkan matanya,

“ dia ada buat sesuatu kan ..?”

Arrelia geleng kepala.

“ Gini ..”

.
.
.

Chaerin terlopong.
“ dia BUAT BEGITU ?!”

Arrelia mengangguk.

“ WAH ARRI YOU'RE SO DAMN LUCKY !”

Bukan pula sokong Arrelia, Chaerin pula yang terlebih excited.

“ kalau aku yang dapat boyfriend begitu, I will ran to him straight away and give him kisses !”

Arrelia memandang gadis itu dengan riak muka tidak percaya,
“ kau gila ke apa ?!”

Chaerin tertawa.
“ tapi serius, kau beruntung weh. Sampai dia nak berubah dan buat janji gitu .. maksudnya dia sayang kau lah tu ..”

Arrelia diam, dia memeluk lutut,
“ kau rasa .. dia betul-betul ikhlas ke kali ini ? Yalah mana tahu dia saja-saja buat begitu sebab nak aku percaya supaya dia boleh kenakan aku ..?”

“ eii kau ni. Dia dah bersumpah begitu, takkanlah dia nak tipu lagi. Lagi satu, kau fikir ada ke lelaki nak buat begitu ? Namchin aku haritu nak cakap saranghae depan kawan-kawan aku pun susah. Tapi Doyoung jerit bagi semua orang kat pantai tu tahu ? Fufufu ”

Arrelia diam, ada senyuman terlakar di bibirnya.

really ..?” gumamnya. Chaerin mengangguk, dia mencapai tangan Arrelia.

“ kau janganlah sedih lagi pasal gambar tu. Kan dia dah jelaskan dan siap bagitahu pasal perasaan dia lagi. Kiranya macam blessing la orang tu hantar gambar Doyoung dengan perempuan tu kat kau, tengok ?”

Arrelia mengangguk. Dia memandang Chaerin, satu senyuman dia beri pada gadis itu.

thanks, Chae.”



.
.
.

Pintu kereta limosin hitam itu dibuka dari luar. Satu figura terus saja keluar, menyebabkan kesemua pembantu rumah, pengawal peribadi terus saja tunduk hormat.

Manakala Puan Choi tunduk sekilas,

“ Selamat kembali, Tuan President.”

Tiada jawapan daripada lelaki yang sudah berumur itu. Langkah kakinya di buka untuk masuk ke dalam rumah, dia diekori oleh para pembantu persendirian serta pengawal peribadi miliknya.

where's the heir ?”

“ berdasarkan laporan, saya percaya yang cik muda masih lagi berada dalam acara trip sekolah, Tuan Presiden.”

“ call her back. She ain't got time for useless thing like that.”

“ Yes Mister President.”

To be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To be continued ..
hola ! Maaf lambat update
ㅠㅠ

Badboys | Doyoung ft yedam.Where stories live. Discover now