İDDİA

721 44 260
                                    

Selammm. Yeniden geldik 🧡

Sen mi daha inatsın ben mi watty ndndn

Bugün gece bölümü ile birlikteyiz.
Umarım heba olmayız bdnnd

delifisekderler bebeğimin S1 ayberi ile ElifGayrinal5 kuşumun basketbol isteğini harmanladık ve böyle bir bölüm çıktı ortaya 🙈

Yazarken aşırı zorlandım beklentileri de karşılar mıyım bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz ✨

Lütfen yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🌸

****

Kızıl üzerinden atamadığı siniriyle spor salonuna doğru adımladı. O varoşlar okula geldiğinden beri hiçbir şey yolunda gitmiyordu onun için. Sabah yaşadığı olay da onlara olan nefretinin resmen tuzu biberi olmuştu.

İçlerinden bir tek o, ela gözlü kız farklı gelmişti ona. Onun diğerlerinin aksine cesur ve gözü kara olduğunu düşünmüştü. Düşündüklerini çatır çatır söylemesi bunları ifade ederken hiçkimseden çekinmeyişi... Önce Melisa'nın doğum gününde gördüklerini hiç korkmadan anlatmıştı sevdiklerine laf edilmesi sonucunda. Sonra günlüğünde yazdığı şeyler ve herkesin içinde okulun popüler kızına attığı tokat...

Bugün karşısında onu göreceğini düşünmüştü. İstemeyerek de olsa geçen akşam yaptıkları... Onu okulun ortasında rezil eden Kadir'e bir ders vermek isterken Aybike'nin babasına zarar vermişti. İsteyerek yapmamıştı ve o adama karşı kendini çok mahçup hissediyordu. Ama yine de dün gece hırsından taviz vermeyerek bir kez daha gitmişti o fakir mahallesine.

Yoktu... Ela gözlü kız ne dün gece ne de bugün çıkmıştı karşısına. Birdenbire nereye gitmişti ki sevdikleri için korkusuzca kendini öne atan o cesur kız ?

Peki hissettiği şey de neydi? İmrendiği bu cesaretin aslında olmayışının verdiği hayal kırıklığı mı? Yoksa gururuna o kızla sadece bir inat bir yarış uğruna yan yana gelmeyi yedirebiliyorken bunun ondan alınması mıydı ?

Berk:
" Saçmalama be Berko! Sanane oğlum o varoştan! Daha iyi işte uzak dursun senden."

Kızıl spor salonundan içeriye girdiği anda karşılaştığı kalabalıkla kaşlarını çattı.

Sınıfının hepsi tribündeyken onlardan sadece ela gözlü kız sahadaydı ve okulun bazı kızları ile birlikte hocanın etrafında toplanmışlardı.

Berk:
" Ne oluyor ya burada? Hayırdır kanka?!"

Doruk:
" Kız basketbol takım seçmeleri varmış Berko. Bu yıl ayrıca kız takımıyla da katılacakmışız turnuvalara. Hoca da takımı kuruyor işte."

Berk:
" Hahaha! Eee Aybike'nin ne işi var orada oğlum? Takıma su, havlu falan mı taşıyacak yok- "

Hoca:
"Aybike şimdilik takımın kaptanı sen ol. Sonra duruma göre bakarız kızım."

Berk:
" Nee?!"

Harika:
" Canım okulum neye döndü şaka gibi! Bu varoşları buraya sokan herkesten de bunlardan da nefret ediyorum, nefret! "

Oğulcan:
" En büyük aşklar nefretle başlarmış wonderful'um. Az daha sabır..."

Harika:
" Ay kes! Aşk diyor bir de delireceğim."

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin