Kapitel 14

229 5 0
                                    

•Oscars perspektiv•

Det var lördag och vi var i studion eller vi väntade på att Felix skulle komma bara. Den killen behöver lära sig klockan och komma i tid, Viloetta var också med för Ogge vill inte lämna henne ensam hemma nu efter allt. Men hon satt mest för sig själv med mobilen med blicken djupt inne i den.

Helt plötsligt så skrek hon till och vi alla vände blickarna mot Vilu.

-Vad är det Vilu? Sa Omar frågande.

-Nej inget såg bara en bild på instagram, sa Vilu och tittade ner i golvet.

Jag gick och satt mig bredvid Vilu och då såg jag att det var en bild på Felix där han kysser en tjej. Seriöst gillar han att skapa problem eller... Vill bara banka in vett i huvudet på han nu! Att Felix alltid ska lyckas såra Violetta hela tiden....

-Bryr dig inte om det, sa jag och la min arm runt hennes axlar.

-Mm försöker det men inte så lätt när man ser varje dag Felix så här, sa Vilu och försökte le lite.

Vi bara satt där tills dörren öppnades och in kom en andfådd Felix.

-Förlåt att jag är sen men missade bussen, sa Felix andfådd.

-Det tror inte jag på, sa jag och kollade argt mot han.

-Okej varför inte? Sa Felix förvånad.

-För vi såg en bild på instagram där du kysser en tjej för 20minuter sen, sa jag.

-Jag har inte kysst någon idag, sa Felix.

-Inte vad är detta då? Sa jag och visa bilden.

Felix stod bara där och kolla på bilden utan att säga något.....

🎄FÖRLÅT FÖR KORT KAPITEL MEN HADE TID ATT SKRIVA PÅ DET INNAN SLÄKTEN KOMMER! MEN GOD JUL PÅ ER❤️
MEN VAD TROR NI FELIX SVARAR OM BILDEN?🙈🎄

•troublemaker• (The Fooo-Felix)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon