•Oscar's perspektiv•
När Felix hade gått ut bara så gick jag efter för att prata med han. Men direkt när jag kom ut så såg jag han med några äldre killar stå och röka. Jag gick snabbt fram till dom, för vill veta vad som händer med Felix nu.
-Hey Felix! Ropade jag.
-Vad vill du Oscar? Sa Felix surt.
-Först sluta röka du vet att det inte är bra och för det andra vad har hänt med dig? Sa jag oroande.
-Du bestämmer inte över mig vad jag ska göra och om du inte gillar mitt nya jag så behöver du inte hänga med mig, sa Felix.
-Vi är ju vänner eller hur? Sa jag.
-Men jag vill inte vara vän med dig om du inte accepterar mig! Skrek Felix.
Sen så gick han bara iväg och jag fattade inget vad som har hänt med han. Men jag gick tillbaka till studion och killarna.
•Felix perspektiv•
Jag gick längst gatan och hade ciggen i ena handen medan jak tänkte på livet. Jag känner mig sugen på att fests och dricka men har inga såna vänner direkt som festar. Medan jag gick så såg jag Vilu och log för mig själv och hon gick mot mitt håll med.
-Hej Felix ska inte du vara i studion med killarna? Sa Vilu och log sitt underbara leende.
-Ehm jo men behövde lite luft bara, sa jag.
-Okej men hänger du med dit? Ska dit och kolla, sa Vilu.
-Visst jag kan följa med dit nu, sa jag och log lite.
Vi började gå till studion fast jag inte ville det men det var något med Vilu som jag gilla och inte kunde säga nej till. Så snart så var vi vid studion och jag slog in koden till porten och vi gick in.
•Ogge's perspektiv•
När Oscar kom tillbaka efter att prata med Felix så övade vi lite tre lite till så mycket det gick. Men vi blev avbrutna av att dörren öppnades och Vilu kom in med ett leende, men Felix var med nu jag fattade inte riktigt han gick ju bara här ifrån ju och nu kommer tillbaka med Vilu.
-Hej killar, sa Vilu med ett leende på läpparna.
-Hej syrran, sa jag och gav henne en kram.
Snart så kom Omar i full fart och kastade sig på Vilu för en kram.
-Haha hej Omar, sa hon mellan skratten.
-Så du kunde komma nu Felix va? Sa Oscar och kollade på han med en blick.
Felix hann inte svara nät dörren öppnades igen och in kom Daff.
-Äntligen så kom du tillbaka Felix, spring inte iväg bara sådär, sa Daff argt mot Felix.
-Jaha det ska jag inte göra mer, sa Felix och tittade surt på Daff.
-Men ni kan få ledigt nu. Hejdå killar, sa Daff och gick ut från rummet.
-Så vad ska vi hitta på nu? Sa Omar.
-Vi kan väl ha filmkväll? Sa Vilu och log.
-Visst det kan vi ha med massa godis, sa Omar hyper.
-Haha okej det kör vi på, sa jag och Oscar samtidigt.
-Felix hänger du med? Sa jag.
-Tror jag ska hem till mig, orkar inte med film, sa Felix.
-Okej men du får ha det bra så ses vi, sa jag.
•Felix perspektiv•
När jag kom hem till mig så var det tomt och antog att mamma jobbade sent idag. Jag gick direkt upp till mitt rum och slängde mig i sängen och drog upp mobilen, då såg jag att jag hade fått sms av han killen som jag träffade igår tror jag.
"Tja! Hänger du med på fest ikväll eller?"
Jag knappade in ett snabbt svar.
"yes det gör jag, vart är festen?"
Fick ett snabbt svar tillbaka.
"härligt, festen är på ******gatan 38 och kom runt åtta"
"Okej då ses vi ikväll!"
Jah la undan mobilen och gick upp för att ta en dusch innan man ska dra.
•på festen•
Klockan var halv tio och det har blivit knöfullt med folk, jag har druckit lite och just nu så satt jag i soffan när en blond tjej kom emot mig och satt sig i mitt knä.
-Hej snygging, sa hon och lekte med mitt hår i nacken.
-Hej, sa jag och log.
Sen så kände jag hennes läppar mot mina och jag drog inte ifrån och snart så satt vi och hångla i någons hus.
Hon smekte mig längst magen och neråt till min byxkant och smekte mig ovanpå dom och snart så blev det en liten bula där nere(ahaha...är inte van att skriva dirty😂) vi fortsatte att hångla men stoppade henne innan det hände något mer här i soffan.-Inte här snygging, sa jag.
-Okej, men vi kanske kan gå någon annanstans, sa hon och log emot mig.
-Vi kan ta en promenad hem till mig kanske, sa jag.
-Det låter jätte bra, sa hon och log.
-Förresten vad heter du? Sa jag och log.
-Maja och du heter? Sa hon.
-Jag heter Felix, sa jag och reste mig upp och vi gick ut från huset.
Vi gick längst gatan och snart så kände jag att Maja tog tag i min hand. När vi satt på bussen så såg jag Oscar och Omar komma ombord, dom gick emot mig.
-Men tja Felix vem är bruden? Sa Omar och flina.
-Ehm hej det här är Maja, sa jag och tittade på henne.
-Hej, sa hon bara och vill nog som mig att dom skulle gå iväg.
-Men här ska vi av nu Maja, sa jag och vi reste oss upp.
Vi gick snabbt ut ur bussen och snart så såg man mitt hus efter en stund.
-Här bor jag, sa jag och sparkade av mig skorna.
-Fint, sa Maja och tog smidigt av sina skor.
Vi gick upp för trappan och in till mitt rum. Vi satt oss i sängen och snart så satt vi där och hånglade, det blev mer intensivt och hon drog sina händer över min mage och drog av min tröja. Jag drog i hennes tröja med och snart så var Maja's tröja av med.
Jag rullade runt så hon hamnade under mig och kysste längst halsen och brösten, sen upp mot läpparna igen.
Men längre gick vi inte nu och kollade på film och bara myste innan Maja somna med huvudet på mitt bröst.
•Fortfarande Felix perspektiv-nästa dag•
Vi satt på min moppe på väg till dansstudio och Maja hängde på och det kändes bra med hennes armar runt min midja men samtidigt fel.
När vi kom fram och in så kom alla killar och Viloletta. Men det blev helt stelt när Maja och Vilu såg på varandra.... Kände dom varandra eller???
BINABASA MO ANG
•troublemaker• (The Fooo-Felix)
FanfictionVem är jag, jo en 15åring tjej som bor i Stockholm med min äldre bror Oscar Molander eller som han kallas för Ogge, vi bor ju självklart med våra föräldrar;) jo Ogge är med i Sveriges största pojkband The Fooo men jag har aldrig fått träffa dom andr...