Selamm. Ben geldim 🧡
Aklıma bir anda geldi ve yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz.
Medyaki resim çok tatlı değil mi ama yaa ? 😋
Hazırsanız başlayalım.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🍀
****
Genç kız hastasının alması gereken ilaçları hemşireye bildirdikten sonra bir diğer hastaya bakmak için sarı alana doğru adımladı.Bu gece nöbete kalma sırası o ve birkaç arkadaşındaydı. Yarın yaptığı muayenelerin bilgisi hocasının eline ulaşırdı bu yüzden hata yapmamaya özen gösteriyordu.
Zihnindeki düşüncelerle bir adım daha attığında duyduğu ambulans sireniyle koşarak acil kapısına doğru ilerledi.
" Berk Özkaya. 28 yaşında. Trafik kazası. Bilinci kapalı. Karnına saplanan yabancı cismi sabitkedik ama kanamayı zorlukla durdurduk. Çok kan kaybetti."
Aybike sedyenin kırmızı alana alınmasıyla hızla hastanın durumunu kontrol etmeye başladı. Solunum ve kalp atımına baktığında aldığı düşük nabızla paniklerken tamda o anda parmağına takılı olan oskülasyon cihazından gelen sesle irkildi.
Hızla hastanın kalbini dinlediğinde korktuğunun başına geldiğini anlayarak kalp masajı yapmaya başladı. Bir yandan da hemşirelere panikle talimatlar vermeye başlamıştı.
" Hemen hastaya adrenalin verin çabuk ! "
" Ameliyathaneyi hazırlayın! "
" Selim sende hemen Erkan Hoca' ya haber ver. Acil ameliyata girmemiz gerekiyor! "
Genç kız yapılan adrenalinin ardından hızla kalp masajına devam ederken bir süre sonra duyduğu sesle derin bir nefes aldı.
Hemşire:
" Döndü! Hasta döndü Doktor Hanım!"Aybike:
" Hemen ameliyata alıyoruz. Hadi ! "👩⚕️
Aybike ameliyathaneden çıkıp yorgunca başındaki bonesini çıkarttı. Nedendir bilinmez içerdeki hastayı yaşatmak için diğer hastalarda olduğundan daha farklı bir hisle yapmıştı bunu. Ama başarmıştı. Kızıl saçlı hastasını hayata döndürebilmişti hocasıyla birlikte.
Aklındaki düşüncelerle elini yıkarken arkasında duyduğu sesle hocasına döndü.
Erkan:
" Aferin sana Aybike! Bugün çok iyi bir iş çıkardın. Gerek hastayı hayata döndürürken gerekse ameliyattaki hamlerinle çok iyiydin."Aybike:
" Teşekkür ederim hocam."Erkan:
" Bugün çok yoruldun ama nöbete de kalman gerekiyor maalesef. Bende düşündüm ki acili arkadaşların halleder. Hem Berk Bey'in bu gece izlenmesi gerekiyor komplikasyon geçirme ihtimaline karşı.Ama yaptığımız görüşmelerde Ankara da hiçbir yakını olmadığını fark ettik. Zaten kendisi de İstanbul'da ikamet ediyormuş. Demem o ki sen bu gece Berk Bey'e refakatçilik yap. Hem dinlenirsin hem de görevini yaparsın anlaştık mı? "
Aybike:
" Tabi hocam hiç şüpheniz olmasın gözümü bile ayırmam."👩⚕️
Aybike odaya alınan genç adamın ardından odaya girerek kapıyı kapattı. Makinelerden değerlerini de kontrol edip yan taraftaki koltuğa oturdu.
Kızıl adama bakıp gülümsedi. Kızıl saçları ,beyaz teni ve yüzüne dağılan çilleriyle çok sevimli görünüyordu.
Bir an için içinden acaba gözleri ne renk diye geçirse de saçma düşüncelere daldığını düşünüp yanında getirdiği kitabı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Hep Yalnız? /Ayber
Short StoryAybike'nin yaşadığı haksızlıklara ithafen başlayan hayali bölümlerle devam eden birkaç partlık hikâyeler