ÇOK YALNIZIM

1.4K 57 88
                                    

Bu bölüm Berk'in hareketlerinden sonra yazdığım birinci bölümümden soğudum yemin ederim.Ne vardı senarist Berk Aybike'nin yanında olsaydı😒.Neyse
biz bölümümüze geçelim.

Aybike'nin çok yalnız hissediyorum kendimi dedikten bir sonraki gün sabah.İyi okumalar herkese 😋.

####

Asiye'den

Sabah okuldan önce Gönül Abla'nın yanına uğrayıp avans almam gerekiyordu.Kira vakti gelmişti çünkü . Oğulcan'la Ömer okuldan önce bir iş görüşmesi için erken çıkmıştı. Aybike'yle de küs olduğum için onu beklememe gerek yoktu,o sonra gelirdi nasıl olsa. Hem Aybike'nin yüzünü görmek son isteyeceğim şeydi.

Kümesten çıkıp lokantaya doğru yol almaya başladım. Lokantaya vardığımda amcam yoktu.Gönül Hanım da mutfakta sırtı bana dönük şekilde telefonla konuşuyordu. Duyduklarımla adeta şok oldum:

" Şengül Hanım'ın arkadaşına para teklif ettim bana laf taşıması karşılığında."

"Orhan Bey'in yiğenlerine de iş verip, yardım ettim. Orhan'ın gönlünü kazanacağım.Yoksa banane onun yiğenlerinden. Orhan Bey'le evlenip yuvamı kurduktan sonra ne yiğenlerini ne de çocuklarını görmek ister zaten ben engel olurum.Biraz daha beni iyi biri sansınlar bakalım."

Resmen şok olmuştum.Duyduklarım gerçek miydi ? Bu kadın tam bir şeytan.Aybike haklıymış.Allah'ım ben ne yaptım.Okulda bunları Aybike'ye anlatıp özür dilemeliydim ondan.Umarım affedebilir beni.

Aybike'den

Okula gitmek için evden çıktım. Oğulcan'ın Ömer'le gideceğini biliyordum. Asiye'yle de küs olduğumuz için önden gitmişti anlaşılan.

Durağa gitmek için o kadının lokantasının önünden geçmek zorundaydım.Bu bile beni yeterince geriyordu.Tam oraya yaklaşmışken Asiye'nin dalgın bir şekilde lokantadan çıktığını gördüm. Neyi vardı ?

Tam o anda oldu ne olduysa bir araba hızla Asiye' ye doğru geliyordu.Araba şoförü ısrarla kornaya basıyordu ama Asiye o kadar dalgındıki asla duymuyordu.Var gücümle bağırdım:

"ASİYE ! ASİYE ARABA GELİYOR , DİKKAT ET ! ASİYEEEE!"

Asiye'den

Ne olduğunu anlamamıştım. En son duyduğum kulaklarımı kanatacak şekilde güçlü bir korna sesi ve ona karışan Asiye çığlıklarıydı.Birisi beni tüm gücüyle itmişti ve kulaklarıma fren sesi dolmuştu .

Korka korka düştüğüm yerden arkama döndüm. Gördüğüm görüntü karşısında hiç bakmamış olmayı diledim.Aybike ... Aybike kanlar içinde yerde yatıyordu. Ona çarpan arabanın ön camı  paramparça olmuş, Aybike'nin yüzünde ve vücudunda   kesiklere  neden olmuştu .

"A-AYBİKE ! AYBİKE NE OLUR AÇ GÖZLERİNİ! AYBİKE LÜTFEN!!"

"A-Asiye i-iyi misin? Bir şeyin yok değil mi ?"

Asiye hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.Bu halde bile onu mu düşünüyordu yani ?

"AMBULANS! BİRİSİ AMBULANSI ARASIN. YARDIM EDİN!!"

"AYBİKE BEN İYİYİM. HİÇ BİR ŞEYİM YOK.SENDE İYİ OLACAKSIN TAMAM MI ? SAKIN KORKMA!"

"B-Ben iyi olmayacağım Asiye. Canım çok yanıyor. Sen iyi ol ,senin sevenlerin var .Onların için iyi ol."

Asiye Aybike'nin son cümlesi ile kalbinin tuzla buz olduğunu hissetti.Ona sevilmediğini mi hissettirmişlerdi ?

Aybike daha fazla gözlerini açık tutmaya dayanamadı.Güçsüzce kapattı gözlerini.
     
                             🥀

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin