KAZA-PART10

913 63 150
                                    

Selamm. Ben geldim.

Bu bölümde benden canım okuyucum ruyyyiiii ye gelsin.🧡

Evet bir soru : Hikayemi okuyan 200 küsür okur varken neden oy sayısı 30 küsür ballarım? Yıldıza basmak zor mu geliyor kuzularım?Ha benim ciğerlerim? Cbbxjxjzjj

Neyse hazırsanız bölüme geçelim .✳️🐴

Yorumlara buluşalım. 💙

****

Genç adam anahtarı yavaşça çevirerek kapıyı açtı.Biricik karısı babasına süpriz yapmak istediğini söyleyince Aybike'yi bulduğunu haber verememişti.

Berk salona göz gezdirip babasının olmadığına emin olunca arkasındaki eşini yavaşça evin giriş kısmına aldı. Kapıyı kapatıp anahtarı şifonyerin üzerine bırakınca çıkan seslerle babasının sesi yankılandı evin içinde.

Resul:
" Berk ! Oğlum, geldin mi ? "

Berk:
" Geldim baba ,geldim."

Resul:
" Mutfaktayım. Cango'nun mamasını veriyorum gelsene."

Genç adam önde, eşi arkasında yavaş adımlarla mutfağa doğru ilerlediler. Berk mutfağa girerken Aybike kapının arkasına saklandı.

Berk:
" Yemeye başladı mı mamasını ? "

Resul:
" Bizim gibi o da Aybike'ye çok alışmıştı.Evin içinde tüm gün onu arıyor. Birkaç gündür de anca yemeye başladı işte."

Genç kız gözünden süzülen bir damla yaşı hızla sildi.

Resul:
" Sen ne yaptın bir iz bulabildin mi Aybikemle ilgili."

Berk:
" Maalesef baba. Hiçbir yerde yok. O mahalleden de gören,duyan yok."

Resul:
" Ah be kızım! Nerelerdesin ? "

Resul cümlesini bitirir bitirmez gözlerine kapanan ellerle neye uğradığını şaşırdı.Elini hemen gözlerindeki ellerin üzerine koydu.

Resul:
" A-Aybike? Kızım sen misin?"

Genç kızın ellerini yavaşça indirmesiyle adam hızla arkasına döndü.İkili gözünden süzülen yaşlarla birbirine bakarken Berk tezgaha yaslanmış şekilde gözleri dolu dolu onları izliyordu.

Resul:
" Gel buraya,gel."

Resul kızı özlemle kendine çekip sımsıkı sarıldı.Genç kızda usul usul ağlayarak karşılık verdi babasına.

Resul:
" Nerelerdeydin sen kızım ? Aramadığımız yer kalmadı. Çok korkuttun bizi."

Adam kızı kendinden uzaklaştırıp gülümseyerek burnunu sıktı.

Resul:
" Ayrıca insan babasıyla vedalaşmaz mı ya? Seni küçük yaramaz."

Genç kız gözyaşları arasından gülümsedi.

Aybike:
" Vedalaşsam gidemezdim ki.Böyle bile çok zordu."

Resul kıza tekrar sarıldı.

Resul:
" Gitme de zaten.Sen yokken biz bu evde nasıl yaşıyormuşuz onu düşünüyorum. Sen olmadan hiçbir şeyin tadı yok."

Genç kız bacaklarına sürtünen Cango ile gülümsedi.Babasından yavaşça ayrılarak yere çömeldi.Resul de oğlunun yanına gidip mutlulukla ona sarıldı ve ikiliyi izlemeye başladılar.

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin