Selamm 🧡 Ben geldimmm...
Öncelikle hepinize hayırlı bayramlar meleklerim. Şeker tadında geçsinn 🍬
Hastane kurgusu istendi işin gücün arasında ancak yetiştirebildim. Biraz da zorlandım maalesef olmadıysa affola!!
Flackbackli, hayalli, istendi diye kalp durmalı uzunn bir bölüm oldu dbdbf
Hayalî bende kız-erkek çocuklu yazacaktım başlamıştım hatta ama madem Abus yazmış bende farklı bir şeye çevireyim dedim 🤷
Hadi başlayalım o zaman 🍀 Bayram şekeri niyetindeki bölüme bayram harçlığı bedelinde pamuk eller yıldıza ve klavyeye!!!!
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarımm ✨
*****
Berk yaslandığı yatak başlığından sırtını çekip sıkıntıyla bir nefes verdi.
Yarım saatten fazladır içinde bir sıkıntı vardı ve nefes almasına engel oluyordu sanki.Sesini duyup iyi hissetmek için sevgilisini aradığında tarih ödevine başlayacakları için çok konuşamamışlardı ama sevgilisi ona iyi olduğunu söyleyip biraz olsun rahatlamasını sağlamıştı.
Peki ya o zaman neden nefessiz kaldığını hissediyordu ki hâlâ ? Aybike'sini camlar içinde gördüğü günkü hislerinin sanki aynısıydı yaşadıkları.
Telefonu eline alıp hızla ayağa kalktı. Anlaşılan kafeye gidip sevgilisinin iyi olduğunu kendi gözleriyle görmeden rahat edemeyecekti.
Berk:
" Köşede sessiz sakin otururum ya! Engel olmam ki ödevlerine. Yoksa rahat etmeyeceğim ne yap- "Gardrobına doğru kendi kendine söylenerek birkaç adım attığında telefonundan yükselen sesle durmak zorunda kalmıştı.
" Aybike'm"
Berk:
" Ohhh! Çok şükür tatlım ya! "Aramayı yanıtlayıp gülümseyerek telefonu kulağına götürdüğü sırada kulaklarına dolan siren seslerinin ardından Asiye'nin haykırışlarıyla nefesinin kesildiğini hissetti.
Asiye:
" B-Berk?! "Berk:
" A-Asiye ne oluyor? O-O sesler ne? Hem Aybike'm nerede? Versene telefonu ona."Asiye:
" B-Berk veremem Aybike'ye! O da diğerleri de vuruldu. Ambulansa alıyorlar şimdi."Berk duyduğu şeyle gözünden süzülen bir damla yaşa engel olamazken sıklaşan nefeslerinin arasından güçlükle dudaklarını araladı.
Berk:
" N-Ne saçmalıyorsun Asiye?! Ne vurulması? Kim vurdu?! NE OLUYOR YA?!"Asiye:
"Doruk'la bizi kaçıran adamlar kafeyi bastı. Herkes yaralı burada Berk! Kapatmam lazım. ....... Hastanesi'ne götürecekler. Sen de gel hemen! "Berk:
" AYBİKE! AYBİKE'M NASIL PEKİ ASİ- ALO! ALLAH KAHRETSİN! "Kapanan telefonun ardından dudaklarından kopan hıçkırıkla birlikte hızla odanın çıkışına adımladı.
Korkudan titreyen bacaklarına ve daralan nefesine inat koşar adımlarla...
🕊️
Ayla üst kattan gelen oğlunun bağırışları ile kaşlarını çatıp korkuyla merdivenlere yöneldiği sırada çarpılan kapının ardından hızla alt kata inen oğluyla ise sertçe yutkundu.
Neden bu kadar kötü görünüyordu ki?
Ayla:
"O-Oğlum bu hâlin ne? Bembeyaz olmuşsun."Berk:
" A-Anne benim gitmem lazım. Sonra konuşuruz olur mu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Hep Yalnız? /Ayber
Cerita PendekAybike'nin yaşadığı haksızlıklara ithafen başlayan hayali bölümlerle devam eden birkaç partlık hikâyeler