Kapitel 16

195 9 7
                                    

🐼Här kommer det efterlängtade kapitlet🙈 men har inte haft så bra fantasi och glömt bort den lite;) men ska försöka skriva klart det🐼

•Oscars perspektiv•

Fyra dagar har det gått sen jag kysste Viloetta och sen dess har vi inte sätts. För jag har jobbat mycket i studion med killarna och hon har träffat sin bästis som hon inte har gjort på länge. Men vi har sms:at med varandra hela tiden och idag har hon sagt att hon ska hänga med Ogge till studion. Längtar tills jag får se henne igen, men jag vet inte om vi är ihop eller inte. Men jag gillar Vilu väldigt mycket det vet jag iallafall.

Just nu så var jag, Omar och Felix i studio och väntade på violetta, Ogge med då;). Alla satt med sina mobiler och var helt inne i den.

-Tja boys! Förlåt om vi är sen men den här lilltösen drog ut tiden med sitt hår, sa Ogge och flina.

-Det var inte bara jag, du kunde inte bestämma vilken keps du skulle ta ju. Så skyll inte bara på mig, sa Vilu och puttade till Ogge på sidan.

-Oh det fick du Ogge, sa Felix med ett flin.

Ogge bara gav Felix ett flin och kollade sen på Vilu igen med ett ännu stort flin.

-Nej Ogge nej, sa Vilu allvarligt med ett litet skratt.

Men Ogge bara skaka på huvudet och närmade sig Vilu.

•Felix perspektiv•

Medan Ogge kittlade Vilu så hon dog av skratt så fick jag ett sms.
Så jag tittade ner i mobilen igen och såg att jag har fått ett sms av någon som jag inte kände igen.

"Hej snygging!;)
Hoppas du mår bra, jag saknar dig efter igår på festen;) vi borde ses snart igen, puss😘"

Vem fan är detta? Och fått tag i mitt nummer? Jag minns inget att jag träffade en tjej igår? Nu är jag jävligt förvirrad här....

"vem fan är du?! Och fått tag på mitt nummer?"

Svarade jag enkelt & några minuter fick jag svar.

"Sökte upp dig på nätet;) heter Lisa!"

"Gör mig en tjänst Lisa! Skriv ALDRIG till mig mer och glöm vad vi en gjorde igår för det var bara ett stort misstag!!"

Sen så fick jag inget mer svar av henne och det blev jag glad över.

•Senare på dagen fortfarande Felix perspektiv•

Vi hade tränat färdigt på danserna så vi gick och åt mat på vår favorit restaurang här i närheten.
Men det som störde mig lite är hur närgångna Vilu & Oscar är hela tiden.. Är det något mellan dom eller? Måste fråga Oscar det sen när vi är ensamma!

•troublemaker• (The Fooo-Felix)Where stories live. Discover now