Saat öğleden sonra üç buçuk gibi annemi karakoldan aramışlardı. O adamı karakola çağırmışlardı bu yüzden de ikimizden birinin gelmesini istediler. Annem sen evde kal ben giderim, demiş ve evden çıkmıştı. Benim onunla karşı karşıya gelmemi istemiyordu demek ki. Bende onun karşı karşıya gelmesini istemiyordum ama birkaç kez de olsa buna mecburduk. Ama ne olursa olsun tek istediğim bir an önce onun hak ettiği yeri bulmasıydı.
Annemin karakoldan geldikten sonra ki anlattıklarına göre yalan ifade vermişti. Ondan beklendik bir şeydi zaten bu.
Annem doğru, o adam yanlış ifade verdiği için ifade uyuşmazlığı vardı. Bu yüzden memur tekrar gelinip ifade verilmesi üzerine 1 hafta sonraya ertelemişti.
Annem o adamın ifadesinde ne dediğini söylememişti. Belki de duymamı istememişti.
Instagram'dan gelen bildirimi umursamadan videomu izlemeye devam ettim. Kafamda yanan ampulle gözlerim irice açıldı. Bir dakika... Bir dakika... BEN ILGAZ'A GERİ DÖNMEYİ UNUTMUŞTUM! Ve gelen mesaj da büyük bir ihtimalle Ilgaz'dandı. Hızlıca videoyu kapatıp Instagrama girdim. Tahmin ettiğim gibi mesaj Ilgaz'dandı.
(Koyu olanlar Ilgaz'ın konuşmalarıdır.)
Daha müsait olamadın herhalde? (19.08)
Off, ben seni unuttum ya, kusura bakma evet biraz meşguldüm.
Sorun yok da, özel değilse ne yapıyordun?
Söyleyecek miydim ona? Anlatacak mıydım olanları? Yaşadıklarımı? Karakolla uğraştığımı? Bilmiyordum ama daha nereye kadar saklayacaktım? Ama tabii ki de anlatmak zorunda değildim. Ben anlatmak istiyor muydum? Onu da bilmiyordum. Ya bir gün karşı karşıya gelirsek? Ve bunca zaman ondan sakladığım için kızarsa? Sahi... Gelir miydik bir gün karşı karşıya?
Kafam çok dolu. Çok yoğun. Ve de doğruyu söylemek gerekirse hiç iyi hissetmiyorum.
Beni daha fazla meraka düşürmeden anlatacak mısın? Yoksa ben yanına gelip cımbızla mı alıyım lafı ağzından?
Yoksa... Şu geçenlerde bahsettiğin daha doğrusu bahsetmediğin sadece bazı sorunlarım deyip geçtiğin şeyle alâkalı olabilir mi?
Evet. Onunla ilgili.
Kararımı vermiştim: Anlatacaktım.
Hatırladığım kadarıyla sana zaten okula gitmediğimi söylemiştim. Sebebi ise babam. Okul hayatıma devam edebilseydim şu an ya üniversite birinci sınıf olacaktım ya da mezuna kalıp üniversiteye hazırlanıyor olacaktım. Ama ikisi de değilim. Tabii yaptığı şeyler sadece bununla sınırlı kalsa yine iyi.
Derken? Yapmış zaten yapacağını? Daha ne yapabilir?
Herşeyi.
Kendi kızına tacizde bulunabilir mesela?
Ne?! Almila sen ciddi misin? Gerçekten yaptı mı böyle bir şey? Bak 1 Nisan falan da değil bugün?
Yaptı.
Şaka gibi... Peki annenin haberi var mı? Polise niye gitmediniz? Ya da gittiniz mi? Bana niye daha önce söylemedim? Elimden geleni yapardım. Sana bunu daha önce de söylemiştim.
Ilgaz sakin olur musun? Lütfen. Anlatacağım.
Eksiksiz bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL-İ AŞK (Yarı Texting)
Teen FictionBazı şeyler tesadüfdür, bazı şeyler ise sadece şanstan ibarettir, bazılarında ise de kader vardır. Peki ya bizimkisi? ◍●◍●◍● Babası tarafından önce sözlü şiddet sonra ise tacizlere mağdur kalan Almila, şans eseri -veya kader- ona iyi geleceğinden...