•23. Bölüm•

224 7 15
                                    

OY ve YORUM rica ediyorummm güzel okuyucularrımm

Nepenthe: Eski Yunanlarda acıyı ve üzüntüyü unutturduğu sanılan bir ilaç :)

İyi okumalarr😚😚

😔

Saçlarımda gezinen ellerle yavaşça gözlerimi açtım. Uyumuş muydum ben ya? Öyle olmuş biraz. Kafamı kaldırıp elin sahibine baktığımda Elfida'yı gördüm. O nerden gelmişti? Belki de annem çağırmıştı.

"Almila'm uyandın mı? İyi misin?" dedi elini saçlarımdan çekerken.

"Sayılır. Sen ne zaman geldin?" diye sordum yatakta doğrulurken.

"Asiye teyze aradı beni. Buraya gelmemi istedi. Bende merak edip geldim."

Kollarımı uzatıp Elfida'ya sarıldım. Anında karşılık verdi. "İyi ki geldin." diye mırıldandım. "Tabii ki de geleceğim. Seni yalnız bırakacaksam niye arkadaşınım ki?"

"İyi ki varsın." dedim bu seferde.

"Annen olayı hızlıca anlattı ama sen tekrar anlatsana. Ve bu olayın bu kadar büyüdüğünden niye bize bahsetmedin?" Bize derken Deniz ve kendisinden bahsediyordu sanırım. Ben onlara herşeyi tam olarak anlatmamıştım. Sadece o adamla aramızda anlaşmazlıklar olduğunu, pek anlaşamadığımızı söylemiştim. Yani onlar böyle biliyordu. Ama gerçeği bu kadarla sınırlı değildi.

"Anlatıp sizi de üzmek veya kendimi acındırmak istemedim. Zaten halletmeye çalışıyorduk biz annemle."

"Peki bugün üstüne gelmeyeceğim fakat ilerleyen günlerde hesabın sorulacak bilesin." dedi kızgın olduğunu sandığı bir yüz ifadesiyle. Gülümsedim.

Bilmediği kısımları da ona anlattım hiçbir yerini atlamadan. "Peki bugün odana geldiğinde sen ne yapıyordun?" Sahi, ben o zaman ne yapıyordum? Tabii ya! Ilgaz'la mesajlaşıyordum! Aniden gittiğim için merak etmiş midir? Yoksa ben yazmayınca, benden cevap alamayınca o da çıkıp gitmiş midir?

"Dünyadan Almila'ya, hu hu?"

"Ne?" dedim anlamayarak.

"Sen diyorum, o adam geldiğinde diyorum, ne yapıyordun diyorum."

"Ha şey... Ee... Ilgaz'la konuşuyordum." dedim. Elfida hığ? der gibi baktı. Bende ne? anlamında başımı salladım. "Sen onunla konuşmaya devam ediyorsun hâlâ?" dedi sorarcasına.

"Evet? Niye ki?"

"Hiiç." dedi daha sonra konuşmasına devam etti. "E ne yapacaksın şimdi? Nasıl konuşacaksınız tekrar? Ya da merak etmiş midir acaba seni?"

"Hiç bilmiyorum ki." Elfida düşünür gibi etrafına baktı ve daha sonra bana döndü. "Buldum!"

"Ne buldun?" dedim.

"Telefonun parçalarını toplayıp masana koymuştum ve sim kartında bir hasar yoktu. Senin sim kartını benim telefona takdığımızda ne yazdığını görebiliriz!" dedi ve yataktan kalkıp masanın yanına gitti. Bu aklı nerden geliyordu bunun? Neden fazla zekiydi? Sim kartı alıp hemen yanıma geldi. Telefonunun arkasını açıp kendi sim kartını çıkarıp benimkini taktı. Aşırı heyecanlı bir şekilde onu izliyordum. Ilgaz'ın ne yazıp yazmadığını aşırı merak ediyordum. Ya da yazıp yazmadığını. Ama bildiğim tek şey bunun beni fazla heyecanlandırdığıydı.

VİSAL-İ AŞK  (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin