KAZA -PART5

913 60 337
                                    

Selam .Yepyeni bir bölüm daha. 🍀

Hepiniz Berk'in doğum gününe hoş geldiniz.🥳

Olaylar olaylar diyorum.

Aybike'nin elbisesi multimedyada.

Bu bölümümde aybersevensahis ve Gulsusta ya gelsin o zaman.

Yorumlarda buluşalım.

Keyifli okumalar🍂

****

1 hafta sonra...

Genç kız salondaki ve mutfaktaki son hazırlıkları da kontrol edip her şeyin tam olduğundan emin olduktan sonra üst kata,odasına hazırlanmaya çıktı.

Merdivenlerden çıkınca odasından çıkmış, kapısının önünde gömleğinin kollarını katlayan doğum günü çocuğunu gördü.

Simsiyah gömleği,onunla aynı renkteki pantolonu ve boynuna taktığı zincir kolyesiyle çok yakışıklı görünüyordu.

Genç adam da kızı görmesiyle gülümseyerek etrafında bir tur attı.

Berk:
" Nasıl olmuşum tatlım ?Biliyorsun ki senin fikirlerin benim için çok değerli."

Aybike tebessüm ederek genç adama yaklaştı.Parmak uçlarında yükselerek bozuk olan yakasını düzeltirken konuştu.

Aybike:
" Gayet şık olmuşsun tatlım.Kocam olduğun için demiyorum ama turnayı gözünden vurmuşum."

İkili kıkırdadı.Berk'te devam ettirdi konuşmayı.

Berk:
" Siz bir de benim karımı görün hanımefendi.Böyle bir güzellik yeryüzünde yok.Zaten daha nikah günümüzde lafımı yedirmişti bana."

Aybike Berk'in şaka yaptığını bilse de genç adamın gözlerinde gördüğü kararlılıkla ciddi olduğunu düşündü kısa bir an .

Berk :
" Sen neden hazırlanmadın tatlım ?
Misafirler birazdan gelmeye başlar ."

Aybike:
" Hazırlıklarla ilgileniyordum.Şimdi hazırlanacağım bende."

Berk genç kızın yanağına elini koyup hafifçe okşadı.

Berk :
" Niye bu kadar yoruyorsun ki kendini.Alt tarafı bir doğum günü.Bir haftadır bütün gün hazırlıklarla uğraşıyorsun bu yetmezmiş gibi gece de sürekli odanın ışığı yanıyor.Hayır bir de zorla seni yatırmak için geldiğimde içeri girmeme izin vermeyip odandan kovuyorsun."

Aybike genç adamın sonlara doğru sitemli çıkan sesiyle gülümsedi. Yanağındaki elini tutup iki elinin arasına aldı.

Aybike:
" Birincisi sıradan bir doğum günü değil bu.Laf aramızda benim için çok değerli birinin doğum günü bugün.Ayrıca yorulduğumu kim söyledi ? Gayet iyiyim ben ."

İkilinin konuşmasını çalan kapı zili böldü.

Aybike:
" Hadi sen git misafirlerini karşıla ben de hazırlanıp gelirim birazdan."

🎂

Berk omzuna dokunan elle arkasına döndü.

Berk:
" Ooo kuzen ! Hoşgeldin kardeşim."

İki genç birbirine sımsıkı sarıldı.

Kaan :
" Hoşbuldum kardeşim, hoşbuldum. İyi ki doğdun. Sağlıklı ,mutlu yaşlara."

Neden Hep Yalnız? /AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin