Selammm 💙 Ben geldim.
Bu bölümde benden yüzleşme okumak isteyen ruyam2435 gelsin. Umarım beğenirsiniz.
Yorumlarda buluşalım canlarım 🧡
***
Aybike basket sahasında atış yapan kızılın yanına doğru adımladı. Dün söylediği ' Galiba ben biraz sıkıldım bundan ya. ' cümlesinden sonra konuşmamışlardı.Berk yüzüne bile bakmamıştı.
Aybike:
" Berk ?"Berk kıza bakıp cevap vermeden tekrar potaya atış yapmaya devam etti.
Aybike:
" Biraz konuşabilir miyiz? "Berk:
" Bilmem. Ama gerek yok gibi sanki yaa ! "Aybike yüzüne bakmadan konuşan çocuğa karşı sinirlendiğini hissetti. Zaten yeterince kırgındı bir de bu şekilde davranmasıyla gözlerinin dolmasına engel olamadı.
Hızla potayla çocuğun arasına girip yüzüne bakmasını sağladı.
Aybike:
" Konuşmamız gerekiyor dedim. Şuan."Berk kızın gözlerinde gördüğü kırgınlıkla sertçe yutkundu.Kendisi kırgın hissediyordu.Ama neden Aybike'nin gözlerinde daha fazlası vardı ki ?
Berk:
" T-Tamam konuşalım."Aybike :
" Benimle gelir misin ? "Aybike Berk'in başıyla onaylamasıyla önden ilerleyerek Berk'i yönlendirdi.
Bankların önünde durduklarında Berk'e döndü.
Aybike:
" Buraya bakınca zihninde ne canlanıyor ? "Berk hatırladığı anıyla gülümsedi. Kıza olan kırgınlığını utunup içindeki heyecanla ona döndü.
Berk:
"Benim için kek yapıp getirmiştin. Senin ilk defa beni düşünerek bir şey yapman çok hoşuma gitmişti biliyor musun? Elinin değdiği kekin lezzeti, senin utanarak bakışlarını kaçırman, rüzgarda uçuşan saçların... "Aybike burukça gülümsedi.Gardını indirmemeliydi. Birbirlerini anlamaları için bugün üzülmeleri gerekiyordu.
Aybike:
" Ne güzel. Senin zihninde burası ile ilgili sadece güzel anılar var. Ama benim zihnimde canlanan ne biliyor musun? "Berk korkuyla kıza baktı.Ne diyeceğini tabiki biliyordu.
Aybike:
" Beni güzel bulduğunu söyleyip dalga geçmen, hoşlandığını söyleyecekken alayla gülmen, kulaklığımın tekini alıp bana yaklaşarak fotoğrafımızı çekmen..."Berk :
" A-Aybi- "Berk Aybike'nin elini kaldırarak kendisini susturmasıyla devam edemedi.
Aybike:
" Değiştin biliyorum. Eski Berk değilsin onu da biliyorum. Ama benim hayal kırıklıklarım da bir anda geçmiyor ki Berk.Seni gördüğüm her yerde sana güzel görünmek için saçlarımı düzeltiyorum heyecanla.Ama tam o an kulaklarımda ' Çok güzelsin biliyor musun?' diye dalga geçmen yankılanıyor. Bütün heyecanım bir anda yok oluyor."
Berk Aybike'nin ağlamaya başlamasıyla gözyaşlarını silmek için bir adım attı ama kızın aynı anda bir adım geri gitmesiyle elini indirerek yumruğunu sıktı.
Genç kız gözyaşları arasından devam etti sözlerine.
Aybike:
" O gün kulaklığımı aldığında ben en sevdiğim şarkıyı dinliyordum biliyor musun? O şarkıyı kendimi ne zaman yalnız hissettsem dinlerdim.Yani her zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Hep Yalnız? /Ayber
Historia CortaAybike'nin yaşadığı haksızlıklara ithafen başlayan hayali bölümlerle devam eden birkaç partlık hikâyeler