DERİNDEN

517 40 98
                                    

Selamm.. Ben geldim 💙

thatsmehilay aşkımın isteği üzerine kaptık bir kurguyu geldikkk

Şengül'ün ölümü.. Ama yetişkin, evli ayber döneminde..

Zamanı biraz ileriye sardık yanii ✌️

Hadi başlayalım. Umarım beğenirsiniz 🍀

Yıldıza basmayı ve tabi ki yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🌸

****

Elif:
"Halasının bir tanesi! Şuna bak ya elleri minicik Aybike! Oyy!"

Aybike son olarak zıbının çıt çıtlarını da kapattıktan sonra kıkırdayarak genç kıza baktı.

Oğlunun yanına uzanmış, tek kolu üzerinde yükselerek görüş açısını genişletmişti ve adeta onun her bir parçasıyla aşk yaşıyordu deminden beri.

Aybike:
" Maşallah de oğluma halası, maşallah! Övmediğin yanı kalmadı sabahtan beri! Nazar değdireceksin."

Elif:
" Ay maşallah maşallah! Ne yapayım ya çok tatlı dayanamıyorum. Bu arada biliyor musun?"

Elif gülümseyerek yavaşça doğrulup odanın kapısını kontrol ettikten sonra fısıltıyla devam etti.

Kardeşi duyarsa mahvederdi onu.

Elif:
"Uzay aynı sana çekmiş Aybike.. Senin gibi tatlı, sevimli. Allah korusun ya Berk'e benzeseydi..Aman!"

Kızıl kapının önüne geldiği anda duyduğu şeyle alayla gülümserken omzunu kapı pervazına dayayıp ikiliyi izlemeye devam etti.

Kardeşinin kendisiyle uğraşan, ona inat hâllerine alışmıştı ama eşinin ne cevap vereceğini merak etmişti doğrusu.

Aybike:
" Hahaha! Elif ya! Berk yokken yapma bari.. Tamam bana da benziyor ama bariz Berk'in kopyası Uzay.Baksana..."

Elif:
" Offf değil mi ya?! Şimdi tabi benim kardeşim de çok yakışıklı ve tatlıdır yalan yok! Benim ikizim sonuçta.. Ama sen şimdi bunu onun yanında söyleyip de şımartma tamam mı? Sakın bak!"

Aybike:
" Tamam tamam.. Hem zaten büyüdükçe bana benziyor diye inatlaşıyorum onunla. Şimdi söyleyip de direkt mağlubiyet almaya hiç niyetim yo-"

Berk:
" Bence de sana benzemeli hayatım! İnşallah dediğin gibi büyüdükçe tıpatıp sen olur."

İkili duydukları sesle suçlulukla gözlerini yumarken kızıl çoktan yanlarına gelmiş yatakta kendi kendine çırpınan oğlunu kucağına almıştı bile..

Berk:
" Görüyor musun oğlum? Annenle halan bir olmuş kız gücüyle babanı eziyor. Çabuk büyü bizim seninle onlara inat çok güçlü bir takım olmamız lazım."

Aybike:
" O biraz sıkar efendim! Anneci olacak benim oğlum. Şimdiden de belli zaten.."

Berk:
" Olmaz! Valla olmaz! 5 ay yetti bana Aybike'm. Ben daha fazla paylaşamam seni onunla. Ayrılın biraz.Bana bağlansın işte!"

Aybike eşinin cümlesiyle gülümsemesine engel olamazken kıkırdayarak başını iki yana salladı. Aslında gerçekten iki bebeği vardı onun..

Elif:
" Hahaha! Yok artık Berk! Oğlunu da kıskanmazsın ya! Şuna bak minnacık tâbiki onunla ilgilenecek Aybike.."

Berk:
" Sürekli de alamaz elimden ama Elif! Bir uykusundayken başbaşa kalabiliyoruz onda da yorgunluktan sızıyoruz zaten. Büyüdü de artık rahat bıraksın karımı! Duydun bu beni küçük adam?! Annen benim!"

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin