SENSİZ BEN OLAMAM PART-2

769 50 165
                                    

Selammm. Ben geldim 🧡

Efsanelerle dolu bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz

Yorumlarda buluşalım canlarım 💚

****

Ardından kulaklarına dolan iki el silah sesi...

Genç adam üzerindeki şoku atlatıp korkuyla arkasına döndüğünde yere yığılmak üzere olan sevgilisini tutup çömeldi yavaşça.

Gözlerini kucağındaki kızın vücudunda gezdirdiğinde karnında gördüğü kan lekesiyle hıçkırarak ağlamaya başladı.

Berk:
" A-Aybike? "

Omzuna dokunan elle başını kaldırdığında peşinden koşan polisi gördü.Sinirle karşısına baktığında yere yığılmış o adamı. İki el silah sesi...

Berk sessizleşen deponun ardından kucağındaki kızdan gelen titrek sesle sevgilisine döndü endişeyle.

Aybike:
" B-Berk ! A-Ağlama. "

Berk boşta olan eliyle yanaklarını kurulayıp kıza baktı.

Berk:
" Ağlamıyorum bir tanem.Hem niye ağlayayım? Sana bir şey olmayacak ki."

Berk üzerindeki lacivert hırkasını çıkartıp kızın karnındaki yaraya bastırmaya başladı elleri titreyerek.

Etrafına toplanan polislere baktı çaresizce.

Berk:
" AMBULANS! AMBULANS ÇAĞIRIN LÜTFEN! CANI ÇOK ACIYOR! "

Polis:
" Verdik, haber verdik. Birazdan gelirler. Sakin ol. "

Berk:
" Duydun mu tatlım geliyormuş ambulans ? Korkma tamam mı ? "

Aybike canının acısından dolayı usul usul ağlarken sesini toplamak için yutkundu. Sevgilisinin korkusunu azaltmak istiyordu.

Aybike:
" A-Ağlayarak kendini affettireceğini sanıyorsan yanılıyorsun tatlım. Hâlâ sana çok kızgınım."

Berk:
" Affetme! Sen iyi ol da istersen beni hiçbir zaman affetme. Ama bu çok ağır Aybike ! Senden bir şey saklamamın cezası sensizlik olmamalı.Çok ağır..."

Aybike elini zorlukla kaldırıp sevgilisinin gözyaşlarını silerken konuştu.

Aybike:
" A-Affettim. Hem artık ödeştik öyle değil mi? Bende sana verdiğim dans sözümü tutamadım. Ne olursa olsun diye vermiştim. Ama olmadı."

Berk başını çevirerek kızın yanağındaki elinin avuç içini koklayarak öptü.

Berk:
" O-Olacak bir tanem olacak. Bugün olmadı belki ama dans hakkımı sende bırakmam. O kadar kolay değil."

Aybike gücünün son kırıntılarını kullanarak gülümsedi.

Aybike:
" S-Sen onu bunu bırak da getirdin mi fotoğrafımı ? "

Berk kızın cümlesinin sonunda duyduğu öksürükle paniklerken elini arka cebine attı hızla.

Berk:
"G-Getirdim tabi ya. Bu sefer sözümde durdum.Gitmeyeceksin değil mi ? "

Aybike sevgilisini korkutmamak için sakladığı korkusunu Berkin sesi titreyerek sorduğu soruyla daha fazla içinde tutamadı. Ağlayarak genç adamın gözlerinin içine baktı.

Aybike:
" B-Bilmiyorum Berk. B-Ben çok korkuyorum."

Berk kızın gözyaşlarını silmek için elini kaldırdığında elinde gördüğü kanla yumruğunu sıkarak geri indirdi.

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin