KISKANÇLIK

1K 54 221
                                    

Selammm. Ben geldim 💚

Bu bölüm demeterxilknur çiçeğimim isteği üzerine yazıldı 😋

Umarım beğenirsiniz. Hazırsanız başlayalım.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🧡

****

Genç kız sırıtarak araba kullanan sevgilisine sinirle bakıp konuştu.

Aybike:
" Ya Berk ! İddea iddea dedin, kazandın. Sonra diyorsun beş çayına gidiyoruz. Sen iddeayı böyle boş bir şey için kullanmazsın. Üstelik pis pis de sırıtıyorsun. Söyle çabuk ne çıkacak bunun altından? "

Genç adam kıkırdayarak kıza döndü. Eğer şimdi annemle buluşmaya götürüyorum derse kız ne yapar eder bu işten kendini kurtarırdı.

Berk :
" Varınca görürsün tatlım. Süpriz."

Genç kız sinirle gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Sakinleşmezse sevgilisini şuan burada parçalayabilirdi.

Aybike:
" İyi bari bir marketin önünde dur da su alalım. Galiba kalpten gideceğim bir süpriz beni bekliyor yanımda bulunsun."

Berk gülümseyerek kızı başıyla onayladı.

Berk:
" Tamam tatlım ileride bir tane market var iner alırız suyunu."

Genç adam arabasını marketin önünde park edip genç kıza döndü.

Berk:
" Ben gidip alıp geleyim mi yoksa sende gelmek ister misin? "

Aybike:
" Sen git al tatlım. Bende inip biraz hava alayım. İyi gelir belki. Ha bu arada dolaptan al tamam mı ? Böyle buz gibi olsun anca işime yarar."

Berk:
" Tamam tatlım,tamam. Dolabın en ücra köşesine sıkışmış olanı alacağım senin için."

Aybike kıkırdayarak hava almak için arabadan inerken genç adamda markete doğru adımladı.

Genç kız arabadan çok uzaklaşmadan yürürken duyduğu ağlama sesiyle kaşlarını çattı. Nereden geliyordu ki ?

Biraz daha ilerlediğinde bir kuaförün önünde çok bakımlı bir kadının ağladığı gördü. Bir an tereddüt etse de yanına gitmeye karar verdi.

Hem oradan marketin giriş kısmını görebilirdi. Berk çıkınca arabaya dönerdi.

Aybike:
" İyi misiniz hanımefendi? Neden ağlıyorsunuz ? "

Kadın gözyaşları arasından kıza bakıp tekrar önüne döndü.

Kadın:
" Sen de kimsin ?Yalnız bırak beni."

Aybike:
" Bakın belli ki bir sıkıntınız var. Bazen yabancı birine anlatmak daha kolaydır, iyi gelebilir. Anlatmak isterseniz ben sizi dinlerim."

Kadın karşısındaki kıvırcık kıza tereddüt ederek baksada anlatmanın iyi geleceğini düşündü.

Kadın:
"Kaç yıllık kocam en yakın arkadaşımla beni aldatmış. Düşünebiliyor musun? Ben onu sevmekten başka hiçbir şey yapmamışken hem de. Ne yapacağımı bilmiyorum."

Aybike:
" Siz de oturmuş buna mı ağlıyorsunuz yani ?"

Kadın:
" E- Efendim ? "

Aybike:
" Bakın sizi anlıyorum sevginizi, yıllarınızı verdiğiniz bir adamdan karşılığında ihanet kazanmışsınız hem de en ağırını en yakın arkadaşınız tarafından. Ama sevgiden daha önemli bir şey varsa o da saygı. Eşiniz size saygı duymamış olabilir ama sizin kendinize saygı duymanız lazım. "

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin