•Violetta's perspektiv-tidigare innan killarna kom hem•Jag ligger i min säng och är svin trött för sov inte så mycket inatt för min huvudvärk. Men nu börjar den släppa lite och samtidigt när jag inte gjort något idag så har jag haft en person i mitt huvud som inte vill försvinna ur mina tankar. Hela han är bara för underbar, leendet, ögonen, skrattet och hans personlighet är för fin.
Helt plötsligt så hör jag prat nere i hallen och antar att killarna har kommit nu efter studion. Men låg kvar i sängen en stund till innan jag gick upp för att gå till badrummet.
När jag kom ut från toan så mötte jag killarna i trappan och jag började såklart kolla på han med det fina leende och ögonen automatiskt.
Sen så hörde jag hans underbara röst.-Hej Vilu, hur mår du? Sa Oscar och log emot mig.
-Hej, mår bra men har bara ont i huvudet lite. Sa jag och log lite.
-Hoppas du mår bättre snart, sa Oscar och gav mig en kram snabbt innan jag gick vidare in till mitt rum igen. Där jag direkt la mig i sängen igen, helt galet hur Oscar kan påverka mig med sitt personlighet och den kramen fick mina bena att böja sig ner nästan. Men ändå så hade jag Felix i bakhuvudet med.... Varför måste känslor vara så svårt att förstå? Mer han jag inge tänka förrän det knackade på dörren & in kom Ogge min underbara bror.
-Hej, tänkte bara fråga om du vill ha pizza? Frågade han och kollade emot mig.
-Hej, mm gärna du vet vad jag vill ha, sa jag och log lite men det blev ett fejk leende och det märkte såklart Ogge, såväl han känner mig.
-Hur mår du Vilu? Du verkar så nere, sa han och gick fram och satt sig i min säng bredvid mig.
-Det är inget är bara trött, sa jag enkelt.
-Är det säkert att det bara är det? Frågade Ogge med en snäll röst.
-Ja det är det, sa jag och log lite.
-Okej men du ska veta att du kan komma & prata med mig när du vill om det är något, sa Ogge.
-Det vet jag och du är världens bästa bror och jag älskar dig, sa jag och log större emot han nu.
-Och du är världens bästa syster som jag älskar, sa Ogge och gav mig en kram innan han reste sig upp och gick ut från mitt rum. Så jag blev ensam igen med mina tankat. Jag tog min mobil & headsetet och satt på Justin Bieber's nya låt "What do you mean" på Spotify. Den låten är sjukt bra och passar till mig själv vad mina känslor menar för Oscar och Felix.
<Sorry men har inte haft tid att skriva så mycket den här veckan nu men nu kom äntligen kapitel 20 ute🙈 ni får gärna ge lite tips vad som kan hända i den, har lite idéer redan men kom gärna med tips om ni har några om vad som kan hända>
BẠN ĐANG ĐỌC
•troublemaker• (The Fooo-Felix)
FanfictionVem är jag, jo en 15åring tjej som bor i Stockholm med min äldre bror Oscar Molander eller som han kallas för Ogge, vi bor ju självklart med våra föräldrar;) jo Ogge är med i Sveriges största pojkband The Fooo men jag har aldrig fått träffa dom andr...