KIRIK ÇERÇEVE

618 41 32
                                    

Selammm 🧡

Bölüm sonu sırrı öğrenen Berk'le apar topar geldim ndndndn

Çerezlik mini minnacık bir bölüm ✨

Berk'in başucundaki fotoğraf sen zorunda bıraktın buna beni ndndd (Medyada !! Belli olmuyor pek ama)

Hadi başlayalım 🍀

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın ✨

****

Berk gözünden süzülen yaşlarla birlikte odasına dalarken şu birkaç saatte yaşadıklarını düşündü.

Hayatı yalan olmuştu. Bütün hayatı yalan...

Bir umut annesine sorduğu sorudan hayır, sen benim oğlumsun cevabını beklesede o da kabul etmişti.

Berk Özkaya'nın bütün hayatı yalandı.

Sinirle elini saçlarının arasından geçirirken daha fazla içinde tutamadığı öfkesiyle elini yan tarafındaki abajura atıp yere fırlattı.

Odada yankılan sesin biraz olsun beynindeki sesleri bastırdığını fark ettiğinde bu sefer duvardaki çerçevelere yöneldi.

Susmuyordu bu sesler susmuyor!

Şiddetlenen ağlamasıyla kitaplarını, afişlerini,yatağını... Eline geçen her şeyi dağıtırken bu kez de yatağının yanındaki komodinin üzerinde duran eşyalarını elinin tersiyle yere itti.

Berk:
" N-NEDEN SAKLADINIZ BUNU BENDEN?! NEDEN?!!"

Aybike üst kattan gelen seslerle endişeyle sevgilisinin yanında koştu. Yalnız kalmak istiyor diye peşinden gitmemişti ama bu sesler...

Kendine bir şey yapmazdı değil mi?

Sevgilisinin odasının önünde durup açık kapıyı iyice araladığında karşılaştığı manzara ile ağlayarak elini ağzına kapattı.

Sevgilisi yatağının yanına dizlerinin üzerinde çökmüş sarsılan bedeniyle hıçkırarak ağlıyordu.

Onu böyle yıkmak istemezdi ama daha fazla saklayamamıştı işte.

Gözünden süzülen yaşlarla birlikte titrekçe sevgilisinin yanına adımlayıp dizlerinin üzerinde onun ardına çömeldi.

Aybike:
" B-Berk?"

Berk:
" B-Bütün hayatım yalanmış A-Aybike'm.. B-Bütün hayatım."

Aybike:
" Y-Yapma böyle. N-Ne olur.."

Berk:
" G-Gözümün içine baka baka yıllarca yalan söylemişler. A-Annem değilmiş o benim. B-Babam..."

Kızıl yavaşça başını kaldırıp ilerde gözüne çarpan çerçeveye uzandı.

Her zaman yatağının başucunda duran, babasıyla fotoğrafının olduğu ama artık kırık olan çerçeveye...

Kırık camları yavaşça itekleyip babasının yüzünü artık daha net gördüğünde yeni bir hıçkırık daha çıkmıştı dudakları arasından.

Berk:
" B-Bana bu yüzden oğlum demedi değil mi?"

Aybike:
" B-Berk.."

Berk:
" O-O yüzden bir kere bana gülmedi. O yüzden sevmedi beni A-Aybike."

Genç kız daha fazla dayanamayarak dizlerinin üzerinde yükselirken sevgilisini kendisine çekip sıkıca sarıldı.

Başını önüne eğip dudaklarını yavaşça onun kızıl saçlarına bastırdığında emin olduğu tek bir şey vardı.

Her zaman yanında olacaktı onun. Asla yalnız bırakmayacaktı...

Aybike:
" A-Ağla.Tutma içinde..."

Tıpkı o günkü gibi...

****

Bölüm sonu... Nasıldı 🍀

Bölüm sonu sırrı öğrenen Berk ve onun başucunda duran fotoğraf...

Benim Resul sevgimle de birleşince kısacık yazmak istedim 🥺

Bu da böyle minnak bir bölümdü işte nsnsns

Yıldıza basmayı unutmayın ballarım ⭐

Kendinize çok iyi bakın 🙋İyi geceler 💜

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin