Selamm. Yine ben geldim 🧡
İstek listemizde sıra bugün Sezon1 Ayberinde ✨
bumasaldaboyle aşkım istedi ben yazdım 🌸
İlk defa S1 yazıyorum olmadıysa çok da şey etmeyin 😅
Kaza Özel 3 okumayanları da bir önceki bölüme alalım lütfen.
Hazırsanız başlayalım.
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🍀
****
Genç adam okuldan çıktığı anda gördüğü görüntü ile şaşkınlığına hakim olamazken okuldan çıkan kıvırcık saçlı kıza seslendi heyecanla.
Berk:
" Aybike?! Aybike?! Sende görüyor musun?"Genç kız duraksayıp kızılın işaret ettiği yere baktı. Gördüğü şeyle heyecanla yerinde kıpırdandı.
Aybike:
" NEE?! "Berk:
" Yeni zengin kız fakir oğlan kombinimiz hayırlı olsun tatlım!"Aybike:
"Dur iki dakikalığına sana olan öfkemi kenara bırakıyorum tamam mı? Mazlum'la Talya ne alaka ya?! Bak rüyamda görsem inanmazdım."Berk:
" Di mi ?! Ben de inanmazdım. Hem bu nedir ? Bu ne uyumsuzluktur arkadaş?! Hem ne konuşuyorlardır ki zaten bunlar?"Aybike:
" Hiçbir fikrim yok bak! Mazlum abinin olayı futbol, Talya'nın olayı alışveriş yapmak! Ne oluyor?!"Berk kızla sohbete girmenin verdiği mutlulukla olayı kendilerine getirmek istedi. Kendisine yeni yeni itiraf etmeye başlamıştı ama kabullenmişti.
Berk Özkaya Aybike Eren'den fena hâlde hoşlanıyordu. Yaptığı yanlışlardan dolayı cesaret edemiyordu ama kız kahve teklifini kabul etse bir fırsatı olabilirdi bunun için.
İşi biraz daha alaya vurarak konuyu oraya getirmeye karar verdi.
Berk:
" Yalnız zıt kutuplar birbirini çeker geyiği doğru ama tatlım. Mesela senle ben. Düşünsene biraz. Hesapta tiksiniyorsun benden ama hep de düşüyorsun bana."Aybike kızılın başta kurduğu cümlesi ile gülümsedi. Ne kadar kötü şeyler yapmış olsa da onu sevmekten vazgeçemiyordu işte.
En son duyduğu cümle ile gülümsemesi yüzünden silinirken sinirle kaşlarını çattı.
Aybike:
" Ya bir git! Ne düşeceğim be ben sana ! Kızıl şeytan!Bak tek kelimene dâhi inanıyorum artık."Berk duyduğu son cümle ile olayı yumuşatmaya çalıştı hızla.
Berk:
" Ama bak şimdi tatlım, bak! Sen benim yüzüme böceksavar gibi deodorantı sıktın, sakız gibi saçlarıma yapıştın. Kafamı her çevirdiğimde beni öldürecekmiş gibi bakıyorsun. Eee ben tüm bunlara rağmen hâlâ daha sana yürüyorsam biraz anlayış ama tatlım. Ya biraz insaf yani."Aybike:
" Dikkatli yürü tatlım. Yoksa o bacaklarını da kırarım senin duydun mu ?! Bak asabımı bozma benim Berk. Sıfır kredin var bende.Yok sana anlayış falan. Hadi dedikodu biter, ben gider."Berk gitmeye yeltenen kızı panikle dururdu. Bugün o kahveyi içip hislerini açıklaması gerekiyordu.
Berk:
" Ya dur Aybike ya! Hem bak ne zamandır bir tokatını yemişliğim de yok. Özledim valla! Bak ne diyeceğim sana. Bir kahve içmeye falan gitsek mi artık? İşin falan yok değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Hep Yalnız? /Ayber
Cerita PendekAybike'nin yaşadığı haksızlıklara ithafen başlayan hayali bölümlerle devam eden birkaç partlık hikâyeler