Pov George
– Ja nazywam się Max, a moja siostra to Melanie – odpowiedział chłopak.
– W skrócie Mel - dodała jego siostra i się uśmiechnęła.
– Miło jest was poznać. Ile macie lat? – zapytałem.
– 16, w sierpniu 17 – uśmiechnęła się Melanie, co ja odwzajemniłem.
– A ten tu to...? – zapytał Max, wskazując na Dream'a palcem.
– Pan ochroniarz – odpowiedziałem.
– Serio? Nie wygląda na aż tak starego – zaśmiał się Max.
– Bo nie jest – również się zaśmiałem.
– Ha ha, śmieszne – odezwał się wreszcie.
– Nawet nie wiesz jak – uśmiechnąłem się do niego szyderczo.
– Uważaj na słowa – ojoj, czyżbym go złamał?
– Bo co? – zapytałem, bo wiedziałem, że nic nie może mi zrobić.
– Bo nie będę już taki miły – odpowiedział. Chciałem mu jeszcze dogryźć ale ktoś mi się wtrącił.
– Tylko ochroniarz? Na pewno? Patrząc na was, wydaje się że coś pomiędzy wami jest – odezwała się Mel.
– Coś? – zapytałem nie wiedząc o co jej chodzi.
– Coś wyjątkowego, no wiecie – odpowiedział Max za nią, a ja chwile się patrzyłem raz na niego, a raz na jego siostrę a potem wybuchłem śmiechem.
– J-ja!? JA i ON? Nie żartuj sobie - ledwo co zacząłem zdanie, ponieważ cały czas dusiłem się śmiechem, ale po chwili się uspokoiłem – Dobra, nie wnikajmy już dłużej w ten temat – dopowiedziałem.
– Ej... właśnie, jak się nazywasz? – zapytał się go Max.
– Dream – odpowiedział.
======
– Papa! Miło było was poznać! – pożegnałem się kiedy goście już opuszczali nasz dom.
– I jak? Dogadaliście się? – zapytała moja mama,
–Mhm! Max i Mel są bardzo sympatyczni, polubiłem ich – odpowiedziałem.
–To dobrze, bo będą częściej do nas przychodzić – poinformował mnie mój ojciec na co ja uśmiechnąłem się szerzej.
–Ja już lecę się przygotować do spania, robi się późno – zawiadomiłem rodziców wcześniej patrząc na zegarek który pokazywał godzinę 22.36
Pokierowałem się w stronę mojego pokoju, wszedłem po schodach i przeszedłem przez drzwi. Usiadłem na swoim łóżku i myślałem. Jutro sobota, weekend... pójdę na zakupy! Nowe ciuszki, gadżety i akcesoria... i Dream! Wkurzanie Dreama, nadchodzę! Przekonamy się czy jesteś taki twardy. Na mojej twarzy od razu wymalował się uśmiech...
======
–Mamo! Wychodzę na zakupy! – krzyknąłem kiedy zbiegłem na dół po schodach.
–Dobrze, uważaj na siebie! – krzyknęła do mnie z kuchni.
Wyszedłem przez drzwi, a tuż za mną mój bodyguard. Dziś zdecydowałem, że pojadę tramwajem, więc szedłem chodnikiem do celu, a tuż obok mnie Dream.
CZYTASZ
BODYGUARD┊DNF
Fiksi PenggemarGeorge - sławny model, ikona, oraz idol wielu nastolatków. Osoba znana przez miliardy ludzi. O jego życiu przecież można tylko pomarzyć, prawda? Cóż, tak było, aż do pewnego incydentu. Niebezpieczeństwo się zbliżało, jego rodzice doskonale o tym wie...