15

4 0 0
                                    

Ghost Rockers - No Time To Die
Kapittel 15

~ BEVER VENNER ~

MILLA

Noen dager senere sitter jeg på en benk ved inngangen til DAM-Akademiet. "Hei, er du i bedre humør nå?" Kirsti kommer gående mot meg. Jeg drar på skuldrene på en oppgitt måte. "Det var aldri meningen å bli sint, Kirsti" svarer jeg henne og må myse med øynene for solen som steker over hodene våre. "Det er Jonas ikkesant?" Spør hun. Jeg nikker. "Husker du den krangelen du å Jonas hadde første året her på DAM?"

Jeg nikker. Hvordan kan jeg glemme noe sånt. Jonas var sint fordi han så meg og Morten klemme, han tolket det som mere enn en klem. I allfall når Maren fortalte ham noe som ikke var sant. "Dere ordnet jo opp i det, så hvorfor er det så vanskelig nå?" Spør hun og detter seg på benken ved siden av meg.

"Han tror jeg har en greie for Chase, eller han sa ikke direkte det men jeg vet han tror det samt at jeg er så fokusert på hva OND holder på meg og ikke har tid til vennene mine" forklarer jeg på kortest mulig måte. "Har han rett? Har du noen følelser for Chase?" Leppene mine presses sammen i en tynn linje. Hvordan skal jeg svare rett på noe sånt? "Akkurat nå, så ønsker jeg ikke å bry meg om noen av dem. Men samtidig så tror jeg at vi er nødt til å holde et øye med Chase. Jeg tviler på at han har kommet til DAM bare for å følge med på oss og rapportere det videre til Janson" Kirsti rynker brynene. "Hva mener du med rapportere det videre til Janson, han døde jo i brannen" Jeg rister på hodet. "På et eller annet mirakuløst vis så overlevde han" Stemmen min er blitt hard. Følelsesløs. Hatet mitt for Janson, Chase og OND vokser for hver dag som går.

"Så hva gjør vi nå?" Spør Kirsti. Jeg ser på henne med et usikkert utrykk bredt over hele ansiktet mitt. "Jeg har ikke peiling"
Jeg kjenner en arm smyge seg over ryggen min og skulderen. "Jeg er bare glad at vi ikke er uvenner, du er min aller beste venn Milla" Jeg smiler mot henne og drar Kirsti inn i en stor klem. "Glad i deg også bever"

Vote & Kommenter
Xoxo
Bree

ORD: 500

GHOST ROCKERS - NO TIME TO DIEOnde histórias criam vida. Descubra agora