KAZA-ÖZEL3

737 47 299
                                    

Selamm. Ben geldim 🧡

Söz verdiğim gibi sınavım biter bitmez Neden Hep Yalnız? Yeni bölümü yayında 🥳🥳

Çok önceden sözünü rzsebnm aşkıma vermiştim. Biraz geç oldu ama geldik.

Uzun zaman oldu çok okuyan olmaz ama yine de atalım bakalım bölümü.

AyBerRes ve yeni üyeleri Kuzey 🙈
Bakalım bizi neler bekliyor?

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🍀

****

Aybike birkaç günün ardından uykusunu almış olmanın verdiği huzurla gözlerini araladı. Kuzey ilk dişini çıkarma döneminde olduğu için birkaç gündür çok huzursuzdu. O yüzden Berk'le beraber epey yorulmuşlardı. Yatakta yan tarafına baktığında eşini yanında görememesiyle yavaşça yerinde doğrulurdu. Oğlunun da beşikte olmaması ile gülümsedi. Galiba o uyanmasın diye yine Kuzey'i alıp çıkmıştı odadan.

Komodinin üzerindeki fotoğralarına bakıp gülümsedi.

Aybike:
" Sen gerçekten mükemmel bir eşsin Berk Özkaya."

Ayağa kalkıp yatağını düzelttikten sonra yüzünü yıkamak için banyoya adımladı.

Bakalım aşağıda onu nasıl bir manzara bekliyordu.

🍼

Aybike merdivenleden aşağı inip mutfağa baktığında gördüğü görüntü ve kulaklarına dolan seslerle kıkırdadı.

Sevgili eşi tek kolunda taşıdığı oğluyla kahvaltıyı hazırlarken ayakları dibinde dolaşan Cango'ya laf anlatmaya çalışıyordu.

Berk:
" Cango kızım vereceğim mamanı. Benimde on tane elim yok ki ama. İki dakika sabret. Kuzey Bey ancak şimdi sakinleşebildi. Bırakamıyorum ki pusetine."

Berk kucağında sessizce duran oğlundan yükselen ağlama sesi ile duraksayarak korkuyla oğluna baktı.

Bütün gece olduğu gibi yine mi susmayacaktı?

Omzunda hissettiği el ve yanağına bırakılan öpücükle kurtarıcısının geldiğini anlayıp gülümsedi.

Herkes gibi oğlu da Aybike'ye hayrandı ve annesinin kokusunu aldığı an da biraz olsun rahatlardı.

Aybike eşinin yanağına bıraktığı öpücük sırasında saçlarının Kuzey' in yüzüne denk gelmesi ile kıkırdamaya ve çırpınmaya başlayan oğluna baktı.
Anlaşılan küçük bey gıdıklanmıştı.

Tıpkı babasınınki gibi kızıl olan saçlarına koklayarak dudaklarını bastırdı. Kesinlikle bu hayattaki en güzel koku oğlunun kokusuydu.

Parmağını sıkıca saran minik elle gülümseyerek eşine döndüğü sırada onları hayranlıkla izleyen kahve gözlerle derince gülümsedi.

Berk:
" Çok güzelsiniz. Senin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı Kuzey."

Aybike:
" Senin gibi bir babası olduğu için o, böyle düşünceli bir eşim olduğu için de ben çok şanslıyım. İyi ki varsın tatlım."

Berk:
" Sende güzelim, sende."

Aybike:
" O zaman ben yukarı çıkıp Kuzey Bey'in karnını doyurayım. Sende kızımızın mamasını ver kocacığım. Baksana pes edip köşeye kıvrıldı bile."

İkilinin attığı kahkahaya oğullarının kıkırtıları da eşlik ederken Aybike gülümseyerek oğlunu kucağına aldı.

Aybike:
" Sen ne anladın da neye gülüyorsun? Bir de katıla katıla gülüyor hem de."

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin