•4. Bölüm•

642 21 2
                                    


Numara sallama sırası Elfidadaydı. Bakalım o salladığı numaraya ne yazacaktı. Ondan da çok şahane fikirler beklemiyordum ama neyse.

"Hmm, ben ne yazsam acaba?" dedi Elfida. Düşünmesinin ardından daha 5 saniye geçmeden konuştu. "Buldum ne yazacağımı! Biraz saçma gelebilir ama anca bu geldi aklıma." dedi Elfida.

"Ne geldi acaba aklına, çok sevdiğim arkadaşım?" dedim. "İzleyin sadece ablanızı." dedi Elfida.

"Ya ya canım ablam(!)" dedi, Deniz imalı bir sesle.

"Tamam, hadi sen salla ve yaz bakalım." dedim Elfidaya. Ve 0591******* diye bir numara yazdı ve insancık diye kaydedip, WhatsApp'a girdi. Parmaklarını klavye de gezdirerek yazmaya başladı.

Elfida: İyi günler ben devlet hastanesinden doktor Abuzer Yılar nasılsınız

İnsancık: İyiyim de siz kimsiniz kime bakmıştınız?

Elfida: Dediğim gibi doktorum. Size çok önemli ve bir o kadar da kötü bir haberim var

İnsancık: Ben yakın bir zamanda doktora fln gitmedim ne alaka karşim

Elfida: Çok üzgünüm ama dün verdiğiniz tahlillerin sonucunda 2 gün 1 saat 1 dakika 1 saniye 1 salise ömrünüzün kaldığını öğrendik

İnsancık: Dediginizden hiçbir şey anlamıyorum ben daha 12 yaşındayım. Hem ben en son ne zaman tahlil verdiğimi bile hatırlamıyorum

İnsancıl: Ayrıca bu sayıları da bilerek mi seçtiniz?

Yazık çocuk daha 12 yaşındaymış. Ve eğer çocuk inandıysa -ki bence inandı- korkmuş olabilirdi. Ama tahlil verdiği zamanı bile hatırlamıyorsa inanmamışta olabilirdi.

Elfida'nın yaptığı şaka da korkutmuştu, galiba.

"Tamam yeter, Elfida. Çocukmuş, korkmuştur belki, uzatma." dedim. "Ama bence inanmamıştır." dedi Elfida. "Bilemeyiz. Belki inandı, belki inanmadı. Neyse sıra Almila da zaten hadi sen yaz bakalım." dedi, Deniz ilk önce Elfidaya sonra bana.

"Ben yapmasam, şimdi hiç uğraşmak istemiyorum." dedim Denize bakarak. "Olmaz. Herkes yaptı, sende yap bir kere." dedi, Deniz. "Off. Tamam ama bir kere yaparım, başka yapmam." dedim Denize. "Aman yapma zaten." dedi Deniz. Ona dil çıkardım ve hırkamın cebinden telefonumu aldım ve bir numara düşünmeye başladım. Aklıma gelen sayıları yazmaya başladım. Bende 0516******* diye bir numarayı yazıp, biri işte diye kaydettim. Ve WhatsApp'ı açıp kaydettiğim numaraya tıkladım.

"Ben ne yazıyım şimdi? O kadar yaz yaz dediniz bir fikirde söyleyin madem." dedim ortaya.

"Imm..." dedi Deniz düşünüyor gibi. "BULDUM!" dedi Elfida bağırarak. Ardından Deniz, çok hızlı olmayan bir şekilde kafasına patlattı ve "Ne bağırıyorsun gerizekalı! Herkes bize bakıyor senin yüzünden." dedi Deniz. Etrafımızda çok kişi yoktu ama birkaç oturan kişi de bize bakmıştı yani. Elfida da Denize patlattı bir tane. Yemin ediyorum çocuk gibiydiler.

"Ee, neymiş aklına gelen fikir? Söyle, yazayım da bitsin gitsin." dedim.

"Şimdi, napıcaksın biliyor musun. İlk önce, cinsiyetini veya adını belirtmeden, sanki onu tanıyormuş, onu çok seviyormuş gibi yapacaksın..." dedi Elfida ve "Ee sonra ne yazacak mışım? dedim alayla.

"Eğer karşındaki kişi, kadın ve senden küçük veya büyük biri çıkarsa şanssızsın, ama eğer senin yaşlarında erkek çıkarsa şanslısın..." dedi Elfida ve yine lafını böldüm ve "O niyeymiş?" dedim. Yani bana ne elin erkeğinin yakışıklı olup olmadığından.

"Benim salak arkadaşım. Eğer senin yaşlarında bir erkek çıkarsa aşık olup sevmen çok normal, ama diğer türlü olursa anormal olur, yaptığımız ne kadar şakacıktan olsa da." dedi Elfida.

"Hayır be, saçmalama yazmam ben öyle şey." dedim. "Ya hadi bir kere. Benim için." dedi, Elfida sesinin en tatlı tonunu kullanarak. Ama gerçekten de çok tatlı gözüküyordu şu an. Mecbur kabul ettim ve yazmaya başladım.

Kız yazmaya başlamıştı ama, nereden bilebilirdi ki başına gelecek olan şeyin, sadece bir mesajlaşmadan ibaret olduğunu...

🗝️

TEKRARDAN MERHABAAA HEPİNİZE

Evet bu bölüm biraz kısa oldu ama asıl bölümü yeni bir bölümle yazmak istedim.

Bunu yeni bir bölümle yazmassam ölermişim jsbsjscaujswhajn

Neyse diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın

Düşüncelerinizi buraya yazabilirsiniz merak ediyorum çünküü ...♡♡♡

VİSAL-İ AŞK  (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin