MASAL-PART8

694 42 142
                                    

Selamm. Ben geldim 🧡

Yılın ilk bölümünde Masal Queen'i ağırlamak yakışırdı bence 😋

Acaba özlendi mi minik fare?? Uzun zaman oldu görmeyeli.

Yok Oluyorum son bölümünden sonra atmaya korkuyorum ama umarım bu bölümüm de onun gibi hezimete uğramaz 🥺✨

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🍀

****

Genç adam kapıyı açıp kızının ve eşinin geçmesi için geri çekilirken sinirle söylendi. Bugün bu küçük cadı fena hâlde sıkmıştı canını.

Berk:
" Geç bakalım Masal Hanım, geç! Eve geldik artık konuşalım şu konuyu seninle."

Masal içeri adımlayıp kollarını küskünce birbirine bağladı. Yol boyunca astıkları surat yetmemiş miydi yani?

Aybike de kızına sitemle bakarken eşinin kapıyı kapatıp yanlarına gelmesi ile bir adım geri çekildi. Üzerine fazla gitmeseler iyi olurdu. O sonra sakince uyarırdı ne de olsa.

Berk:
" Hayır ben anlamıyorum ki! Parka gidelim canım sıkılıyor dedin. Annen de bende kabul ettik. Ama bir bakıyoruz Masal Hanım ortada yok. Niye? Aklı sıra bize ders vermek için yanımızdan uzaklaşmış! Ya başına bir şey gelseydi kızım?! "

Masal:
" Sizde o bebeği sevmeye dalıp beni unutmasaydınız baba! Siz benle oynamayınca bende boya yapmaya gittim ne var bunda ? Zaten sonra ressam abi beni yanınıza getirdi. Artık sakin mi olsan?"

Berk:
" Nasıl sakin olayım Masal?Ödümüz koptu kızım başına bir şey gelecek diye! Seni bulana kadar kafayı yedik. Etrafa bakıyoruz yoksun. Yollarda arabalar vızır vızır. Tamam çok şükür iyi birine denk geldin ama kötü niyetli biri de çıkabilirdi karşına."

Masal kollarını çözüp babasına doğru dönerken dolu gözlerle önce annesine sonra babasına baktı.

Masal:
" Tamam özür dilerim! Bir daha yapmayacağım böyle bir şey. Bu kadar korkacağınızı düşünemedim. Ben sadece bebeği görüp beni unuttuğunuz için kıskandım. Yaptım bir hata. Barışalım mı artık?"

Aybike kızına gülümseyip merakla eşine döndü. Onun da yumuşayan yüz hatlarıyla içten içe gülümsedi. Biricik eşinin kızına kızgın kalma süresi maksimum bu kadardı işte.

Berk kollarını birbirine bağlayıp başını başka yöne çevirdi. Kızını biraz süründürse hiç fena olmazdı sanki.

Masal:
" Baba? Babacığım?"

Berk elinden tutup ona bakmasını için çekiştiren kızı ile hafifçe gülümsedi.

Masal:
" Özür dilerim. Seni bu kadar üzeceğimi bilsem asla yapmazdım. Ben seni bile isteye üzer miyim hiç?"

Berk daha fazla dayanamayarak gülümserken başını kızına çevirip yüzüne baktı. Onun dolan gözleri ve aşağı kıvrılmaya başlayan dudağı ile hızla başını iki yana sallayarak karşına çömeldi.

Berk:
" Şşşt! Masal? Hayır hayır! Tamam affettim ağlama kızım."

Berk aniden boynuna dolanan kollarla ve sarsılan minik bedenle sertçe yutkunup kızını kolları arasına hapsetti.

Daha çok küçük ve savunmasızdı onun Masal'ı. Sokaklarda delirmiş gibi onu aradığı 15 dakikada resmen canından can gitmişti.

Berk saçlarını okşayarak yavaşça kendinden uzaklaştırdı minik faresini. Onun annesininki gibi ela olan gözlerinden süzülüp yanağını ıslatan gözyaşlarını kuruladı yavaşça.

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin