Kız yazmaya başlamıştı ama, nereden bilebilirdi ki başına gelecek olan şeyin, sadece bir mesajlaşmadan ibaret olduğunu...Almila: Aşkım, canım, birtanem
İlk mesajımı yazmıştım tanımadığım birine. Ve şu an kendim utanmıştım. Kim çıkacak hiçbir fikrim yok. İnşAllah kadın veya benden büyük biri çıkarda uzatmadan biterdi bu yazışma. Eğer benim yaşlarımda, erkek birisi çıkarsa bunların, yani Elfidayla Denizin dilinden kurtulamazdım. Ve ben bunu hiç istemiyordum.
"Gelin, yolun başındayken dönelim. Valla hiç istemiyorum yazmak. Hayır, yazdığım şeyde düzgün bir şey olsa bari." dedim, istemediğimi belirten bir sesle. "Olmaz! Yazdın artık bir kere. Hem zaten sana göre bir erkek çıkmaz belki." dedi, Elfida. "Bana göre bir erkek derken?!" dedim imalı sesle Elfidaya. "Aa, ben öyle mi demişim? Yok, yok sen yanlış anlamışsındır." dedi Elfida. "Tabii canım, ben yanlış anladım." dedim.
Biz Elfidayla tartışırken yeni bir mesajın geldiğini gördüm. Hemen Denizle, Elfida da başıma toplaşıp, mesaja baktılar.
Biri işte: Pardon?
Pardon mu? Tanımadığım biri bana böyle, aşkım, canım diyecek, ben ona pardon demek yerine, ana avrat söverdim. Evet, burda biraz kabalık yapmış olabilirim ama bana öyle yazan birine de cevabını bir şekilde vermek zorundaydım. Neyse oyun gereği yazmaya devam ettim.
Almila: Nasılsın gözüne, kaşına yandığım
Evet, bunu yazdığım için kendimden utanıyordum. Ama Elfidanın isteğiydi bu. Kıramdım onu n'apıyım.
Biri işte: Dediklerinizden hiçbir şey anlamıyorum, kimsiniz?
Biraz fazla mı kibardı, tanımadığı kişilere karşı? Yok yok, biraz değil fazla kibardı, yani benim vereceğim tepkiyle karşılaştırırsak. "Bakın çok kibar birine denk geldik. Kesin kadın bence, gelin vazgeçelim." dedim. "Almila, uzatma da yaz düzgünce." dedi, Elfida hafif yüksek çıkan sesiyle. Bende oflayıp devam ettim yazmaya.
Almila: Kim olduğumu çok mu merak ediyorsun?
Biri işte: Normal olarak evet
Almina: Söylüyorum o zaman, sana çok pis bir şekilde platoniğim
Biri işte: Bana platonik olduğundan emin misin
Almila: Evet neden sordun ki
Biri işte: Çünkü şu an pek inanmıyorum kız olduğuna zaten de yani ben erkek olduğuma göre sende bana plotonik isen kızsındır tabi gay falan değilsen
Biri işte: AMA HÂLÂ İNANMIYORUM
Yeni gelen mesajı okur okumaz, Elfida çok yüksek olamyan bir sesle çığlık attı. Niye ikide bir çığlık atmaya başlamıştı bu kız? "Yine ne oldu da çığlık attın acaba Elfida?" diye sordu Deniz. "Ya baksanıza erkekmiş! Hem sen 'sana plotoniğim' dediğinde 'olmaz benim sevgilim var veya ben evliyim demediğine göre, bekâr, genç tam sana layık bir erkek geldi." dedi, Elfida sevinerek.
Benim erkek istediğimi kim söyledi? Şu yaşıma kadar aklımın ucundan bile geçmemişti. Hem, bana ne onun erkek oluşundan, bana ne onun bekâr oluşundan, bana ne genç oluşundan -ki daha tam belli değil, bunlar sadece Elfidanın tahminleri- ama harbiden de BANA NE YA BANA NE!
"Kankacım sen bana niye erkek ayarlamaya çalışıyorsun, hayır yani bana ne ondan ya!" diye sitem ettim. "Sana ayarlayalım eğer çok istiyorsan?"
Deniz hemen atıldı: "Yok öyle bir şey kimseye erkek ayarlanıyorsunuz. Ama bana kız ayarlayabilirsiniz." dedi pişkin pişkin.
"Sen bir dur be!" dedi ve geri bana döndü. "Ne güzel işte ya, yeni bir damat adayımız olur hem." dedi, Elfida sanki yaptığından çok gurur duyuyormuş gibi.
"Başlatma damat adayına da sana da ya! Yazmayacağım işte, devam etmeyeceğim, engelleyeceğim numarayı da." dedim Elfida'ya kızarak.
"Tamam aşkım şaka yaptım sadece, hadi devam et sen çok iyi gidiyorsun." dedi, Elfida beni ikna etmeye çalışarak. " Uff, tamam ama bir daha böyle saçma imâlarda bulunmyacaksın." dedim. Elfida hızla başını salladı, tamam anlamında. Denizde bize 'ne yapıyor bunlar' der gibi bakıyor ve bizi anlamaya çalışıyordu. Neyse yazmaya devam ediyim ben.
Almila: Tabi ki de gay değilim canım aşk olsun ayrıca niye seni kandırıyım ki sadece tatlı, aşık bir kızım
Biri işte: İnanmıyorum hâlâ bilesin
Almila: Hem neden sen bana plotonik olduğundan emin misin diye sorudun ki
Biri işte: Çünkü ben 7 buçuk aydır askerdeyim ve beni görüp aşık olma ihtimalin yok tabi daha öncesinden de görüp de sevmişsen ona bir şey diyemem
"Kızım, çocuk askerdeymiş lan, hadi yine iyisin." dedi Elfida kıkırdayarak. "ELFİDA!" dedim biraz sesimi yükselterek. "Hani öyle konuşmayacaktın bir daha?" dedim, soru sorarcasına.
"Ben öylesine dedim ya senle bir alakası yok." dedi, Elfida lafı kıvırmya çalışarak. Bende 'tabi tabi' dercesine kafamı salladım. "Bir şey diyeceğim. Askerlik altı ay değil mi? Niye bu çocuk 7 buçuk aydır yapıyor?" diye konuştu Deniz. "Ben nereden bileyim? Bende sizin gibi ilk kez konuşuyorum." dedim. "İyi sor bakalım bi." dedi Deniz. Tekrardan yazmaya başladım.
Almila: Tabi ki de öncesinden seviyorum bu da soru mu
Almila: He bir de bir şey sorucam.
Biri işte: Sor?
"Oğlum, bu iyice inandı galiba, plotonik işine." dedi Deniz. "Tabi inanacak benim fikrimdi çünkü." dedi Elfida böbürlenerek. Ama ben -tabii salak değilse- inandığını düşünmüyordum. Onlar tartışırken bende soruyu sordum.
Alimla: Sen niye 7 buçuk aydır askerlik yapıyorsun 6 ay değil mi askerlik
Biri işte: 6 ay ama ben 1 sene de gönüllü askerlik yapmak istedim ve o 1 senelik askerliğiminde neredeyse 2. ayı bitecek
Almila: Vayy, aslanıma bak sen aferin aferin çalış çalış
Biri işte: JDJSKSMHDİEHYXNDHEOENDNDU
Biri işte: Neyse ben nöbete gidiyorum sende gülüp eğlendiğine göre gidip numaramı silebilirsin artık
Almila: Hâlâ mı inanmıyorsun? Sen bilirsin. Ama senden vazgeçmeyeceğim
He he.
Almila: Kolay gelsinnn
"Oğlum bayağı inandırıcı oldu lan. Şaka maka ben bile inanırdım." dedi Deniz. Tabii her boka kanıyosun sende ama arkadaşım.
"Bence de aramızdaki en gerçekçi seninkisi devam etmelisin buna bence."dedi Elfida. "Saçmalama Elfida ben kimsenin hayatıyla oynamam, burda güldük eğlendik burada da bitti. Çok şaçmaydı zaten. Daha fazla uzatmayalım bence." dedim.
"Tamam ya tamam." dedi Elfida.
"Neyse ben kalkıyım. Babam gelmeden gitsem iyi olacak." dedim. "Tamam hadi bizde kalkalım bugünlük bu kadar yeter." dedi Deniz. Ve hepimiz evlere dağıldık.
Bilmiyordu ki kız, arkadaşlarıyla yaptığı eğlence amaçlı bir şeyin, hayatını değiştireceğini...
Bilmiyordu ki oğlan, ona aniden, şakasına yazan bir kızın, gelip kalbinin tam ortasına konacağını...
🗝️
MerhabalaaaarEvet sonunda beklenen bölüm geldi biraz geç olsa da
Bu bölüm hakkında ki düşünceleriniz neler
Sizce diğer bölümlerde neler olacakVe son olarak da beğendiniz mi kitabı eğer beğendiyseniz ve oylarsanız beni çok mutlu edersiniz
Görüşürüz 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL-İ AŞK (Yarı Texting)
Genç KurguBazı şeyler tesadüfdür, bazı şeyler ise sadece şanstan ibarettir, bazılarında ise de kader vardır. Peki ya bizimkisi? ◍●◍●◍● Babası tarafından önce sözlü şiddet sonra ise tacizlere mağdur kalan Almila, şans eseri -veya kader- ona iyi geleceğinden...