•11. Bölüm•

365 13 10
                                    


"Ben film izlemeyi sevmiyorum. Odama gitsem iyi olur." diyip gitmeye çalıştım olmadı. Sonunda koltuğa oturdum. Televizyon da romantik komedi bir film vardı. Gelip o da yanıma oturdu. İyice yaklaşıp kolunu tekrar omzuma attı. Yerimde biraz uzaklaştım. "Hazırsan filmi başlatıyorum." dedi. Yapacak bir şey olmadığı için kafa salladım. Ve filmi başlattı. E ne diyim, kazamız mübarek olsun.

🗝️

Sonunda film bitmişti. Allah'tan film kısaydı daha fazla onun yanında kalmayacaktım.

"Film bitti, ben odama geçiyorum." dedim. "N'apıcaksın odanda, eğer çok istiyorsan bizim odaya geçebiliriz." dedi arsızca. Duyduğu şeyle şoka uğradım. Gözlerim yerinden çıkarcasına büyüdü. Ve hiç düşünmeden yüzüne atabildiğim kadar sert bir tokat attım. "Ne diyorsun ya sen!?" diye bağırdım. Yüzü biraz yana çevrilirken konuştu.

"Bu iki oldu ama. Üçüncüsünde affetmem." dedi, hiçbir şey olmamış gibi sırıtarak. Ona, bu yaşımda attığım ikinci tokattı. İlki, onu sabah kaldırmaya geldiğimde, yapacağı şey içindi. İkincisi de şimdikiydi. Ve bu ikiside bana kötü imalar yaptığı ve yaptığı pis bir davranış içindi. Ve ben burada kim ne derse desin haklı olduğumu düşünüyordum. Hiçte pişman değildim.

Hızlıca koltuktan kalkıp odama girdim. Kapıyı hızlıca kapatıp yatağıma oturdum. Ne kadar ağlamamak istesemde gözümden birkaç damla yaş düşmesine engel olamadım. Hızla düşen yaşları sildim. Kafa dağıtıp bunu aklımdan silmem lazımdı. Bu yüzden elime telefonu aldım ve telefonda surf yapmaya başladım.

Bir süre telefonda gezindikten sonra uygulamadan çıktım. Biriyle konuşmak istiyordum. Konuşabileceğim iki kişi vardı; Elfida ve Deniz. Onlarla da zaten bugün görüşmüştük ve onlarla konuşursam bir şey olduğunu anlayabilirlerdi. Benim kimsem yok ki ben kiminle konuşacağım o zaman. Ne kadar asosyal bir insansın Almila. İki çift laf edecek kimsen yok! N'apabilirim iç ses. Mesela Ilgaz ile konuşabilirsin. Aslında mantıklıydı. Onunla konuşabilirdim. Ne de olsa o bana her zaman yazabilirsin demişti. Şu an ona yazabilirdim. Aferin iç ses kedi olalı bir fare tuttun. Görevimiz efendim, ne demek.

WhatsApp'a girip, Ilgaz yazısının üstüne tıkladım. Ve yazmaya başladım.

Siz: N'aber!? (18.52)

Yazdıktan 3 dakika sonra cevap gelmişti.

Ilgaz: İyidir sen? (18.55)

Siz: Bende iyiyim, canım sıkıldı da öylesine bir yazayım dedim zeki abime

Ilgaz: Zeki abi?

Siz: Hani bilgisayar mühendisliği okuyorsun ya ondan herkes okuyamaz yani

Ilgaz: Amaan ne abarttın sende çok istiyorsan gel benim yerime sen oku

Siz: Keşke öyle bir şansım olsa..
(Bu mesajı sildiniz)

Ilgaz: Ne yazdın da sildin

Siz: Önemli bir şey değil ya yanlış yazmıştım da

Siz: Sen n'apıyosun

Ilgaz: Biraz sonra göreve gidiceğim ona hazırlanıyorum

Siz: E o zaman niye benimle yazışıyorsun rahatça hazırlansana

Ilgaz: Sorun değil :)

Siz: Olmaz sen hazırlan düzgünce, müsait olunca konuşuruz

Ilgaz: Oldu o zaman ben sana işim bitince yazarım

VİSAL-İ AŞK  (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin