Kapitel 4

438 7 0
                                    

•Felix's perspektiv•

Jag, Oscar, Omar, Ogge & Viloetta satt och kolla på film och det blev skräck efter övertalan och jag satt mig bekvämt bredvid Oscar och Omar på andra sidan av mig.

Vilu hoppade till varje gång det blev något läskigt, jag skulle vilja sitta bredvid henne och hålla om Vilu när det blev läskigt i filmen. I mitten av den så ser jag att Omar lägger sin arm runt hennes axlar och det gör mig lite avundsjuk....

-Så vad ska vi göra nu? Sa Oscar, och jag vaknade till och upptäckte att filmen är slut.

-vad är klockan ens? Frågade jag.

-Den är 22:15, sa Omar och jag nickade till svar.

-Ehm ska vi köra sanning & konka? Sa Ogge.

-Ja det kan vi väl göra sa Omar.

Vi satt oss i en ring, jag hamnade bredvid Oscar och så Vilu på den andra.

-Jag börjar, Ehm Felix sanning eller konka? Sa Ogge och kollade emot mig.

-Konka, sa jag.

-Hm... Ge Oscar en puss på kinden, sa Ogge och flinade.

-Ehm okej, sa jag och suckade.

Oscar kollade emot mig och jag gav han en snabb puss på kinden.

-Foscar ropade Vilu med ett leende.

Sen så fortsatte det och Oscar skulle fråga någon nu.

-Omar sanning eller konka? Sa Oscar.

-Konka lätt, sa Omar och skrattade lite.

-Kyss Vilu i 5sekunder, sa Oscar och flina.

Var han tvungen att ta just det, tänkte jag för mig själv...

•Viloletta's perspektiv•

Vi satt och körde sanning och konka, och det var hur kul som helst med mycket skratt. Men när det var oscar's tur att fråga så vaknade jag till.

-Omar sanning eller konka? Oscar.

-Konka lätt, sa Omar och skrattade lite lätt.

-Kyss Vilu i 5sekunder, sa Oscar och flina.

Jag kollade på Omar och såg att han kom närmare mig och snart så kände jag hans läppar mot mina i en kyss.

HOPPAS NI GILLAR DET! MEN FÖRLÅT FÖR SÅ KORT KAPITEL SKA BLI BÄTTRE, MEN KOMMENTERA VAD NI TYCKER OM DEN SÅ LÅNGT<3

•troublemaker• (The Fooo-Felix)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora