KAZA

1K 56 182
                                    

Bu kurguda biricik okuyucum Fatma8805338 isteği ile zorla evlenmiş ayber.

Yorumlarda buluşalım 💜.

Keyifli okumalar.

####

Genç adam ıslık çalarak aynadaki görüntüsüne baktı. Deri ceketi , sweati , pantolonu ve postallarıyla simsiyahtı. İyi göründüğüne ikna olup odasından ayrıldı.

Merdivenlerden sekerek ve ıslık çalarak aşağıya indi.Evden çıkmadan önce salonda koltukta oturan babasına seslendi.

Berk :
" Ben çıkıyorum baba.Arkadaşlarla buluşacağım."

Resul hızla oturduğu yerden kalkıp oğluna yetişti.

Resul:
" Oğlum saat gecenin kaçı .Bu saatte dışarı çıkıp ne yapacaksın ?"

Berk gözlerini devirip babasına baktı.

Berk :
" Koca adam oldum ben yaa! Artık şu korumacı tavrını bıraksan mı ?"

Resul:
" Yine o Melisa denen kızın yanına gidiyorsun değil mi ? Oğlum sana kaç kere söyledim ? O kız hiç tekin değil."

Berk babasını dinlemeye daha fazla dayanamayarak kapıyı çarpıp evden çıktı.Adam oğlunun arkasından bakakaldı. Kendini koltuğa atıp başını iki elinin arasına aldı.Ne yapacağını bilmiyordu?

Berk ona eşinin emanetiydi.Oğlu daha çok küçükken annesini kaybetmişti.
Eşine söz vermişti Resul Özkaya.
Oğlunu koruyacağına dair söz vermişti.

Çok başarılı bir çocuktu Berk. Liseyi, üniversiteyi hep dereceyle bitirmişti.
Ne zamanki ortağının kızıyla tanıştı o zamandan sonra oğlunu tanıyamaz olmuştu adam.

Melisa'ya aşık olduğunu söylerdi oğlu .Ama adam biliyordu bu aşk değildi ki. Aşık olsa o kıza bakarken gözlerinin içi gülmez miydi? Aşk insana iyi gelmez miydi ? Ama o kız oğluna kötü geliyordu.

Bir şey yapması gerekiyordu.Oğlunu
kurtarmak için ,eşine verdiği sözü tutmak için bir şeyler yapması gerekiyordu.

🌑

Berk arabasını park edip yolun ortasında, kalabalığın içinde duran iki spor arabanın yanına doğru ilerledi.
Melisa kendisini neden buraya çağırmıştı ki ?

Melisa erkek arkadaşını görünce yanına gidip sarıldı.

Melisa:
" Hoşgeldin sevgilim.Biz de seni bekliyorduk."

Berk :
" Ne yapacağız ki burada hayatım ?"

Berk Melisa'nın ilk defa gördüğü arkadaşlarının attığı iğrenç kahkaha
ile iğrenerek yüzünü buruşturdu.

Mert Melisa 'ya alay edercesine baktı.

Mert:
" Galiba seninki böyle şeylerin yabancısı haa ? Oğlum hiç mi böyle yarışların içinde yer almadın lan sen ?"

Lafa Melisa'nın atlamasıyla kaşlarını çatarak genç kıza baktı.

Melisa :
" Olur mu öyle şey yaa ? Berk bu yarışlarda çok iyidir.İşiniz zor beyler ben size söyleyeyim."

Berk kız arkadaşının kulağına eğilerek konuştu.

" Ne saçmalıyorsun sen Melisa ? Ben daha önce böyle tehlikeli yarışlarda bulunmadım ki.Neden yalan söyledin?"

Melisa:
" Herhalde ilk defa yapacağını söyleyip arkadaşlarıma rezil olamazdım Berk.Hem çok kolay. Yaparsın bir şey olmaz ."

Mert:
" Eee o zaman görelim bakalım ne kadar iyimiş sevgilin ."

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin