KAZA -PART6

874 60 179
                                    

Evet.Yeni bölümle herkese merhaba.

Bu bölümde benden canım okurlarım ruyyyiiii ve grinonikss gelsin.

Yorumlarda buluşalım 🧡

Keyifli okumalar.🍂

****

Genç kız bütün gece heyecandan uyuyamamıştı. Berk de onu seviyordu. Dün gece yaşadıklarını tekrar hatırlayınca battaniyesini kafasına kadar çekip altta heyecanla tepinmeye başladı.

Nasıl davranması gerekiyordu? Berk'in yüzüne nasıl bakacaktı ki ?

Aybike:
" Offf !"

Genç adam içinde durum farklı değildi.Bütün gece sırıtıp durmuştu.
Şimdi de bağladığı kollarınının üzerine başını koymuş gülümseyerek
tavanı izliyordu.

Genç adam doğrulup yatağına bağdaç kurarak oturdu.Dolabına yasladığı tuvali görmesiyle yavaşça yatağından kalkıp tuvali eline aldı.

Burukça tebessüm etti. O kadar gerçekçi olmuştu ki sanki annesiyle Aybike'nin karşısında poz vermiş , Aybike de onları resmetmisti.

Odasında göz gezdirdi.Yatak başlığının üzerindeki tabloyu kaldırıp yerine genç kızın hediyesini astı.İşte şimdi olmuştu.

Genç adam yatağını toplayıp duş almak için banyoya ilerledi. Karısına kötü görünmemeliydi öyle değil mi ?

🍁

Genç kız Berk'in odasının önünde ne yapacağını bilmeden bir sağa bir sola adımlıyordu. Babası Berk'i kahvaltıya çağırması için onu buraya göndermişti.Elini kapıyı tıklatmak için birkaç kez havaya kaldırmıştı ama sonra tekrar dün yaşananlar aklına gelince yeniden indirmişti.

Cesaretini toplayıp kapıyı çalacağı sırada kapının açılmasıyla afalladı.

Aybike :
" Ş-Şey baban seni k-kahvaltıya çağırmamı istedi de."

Genç adam kızın utançla bakışlarını kaçırmasına ve elini kolunu panikle sallamasına gülmemek için yanaklarının içini ısırdı.Ne kadar da sevimli görünüyordu.

Genç kız son cümlesini söyleyip genç adama baktığında saçlarının ıslak olduğunu ve saçlarından damlayan suların t-shirt ünü ıslattığını gördü.
Panikle konuştu.

Aybike:
" Berk ? Saçların ıslak. Neden kurulamadın ki ? Biliyorsun saçını ıslak bırakınca başın ağrıyor senin ."

Genç kız Berk'i kolundan tutup içeriye sürükledi.Genç adamsa arkasından tebessüm ederek ilerledi.

Genç adamın yatağa oturmasını sağlayıp yatağın üzerindeki havluyu eline aldı Aybike. Berk'in önünde durup saçlarının ıslaklığını almaya başladı.Bir yandan da bıcır bıcır konuşuyordu.

Aybike:
" Hayır, ben anlamıyorum ki. Sanki saçların çok uzun da saatlerini alıyor .
5 dakikanı almaz. Bu kadar mı zor yani bir kurulamak. Hasta olsan daha mı iyi ol- "

Aybike Berk'in ona gülümseyerek bakmasıyla kalbinin yine heyecanla çarptığını hissetti.

Aybike:
" T- Tamam oldu işte. Babam bekliyor. Hadi inelim bizde."

Berk'in odadan çıkmaya yeltenen kızı bileğinden tutup çekmesiyle genç kız kendisini genç adamın kucağında otururken buldu.

Genç adam da böyle bir şey beklemediği için yutkundu. Üzerindeki şaşkınlığı atıp karısına döndü.Onun utançla gözlerini odanın içerisinde gezdirmesiyle gülümsedi.

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin