Selamm. Ben geldim 🧡
Masal sevdalıları size Masal'ı getirdim. 😋
Aceleye geldi. Olmadıysa kusura bakmayın gari.
Hazırsanız başlayalım o zaman. Umarım beğenirsiniz.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💚
****
Aybike arabasını kreşin önünde durdurup kızını çocuk koltuğundan indirmek için arka kapıyı açtı. Kızının kemerini çözüp inmesini sağladıktan sonra yan tarafta bulunan okul çantasını da alıp kapıları kilitledi.Kreşe doğru ilerlerken kızının badisinin kollarını sinirle çekiştirmesiyle gülümsedi. Tam da tahmin ettiği gibi biraz sonra kızından itiraz sesleri yükselmeye başlamıştı bile.
Masal:
" Ya anne ?! Havalar ısınmaya başladı. Ben neden hala uzun kollu giyiniyorum? Artık t-shirt giysem ya."Aybike:
" Kızım havalar daha tam düzelmedi. Ara sıra soğuk yapıyor.Üzerindeki ince bir şey ne üşürsün ne de terlersin işte ne güzel. Hem geçen kısa kol giyinmene izin verdim de ne oldu ? Öğretmeninle babanı aratıp hırkanı istemişsin. Adam toplantının ortasında kızım daha fazla üşümesin diye yarım bırakıp çıktı."Masal iki eliyle ağzını kapatarak kıkırdadı.
Masal:
" Aslında babam hırkamı alıp bana vermişti ama ben evden çıkmadan önce gizlice geri bıraktım anne."Aybike aldığı itirafla şaşkınca kızına baktı.
Aybike:
" Demek babaya tuzak kurdun ha minik şeytan ? Uyanık seni. "Masal:
" Ne yapayım anne t-shirtle gezmek istiyordum aklıma başka bir şey gelmedi."Aybike:
" Neyse şimdi badinle dur da görelim bakalım. Babana yutturabilirsin ama anne yemez bu numaraları aşkım."Masal:
" Biliyorum anne. Şu 4 yaşımda yaşaya yaşaya öğrendim bunu. Merak etme."Aybike kızının ukala cümlelerine karşı kıkırdayarak saçlarını okşadı. Gerçekten bu yaşta böyleyse ilerde ne yapacaktı onunla?
Genç kadın kızını sınıfına bırakıp arabaya döndüğünde arka koltukta gördüğü kızının boya kalemleriyle derince ofladı.
Aybike:
" Yani kızım evde hazırlıyoruz çantanı ne diye arabada geri çıkartıyorsun ki anlamıyorum."Genç kadın kızının boyalarını alıp sınıfının önüne gittiğinde öğretmeni görememesiyle hemen verip çıkmaya karar verdi.
Kızının yanına adımladığında onun yanındaki sandalyede oturan arkadaşı Can'a bakmadan önündeki resim defteriyle ilgilenmesiyle sessizce kıkırdadı.
Kızının Can'dan pek hoşlanmadığını biliyordu. Anlaşılan onunla ilgilenmeyerek yanından kalkmasını bekliyordu.
Masal:
" Kalk yanımdan! "Can:
" Aaa olmaz ama. Özledim be Masal. Bir günaydın de bir gülümse gamzelerin görünsün içim açılır belki ha? "Aybike kahkaha atmamak için eliyle ağzını kapatıp ikiliyi izlemeye devam etti. Berk'in dediği gibi resmen ikisinin küçülmüş hâlini izliyordu.
Masal kalemini resim defterinin üzerine hızla vurup yanındaki çocuğa döndü sinirle.
Masal:
" Can kalk yanımdan! İşim var ya görmüyor musun?! Hadi hadi hadi!"Aybike kızının da aynı kendisi gibi elini sallamasıyla daha fazla dayanamayarak kahkasını bıraktı.
Masal arkasından gelen annesinin sesiyle ona dönerken güldüğünü görmesiyle kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Hep Yalnız? /Ayber
Short StoryAybike'nin yaşadığı haksızlıklara ithafen başlayan hayali bölümlerle devam eden birkaç partlık hikâyeler