•Violettas perspektiv•
När jag vaknade den här morgonen så kände jag mig på glatt humör, varför vet jag inte så jag bestämde mig för att gå upp och göra lite brunch till min underbara bror idag. Så när jag kom ner till köket så började jag med att ta fram allt för att göra pannkakor och när jag stod och stekte dom så hörde jag steg i trappan och sen så hörde jag Ogge morgonröst.
-Godmorgon, steker du pannkakor? Sa Ogge med ett leende för vet att han älskar pannkakor.
-Godmorgon och det gör jag för tänkte överraska dig med det, sa jag och vände precis på pannkakan.
-Vad gullig syster man har då, sa Ogge och gick och satt sig vid bordet med mobilen.
Jag log till svar bara och fortsatte att steka klart resten. När det var klart så hjälte Ogge mig att duka fram tallrikar, bestick, glas, mjölk och bär med vaniljglass. Sen så började vi äta tills vi blev grymt mätta. Resten av dagen så slappade vi framför tv som var fett härligt bara vi två när killarna var lediga idag från studion.
Senare på dagen runt fyra så vaknade jag till av att min mobil peep till tydligen så hade jag somnat från filmen som var på. När jag tog upp den såg jag ett sms av Felix som fick mig att vakna till mer av.
"Hej Vilu! Jag bara undra om du vill hitta på något imorgon kväll med mig? Förstår om du inte vill det:( men det skulle vara kul att vara med dig igen för vi har ju inte sätts på länge ju och jag saknar dig faktiskt! Från Felix"
Jag log lite för hur gullig och lite osäker han låt där, och snabbt skrev jag in ett svar.
•Felix perspektiv-tidigare•
Jag hade suttit flera timmar att för att skriva detta sms:et till Vilu, men till slut så skickade jag den och väntade bara på ett svar nu. Sen så kom dom tre prickarna som visar att hon höll på att skriva och när jag fick sms:et så blev jag glad inombords.
"Hej Felix! Det skulle vara as kul att hitta på något imorgon med dig! Saknar att vara med dig med:) från Vilu"
Jag skrev snabbt ett svar tillbaka.
"härligt! Ska vi ses på plattan imorgon vid fem? /Felix"
"Det låter grymt bra/Vilu"
Resten av dagen/kvällen så planterade jag dagen för imorgon med Vilu så den blir prefekt, det måste den bli inget ska komma emellan detta nu för oss.
(Där kom äntligen ett kapitel och förlåt för dåligt uppdaterade här men har seriöst inte haft några idéer men nu börjar det komma!
PS: kommer mest uppdaterande den här när jag känner för det och har idéer om den så ni vet det! Kram på er alla!)
VOCÊ ESTÁ LENDO
•troublemaker• (The Fooo-Felix)
FanficVem är jag, jo en 15åring tjej som bor i Stockholm med min äldre bror Oscar Molander eller som han kallas för Ogge, vi bor ju självklart med våra föräldrar;) jo Ogge är med i Sveriges största pojkband The Fooo men jag har aldrig fått träffa dom andr...